Ontwaakte en dictatuur van minderheden en neo totalitarisme onder het mom van anti-racisme (eng)

filosofische debatten en bedrijven.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par ABC2019 » 29/10/20, 19:06

Ter herinnering: de doodstraf heeft kandidaten voor zelfmoordaanslagen nooit tegengehouden :).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Macro » 29/10/20, 19:17

Christophe schreef:
Sorry, je kunt me een nazi noemen, me verstoppen ... maar ik was serieus in mijn voorstellen voor straffen (die van Macro zijn duidelijk humoristisch) ...

En voor degenen die me een rac ** re willen noemen ... kijk hoe Rusland het islamistische probleem oploste ... ik denk niet dat het was met strikken en kinderbijslag ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

?


Ik zou ook de poutine-methode aanbieden met de Tchetchenes ... Maar we hebben niet genoeg van de ouderwetse echte soldaten ... Daar hebben ze ze allemaal levend geroosterd en gevild ... Poutine had waarschuwde de Europese regeringen ... Laat me het probleem op mijn manier oplossen ... Je zult het op een dag de jouwe moeten oplossen ...

Christophe ... Je zult zien dat je eraan gewend raakt om een ​​nazi genoemd te worden ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Flytox » 29/10/20, 19:28

Er zou een andere oplossing zijn, in plaats van hun spel te spelen door maximale publiciteit te geven aan deze "rotzooi", door te spelen met onze emoties en niet met ons denken, resulterend in een maximum aan verschillende manipulaties in alle kampen, zouden we daarentegen kunnen zwijgen / verstikken de "gebeurtenis" op dat moment, vooral niet de naam van de "klootzakken" bekendmaken, die beroemdheden / martelaren zijn geworden, en bijvoorbeeld eens per jaar het volledige officiële rapport maken van dit soort gebeurtenissen in het land, met objectieve analyse goed gaat, enquêteresultaten enz ...
Zonder publiciteit zouden deze "klootzakken" zeker sneller moe worden van het sterven in anonimiteit of jarenlang wegkwijnen in de gevangenis die door iedereen in de steek werd gelaten, vooral degenen in hun kamp ...
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 29/10/20, 19:39

ABC2019 schreef:Ter herinnering: de doodstraf heeft kandidaten voor zelfmoordaanslagen nooit tegengehouden :).


Ik zei het hierboven ... de doodstraf zou meer schade berokkenen aan de "gekken van God".

Dit is waarom ik voorstelde om de martelingen te herstellen ... voor de overlevenden!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 29/10/20, 19:43

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Wat denk je van ABC?


Ik denk juist dat ik daar niet zoals deze mensen wil zijn !!!


a) je kaapt mijn woorden !! Ik heb het over een gepaste reactie op onverdraagzaamheid om geen geweld te initiëren!
Je moet naar deze nar van Erdogan luisteren om te begrijpen dat een groot deel van de islam gevaarlijk is !!

b) Gezien uw gedrag dat hierbij psychologisch zeer gewelddadig kan zijn forum, sta me toe te twijfelen aan uw oprechtheid (zei ik al het geweld...)

c) Dus je bent in de "laat het gaan"? Tolerantie ?

d) Ik hoop dat je nooit een slachtoffer van terrorisme zult kennen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 29/10/20, 19:46

Ahmed schreef:je bent verwarrend, want "de tanden laten zien" is voor een dier, een manier om gewelddadigheid te vermijden dankzij deze simulatie ...


??

Het is een manier van spreken ... en wat ik als straf voorstelde, is vooral preventief ...

Is het niet de essentie van LAWS om onzin te vermijden uit angst voor straf?


Dus ben verrast door je antwoord, mijn beste Ahmed :schok: :schok: :schok:

Zeggen we niet dat de beste manier om oorlog te vermijden en klaar te zijn (en het bekend te maken) de beste manier is?
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par sicetaitsimple » 29/10/20, 19:54

Flytox schreef: integendeel, we konden de "gebeurtenis" destijds het zwijgen opleggen / verzwijgen, vooral niet de naam van de "klootzakken" bekendmaken, die beroemdheden / martelaren zijn geworden, en bijvoorbeeld eens per jaar het volledige officiële rapport van dit type maken van evenement in het land, met objectieve, objectieve analyse die goed verloopt, enquêteresultaten enz ...


Ik kan uw "strategie" begrijpen om de cijfers op de een of andere manier te "relativeren" en deze "klootzakken" "onzichtbaar" te maken.
Maar denk je echt dat het kan, per uur of bijna iedereen heeft een smartphone en dat alles en nog wat met hoge snelheid verspreidt?
Een leraar wordt onthoofd, 3 mensen worden met een mes vermoord in een kerk, en dat zou gewoon onder de noemer van verpletterde honden vallen?
Ik geloof het niet.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 29/10/20, 19:55

Flytox schreef:Zonder publiciteit zouden deze "klootzakken" zeker sneller moe worden van het sterven in anonimiteit of jarenlang wegkwijnen in de gevangenis die door iedereen in de steek werd gelaten, vooral degenen in hun kamp ...


In principe eens ... maar het verbergen van een aanval lijkt me moeilijk in het tijdperk van sociale netwerken ...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par ABC2019 » 29/10/20, 19:59

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Wat denk je van ABC?


Ik denk juist dat ik daar niet zoals deze mensen wil zijn !!!


a) je kaapt mijn woorden !! Ik heb het over een gepaste reactie op onverdraagzaamheid om geen geweld te initiëren!
Je moet naar deze nar van Erdogan luisteren om te begrijpen dat een groot deel van de islam gevaarlijk is !!

en ik was degene die werd gewaarschuwd omdat ik zei dat de islamisten geen humor hadden !! : Mrgreen:

Natuurlijk, maar we moeten niet vergeten dat het Westen HEEL gevaarlijk is geweest voor veel mensen in de wereld ... Ik geloof dat het land met de meest gewelddadige sterfgevallen op zijn naam ... Groot-Brittannië is.

Het is niet door de methoden van uw tegenstanders over te nemen dat u zult "winnen". Alles wat we zouden winnen is een terugkeer naar de kruistochten en de godsdienstoorlogen (weet je hoe de kruisvaarders zich gedroegen in het oosten?)

Onze overwinning is juist om hen te laten zien dat hun geweld onze morele waarden niet vernietigt.

zonder macabere verslagen te willen maken, zou ik er toch op willen wijzen dat het aantal doden door islamitische aanslagen geen gemeenschappelijke maatstaf heeft voor het aantal verkeersongevallen, om nog maar te zwijgen van sterfgevallen door tabak, alcohol of misbruik van suikers en zout. En dat verreweg de overgrote meerderheid van de slachtoffers van moslims ... andere moslims zijn. Van heel erg ver.

Ik ga morele waarden niet opgeven vanwege een handvol noten.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par ABC2019 » 29/10/20, 20:03

Christophe schreef:b) Gezien uw gedrag dat hierbij psychologisch zeer gewelddadig kan zijn forum, sta me toe te twijfelen aan uw oprechtheid (zei ik al het geweld...)

geef me een voorbeeld van een gedrag dat "psychologisch gewelddadig" is van mijn kant jegens iemand die niet veel meer was dan ik in zijn persoonlijke aanvallen.

c) Dus je bent in de "laat het gaan"? Tolerantie ?

Ik ben voor de strikte toepassing van democratisch gestemde wetten.

d) Ik hoop dat je nooit een slachtoffer van terrorisme zult kennen ...

ik ook, want ik had gehoopt niets te weten van verkeersongevallen of overlijden door kanker (maar in feite natuurlijk van degenen die ik al ken ...)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 323-gasten