Ontwaakte en dictatuur van minderheden en neo totalitarisme onder het mom van anti-racisme (eng)

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 13/10/21, 13:19

Eh, en hoe zou dat er in het Frans uitzien? Ben je het met mij eens of niet (althans op dit punt)?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par ABC2019 » 13/10/21, 13:24

Christophe schreef:Eh, en hoe zou dat er in het Frans uitzien? Ben je het met mij eens of niet (althans op dit punt)?

ja, ik ben het ermee eens dat de ‘ontwaakte’ cultuur een vergif voor de democratie is, maar ik ben het niet eens met uw verdediging van andere vergiften die u elders doet (in het bijzonder de populistische en antidemocratische bewegingen die momenteel aan kracht winnen).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 13/10/21, 13:27

Ik verdedig geen andere vergiften zoals jij denkt en beweert. En het is niet omdat ik over Zemmour post dat ik pro Zemmour ben (je kent het gezegde, ken je vijanden...)

Ik verdedig respect voor de samenleving en het menselijk leven (en anderen)...lees aandachtig met je vingers...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 13/10/21, 17:40

abcon
voor mij komt het neer op dezelfde fundamentele psychologie, de weigering om zich te onderwerpen aan rationele kritiek om je overtuigingen, vooroordelen en magische gedachten intact te houden - alles wat de Verlichting precies heeft aangevallen.
en de bozo die een zelfanalyse doet. Ja, de zetetics is precies dat: verlichting is voor hen slechts duisternis, gemaakt van irrationaliteit, overtuigingen, vooroordelen, enz.; waarvan u slechts een vertegenwoordiger bent van ABCile. :onheil:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par Obamot » 13/10/21, 18:56

ABC2019 schreef:
het is inderdaad betreurenswaardig, maar ik stop het in dezelfde zak als alle "anti-wetenschappelijke" en "anti-rationele" toespraken die we hierover in puin lazen forum... voor mij maakt het deel uit van dezelfde fundamentele psychologie, de weigering om te buigen voor rationele kritiek om iemands overtuigingen, vooroordelen en magische gedachten intact te houden - precies wat de Verlichting aanviel.
Wat zijn voor jou kunst en cultuur?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 13/10/21, 21:49

Booba...

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 13/10/21, 21:52

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 14/10/21, 00:11

Heilige Zob...hij is een literair criticus...het is algemeen bekend dat er geen vrouwelijke auteurs zijn!!

1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par Obamot » 14/10/21, 09:09

Wiens schuld (millennia lang?) als de meisjes niet voldoende geëmancipeerd zijn, zoals hij suggereert?

(tussen ons moet hij meer dan één lachen...)
Christophe schreef:
Zobs schreef:[Vrouwen] creëren niet, ze koesteren. Ze bedenken niet, ze bewaren. Ze forceren niet, ze behouden
...het is algemeen bekend dat er geen vrouwelijke auteurs zijn!!
Hij lijkt er niet op niet heel erg hoogmoed, surtout.
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Dicature van minderheden en neo-totalitarisme onder het mom van antiracisme (beangstigend)




par humus » 14/10/21, 09:18

Christophe schreef:Heilige Zob...hij is een literair criticus...het is algemeen bekend dat er geen vrouwelijke auteurs zijn!!


"De volgende media bevatten potentieel gevoelige inhoud."
Je verrast me! : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten