Ontwaakte en dictatuur van minderheden en neo totalitarisme onder het mom van anti-racisme (eng)

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 11/11/20, 17:55

Vertel ons, heb je je SOS Racisme lidmaatschap up-to-date?

: Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 11/11/20, 18:02

Vertel ons, heb je je SOS Racisme lidmaatschap up-to-date?
niet meer voor deze dan voor anderen! 8)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 12/11/20, 10:53

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 12/11/20, 15:33

Ik weet niet of het een verkeerde indruk is, maar zo lijkt het mij sommige S-bestanden worden sneller verwijderd dan andere...

Ah bin ja ze hebben geen SOS racisme et cie om ze te "verdedigen"...

Nou, daar was hij duidelijk een toerist, dus gemakkelijk weg te gooien! : Cheesy:

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 13/11/20, 23:13

Seine-et-Marne: een student dreigt zijn leraar "uit te schakelen" tijdens een cursus over vrijheid van meningsuiting

In de zak van deze leerling van de 3e klas, opgeleid in Savigny-le-Temple, werd ook een elektrisch pulspistool gevonden


https://www.20minutes.fr/faits_divers/2 ... expression
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 16/11/20, 19:47

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 16/11/20, 20:20

heel verstandig!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6527
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Macro » 16/11/20, 21:57

Weer een andere onzin van zijn kant... Om te proberen de stemmen van moslims te vragen... En om te zeggen dat voordat ik mijn kiezerskaart verscheurde, ik extreem links stemde... Dit varken maakt me ziek... Je moet een reden weten om te blijven : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: In ieder geval... Hij valt niet af....
moslim katho jood wit beur zwart....Hij geeft niets om zijn eerste stropdas...Wat hem motiveert zijn de stemmen...niets anders...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 17/11/20, 08:45

moslim katho jood wit beur zwart....Hij geeft niets om zijn eerste stropdas...Wat hem motiveert zijn de stemmen...niets anders...
kunt u een enkele politicus noemen die niet hetzelfde doet? : Roll:
Afgezien daarvan, wat is er mis met zijn bewoordingen die anderen net zo goed hadden kunnen zeggen?
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
lilian07
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 15/11/15, 13:36
x 56

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par lilian07 » 17/11/20, 11:55

Macro schreef:Nog een andere onzin van zijn kant... Om te proberen de stemmen van moslims te vragen...

Je hebt de bedrieger gezien als alle goeds die denken aan het juiste beleid van de "mensenrechten" dat Frankrijk al te lang leidt en waardoor het zijn vervanging kwijtraakt. Democratie wordt belachelijk gemaakt door het intellect van weldenkenden die zich bovengronds toestaan ​​de democratie te schenden door de macht van het volk weg te nemen door concepten op te leggen.
Onder ons zijn mensen die gek zijn op onze geschiedenis, onze cultuur en waar Frankrijk voor staat.
Hierin zit forum polemisten die het voor de hand liggende ontkennen door misbruik te maken van de absurditeit van tegenspraak door kleine feiten (geschiedenis wordt geschreven door de doden en het aantal...).
Er is inderdaad een intrinsieke verdeeldheid van de "Fransen" die het bestaan ​​van Frankrijk ontkennen alleen maar door de geest, een manier om hun keuzes op te leggen uit lafheid om hun overtuigingen te bestrijden.
Diezelfde intellectuelen en politici als Mélenchon zijn hypocriet en als het gaat om het kiezen van een kant, zullen ze snel ontmaskerd worden door hun gebrek aan moed.
In een oorlog moet je inderdaad een keuze maken om te overleven en degenen daar weten niet hoe ze dat moeten doen omdat ze noch afkomst noch moed hebben.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 274-gasten