De verkoop van boerenzaden eindelijk toegestaan, overwinning!

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 02/07/20, 15:48

GuyGadebois schreef:
Moindreffor schreef:
Obamot schreef:https://www.youtube.com/watch?v=8ejkQMUPHoE

je moet deze video laten zien aan conventionele en biologische boeren die moeten vechten tegen de verwoestingen van kraaien en kraaien
hun culturen worden geplunderd en er zijn geen klootzakken meer met jagers om de bevolking te komen reguleren ... vind ze een oplossing omdat je zo sterk bent ... omdat ze daar vastzitten ...<<< Omscholing : Mrgreen:

En waarom richten deze vogels (alleseters) zich op deze gewassen? (Sarko's stem) "Ik ga u zeggen meneer Moindrefor, het komt omdat conventionele landbouw een groot deel van hun voedsel heeft weggevaagd, bijna alles heeft gedood met chemicaliën, heggen heeft verwijderd en deze klootzakken van jagers legden een laag terug door te vermoorden wat er nog over was van hun voorraadkast. Zie je meneer Lesser, we oogsten wat we zaaien ".

om een ​​vogelpopulatie invasief te maken, is het juist omdat het een overvloed aan voedsel heeft vervoerd, en omnivoor, zoals je er goed aan doet om te specificeren, het voedt zich met nesten van andere vogels, het valt aan alles wat binnen handbereik is en vooral voor kraaien omdat het een zeer intelligente vogel is die zich heel goed aanpast aan het menselijk leven en daardoor weet te profiteren van wat hij brengt

Ik wil u erop wijzen dat er meer dan 70 jaar vóór de chemische landbouw zijn, en daarom lang voordat u citeert, waren er administratieve veldslagen om de populaties kraaien, eksters ... en dat sinds dat het aantal klootzakkenjagers aan het afnemen is, en dat ze niet langer aan deze jachtpartijen willen deelnemen en dat deze vogels "beschermd" zijn, ze zwermen en beginnen ernstige problemen te stellen ...

dus het probleem was eerder opgelost ... sinds de komst van groene denkers is het probleem erger geworden, maar de groene zijn de oplossing geweest ...
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 02/07/20, 15:51

GuyGadebois schreef:Reactie zo dom dat er geen commentaar of overweging voor nodig is.

uit argumenten, antwoordt degene die niet weet wat hij moet zeggen, hij heeft gewoon de belediging om te proberen zijn gezicht te redden
Dernière édition par Moindreffor de 02 / 07 / 20, 16: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Ahmed » 02/07/20, 15:51

Ik vrees dat de chemische landbouw slechts een uitbreiding en een "verbetering" is van de reeds verankerde destructieve praktijken ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadebois » 02/07/20, 17:05

Moindreffor schreef:
GuyGadebois schreef:Reactie zo dom dat er geen commentaar of overweging voor nodig is.

uit argumenten, antwoordt degene die niet weet wat hij moet zeggen, hij heeft gewoon de belediging om te proberen zijn gezicht te redden

Ik heb niets te redden, mijn arme man. Uw opmerkingen zijn slechts schrijnende armoede. Het lijkt erop dat je er niet over nadenkt en alleen de bistrodiscussies onderschrijft met je boeren / jagers die constant alle verantwoordelijkheid ontlopen. "Een beetje" dun en gemakkelijk "won de ecologen, won obscurantisme, won technische vooruitgang ..." ... : Roll:
We zien waar het toe leidt.
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Obamot » 02/07/20, 19:06

Moindreffor schreef:
Obamot schreef:Zoiets kan deze arme onschuldige slachtoffers mogelijk levenslange pathologieën opleveren, het zijn allemaal potentiële toekomstige dialysepatiënten ... polio of kanker. De ondoordringbaarheid van hun celmembranen kan niet worden gegarandeerd terwijl ze hun immuunkapitaal opbouwen ...
Vindt u dat het geen vergiftiging is (in dit geval legaal gedaan)?
Maar het is dat hij de man aandringt! Ziek als een hond (ik heb er spijt van) en toch 'voedingsadvies' willen geven ... en nog steeds geen antwoord op de zuur / base-balans terwijl ik een laag wil toevoegen ...

... morgen zal hij ons vertellen dat melkpoeder acceptabel zou zijn voor baby's omdat het niet giftig zou zijn? Als de nadelen stalen ...

Ik moet een cursus zuur / base-evenwicht volgen om te bewijzen dat minerale oliën niet giftig zijn,

Ik had geen echt antwoord verwacht, nogmaals, een echte chemicus zou me graag hebben gepakt, behalve dat we het niet hoeven te doen met iemand die chemie kent, behalve enkele vage begrippen, zoals het geven van een les Beeld begin met het te nemen voordat je het geeft! Je hebt absoluut geen idee van de subtiele uitwisselingen die plaatsvinden in je lichaam van wat je zegt, en zodra er een specifieke vraag wordt gesteld, is er hop niemand meer.

CQFD.

PS: zo zien we er meer dan één per week, altijd met wachtwoorden van retoriek doorgeven om te voorkomen dat ze reageren.
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 03/07/20, 08:30

Obamot schreef:Ik had geen echt antwoord verwacht, nogmaals, een echte chemicus zou me graag hebben gepakt, behalve dat we het niet hoeven te doen met iemand die chemie kent, behalve enkele vage begrippen, zoals het geven van een les
CQFD.

je zou willen dat ik je de tuit zou nagelen door je eerst een idee van chemie uit te leggen ... maar wat interesse, maar wat een vreugde om er uit te putten, je hebt weinig van je nodig om je goed te voelen, excuseer me dat ik niet ben op jouw niveau ...
als je dat alleen als argument hebt, is het verontrustend
Nou, ik zei tegen mezelf dat we daar gaan stoppen en Christophe plaatste een post, maar blijkbaar blijf je, zelfs als de algemene richting van fraude mijn kant op gaat, op je posities, je overtuigingen, obscurantisme blijven tot een goede dag met predikers zoals jij
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Obamot » 03/07/20, 12:13

Nog steeds geen concrete woorden, niet het minste bewijs van enige basis voor wat u beweert in medisch, biochemisch, bio-elektrisch of wat dan ook! Dat wil zeggen als het hier niet in zit forum dat je ons gaat misleiden!
En altijd de vaste bedoeling om niet aan dit debat deel te nemen ... en terecht ... u zou geen enkel argument hebben om iets "chemisch" te verdedigen. re-CQFD
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 03/07/20, 16:33

Obamot schreef:Nog steeds geen concrete woorden, niet het minste bewijs van enige basis voor wat u beweert in medisch, biochemisch, bio-elektrisch of wat dan ook! Dat wil zeggen als het hier niet in zit forum dat je ons gaat misleiden!
En altijd de vaste bedoeling om niet aan dit debat deel te nemen ... en terecht ... u zou geen enkel argument hebben om iets "chemisch" te verdedigen. re-CQFD

elke duidelijk gestelde vraag krijgt een duidelijk antwoord ...

vertel me wat je wilt dat ik uitleg en ik zal proberen je te antwoorden ... zelfs als dit het soort vraag is dat een student vraagt ​​om te proberen de leraar in de val te laten lopen, wetende dat een hij begrijpt zijn vraag misschien niet zelf en daarom het antwoord en of twee, het kan hem geen moer schelen wat het antwoord is, het was gewoon om slim te zijn en ieders tijd te verspillen, maar Omdat de leraren goede pedagogen zijn, reageren ze altijd zoveel mogelijk ... als de kinderen volwassen worden, begrijpen ze altijd dat ze het bij het verkeerde eind hadden ...

als het gaat om de niet-toxiciteit van minerale oliën, denk ik dat de reactie van de algemene richting van de fraudeurs vrij duidelijk is, als het over een ander onderwerp gaat, zie ik het rapport niet, maar probeer het altijd te zien ...
1 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Obamot » 03/07/20, 19:26

Herlees, al gestelde vragen!

Niets te f ... van "val" plant je als een volwassene: zonder! En je "prof" kant ... pfiiiouh ..... afgekort: kort antwoord 1 para max.
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 03/07/20, 22:21

Obamot schreef:Herlees, al gestelde vragen!

Niets te f ... van "val" plant je als een volwassene: zonder! En je "prof" kant ... pfiiiouh ..... afgekort: kort antwoord 1 para max.

nou als je niet de moed hebt om je vraag nog een keer te stellen, dan zal een korte vraag je wat, 30s kosten, tenzij je het zelf al bent vergeten ...
is dat het antwoord je niet meer interesseert dan dat, dus reken er niet op dat ik het daarna ga zoeken, ik heb al genoeg tijd verloren
Als ik een leraar ben, is dat omdat je je tiener bent ... ik pas me gewoon aan ... zoals op je avatar, de kinderkoning ...
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 392-gasten