De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par GuyGadebois » 03/07/20, 13:29

izentrop schreef:
Je indoctrinatie zit diep. :schok: Ik heb medelijden met je, de dag dat je wakker wordt.

Natuurlijk hield de gerechtsdeurwaarder hun penissen vast als ze plasten... Arme Izy, ze vonden de enige mensen in het gebied zonder een spoor van glyfosaat in hun urine en toevallig behoren ze allemaal tot dit verrotte syndicaat dat de FDSEA is. .. De goochelarij is Tour de France-renners waardig! En jij durft te spreken van indoctrinatie? Het is zielig. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 03/07/20, 14:46

GuyGadebois schreef:ze vonden de enige mensen in het gebied zonder een spoor van glyfosaat in hun urine en toevallig behoren ze allemaal tot dit verrotte syndicaat dat de FDSEA is...
De resultaten van de elf cavia's zijn dan ook als volgt: terwijl het Duitse laboratorium in alle aangeboden monsters sporen van glyfosaat aantrof, variërend van 0,44 tot 2,97 microgram per liter, vond het Franse laboratorium helemaal niets: de sporen zijn zo zwak dat ze niet detecteerbaar zijn, d.w.z. minder dan 0,05 microgram per liter.

BeeldJe houdt een geweldige jas vast, mijn pov guitou. : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par GuyGadebois » 03/07/20, 14:53

izentrop schreef:Je houdt een geweldige jas vast, mijn pov guitou. : Lol:

Het is aardig van je om me op te vrolijken, Izy. Glyfosaat zit overal (op ons bord, in het water dat we drinken, in ons lichaam) maar niet in de urine van "test"boeren die het massaal gebruiken. Het is aan het draaien. : Mrgreen:
https://ici.radio-canada.ca/nouvelle/11 ... imentation
https://www.generations-futures.fr/actu ... u-robinet/
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par Christophe » 08/09/20, 19:36

Enkele toelichtingen in 1 interessante afbeelding:

Screenshot_2020-09-08 Covid-19 test wanneer ben je positief en besmettelijk .png
Screenshot_2020-09-08 Covid-19 test wanneer ben je positief en besmettelijk .png (285.17 KiB) 2773 keer bekeken



https://www.science-et-vie.com/corps-et ... ieux-58578
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 08/09/20, 20:29

Het is duidelijk dat een positieve PCR-test niet noodzakelijkerwijs betekent dat je besmettelijk bent.
Het is de hoeveelheid virus die de volgende stappen van de geïnfecteerde patiënt zou moeten bepalen”, adviseert Dr. Michael Mina, epidemioloog aan de Harvard TH Chan School of Public Health. "Het is echt onverantwoord, denk ik, om niet te erkennen dat dit een kwantitatieve vraag is", voegt hij eraan toe. De expert geeft echter aan dat de PCR-test te gevoelig is voor de aanwezigheid van het virus. Voor een positief resultaat ligt de huidige norm op een te hoge drempel.

"Tests met zulke hoge drempels kunnen niet alleen levende virussen detecteren, maar ook genetische fragmenten, overblijfselen van infectie die geen bijzonder risico vormen - een beetje zoals het vinden van een haar in een kamer lang nadat een vrouw is vertrokken. persoon," zei Dr. Mina , die daarom voorstelt deze drempel te verlagen om in te grijpen bij besmettelijke patiënten.

De studie meldt dat volgens tests die zijn uitgevoerd "in Massachusetts, New York en Nevada, tot 90% van degenen die positief testten vrijwel geen virus droegen" en daarom mogelijk niet besmettelijk waren. https://www.doctissimo.fr/sante/news/Te ... -precision

https://www.newyorker.com/science/medic ... we-want-to
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par phil59 » 09/09/20, 18:23

Christophe schreef:Enkele toelichtingen in 1 interessante afbeelding:

Screenshot_2020-09-08 Covid-19 test wanneer ben je positief en besmettelijk .png


https://www.science-et-vie.com/corps-et ... ieux-58578


dat had ik niet gezien....

Ik begrijp beter, waarom mijn serologische test negatief was....tussen november en juli, bijna 40 weken na elkaar....
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 12/09/20, 22:34

Korte uitleg van een spoedarts

Premier Jean Castex kondigde op vrijdag 11 september een ingrijpende wijziging van het screeningsbeleid in Frankrijk aan met prioritaire doelgroepen die zullen profiteren van speciale slots en tenten om zich te laten testen. “Vandaag voeren we meer dan een miljoen tests per week uit: dat is aanzienlijk en Frankrijk is daarmee het derde land geworden dat het meest test in Europa”, zei de regeringsleider tijdens een korte toespraak na een Defensieraad gewijd aan de heropleving van het virus. "Deze zeer sterke toename van het aantal testen is uitstekend nieuws. Het heeft echter geleid tot buitensporige wachttijden. Daar zijn we ons terdege van bewust", vervolgde hij. Jean Castex kondigde aan dat drie doelgroepen prioritair zouden worden in het testbeleid: mensen met symptomen, contactgevallen en zorgverleners die zo snel mogelijk uitslag moeten krijgen....

lde isolatieperiode voor mensen die positief testen wordt verkort naar 7 dagen in plaats van 14 vandaag "Dit is de periode waarin er een reëel risico op besmetting bestaat. Het is essentieel dat iedereen deze periode van isolatie, die aanleiding zal geven tot controles, strikt respecteert", waarschuwde de premier. https://www.linternaute.fr/actualite/gu ... a-changer/
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par izentrop » 12/09/20, 22:53

Covid-19: betrouwbaarheid, werkwijze… Hoe zien de speekseltesten eruit, “binnen 15 dagen” beschikbaar?
deze bemonsteringsmethode zou het mogelijk maken de screening te versnellen en de laboratoria enigszins te ontlasten, in een tijd waarin binnenkort een miljoen tests per week zullen worden uitgevoerd.

Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par Christophe » 19/09/20, 12:22

Getuigenis van een verpleegkundige over PCR-testen:



Ik werk in het laboratorium. Ik neem "Big-empty-19" monsters.
De kleintjes schreeuwen als ik het wattenstaafje erin duw terwijl ze niets hebben!

Ik besloot het wattenstaafje niet meer te duwen. We hebben 97% negatieven. De 3% positief zijn zonder symptomen of verkouden, of zelfs zelden koorts. Eigenlijk griep. 10 mensen nauwelijks opgenomen in mijn regio.... Het is manipulatie

FranceSoir toegift:

http://www.francesoir.fr/opinions-tribu ... -tests-pcr

http://www.francesoir.fr/opinions-tribu ... -sante-aux
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Inzicht in de Covid-19 Sars-Cov2 serologische test




par Grelinette » 19/09/20, 15:28

Christophe schreef:Tijdens mijn jaarlijkse routinematige bloedtest bood mijn dokter me een Sars-Cov2 serologische test aan...


Het lijkt erop dat de antilichamen die door de PCR-test worden gedetecteerd vrij snel verdwijnen. Sommige artsen beweren dat de antistoffen al na een paar maanden (3 maanden) kunnen verdwijnen ...
Als dit wordt bevestigd, zou de betrouwbaarheid van de PCR-test dan ook zeer relatief zijn.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Robob en 333 gasten