Zoönosen: na Covid-19, leptospirose!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par Obamot » 02/02/22, 01:16

izentrop schreef:
Pessimistische wetenschappers zijn van mening dat we niet kunnen voorspellen en dat we alert moeten blijven. De meest optimistische zeggen dat het is 10 jaar geleden dat het coronavirus werd ontdekt en dat er geen gevallen bij mensen zijn ontdekt. Dit alles terwijl de Covid-crisis nog niet voorbij is; Alles op zijn tijd.

coronavirus = verkoudheid

onnozele
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par GuyGadeboisTheBack » 02/02/22, 13:13

Obamot schreef:"leuke" staking Guy, gefeliciteerd...

Maar fuck you, beste "vriend".
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par Obamot » 02/02/22, 13:34

Ach, als je "de reden" vindt, knik, dan hoef je het alleen maar te verbinden met wat je nu doet en zegt, het moet zeker een gigantisch ding zijn geweest tot op het punt dat je nu probeert de te destabiliseren forum om het op zijn beurt naar Christophe, Janic, Remundo en mij te brengen...
En aangezien u uw "gemoedstoestanden" op het openbare plein laat zien, zal het "ons" interesseren...

Tenzij het is om verbinding te maken met je ego en je toekomstige verlangens? Jij ook "jij oude pijn" dan dat... : Wink: "de vriend"
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par GuyGadeboisTheBack » 02/02/22, 13:41

Obamot schreef:Ach, als je "de reden" vindt, knik dan...

preventie van gezondheidsvervuiling/zoönosen-na-covid-19-leptospirose-t16476-30.html#p489572

1: Ik "vind het leuk" zoals ik het hoor en voor een keer praat Zombizy geen onzin (in mijn ogen), ik zie niet in waarom ik verantwoording zou moeten afleggen aan iemand of iets zou moeten doen aan een of meer mensen hierover forum.
2: Wie zegt dat er geen onderzoek en manipulatie is met betrekking tot ambtswinsten in Wuhan of elders? Niet ik. Integendeel.
3: Wie beweert dat er hiv-sequenties worden gevonden in het covid-virus (waarbij trouwens, gezien alle varianten?) Ik niet, want het is onjuist (ingetrokken studie).
3: Wie beweert dat dit virus opzettelijk of per ongeluk in het wild is vrijgelaten? Ik niet, er is geen enkele zekerheid over deze hypothese.
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 02 / 02 / 22, 13: 56, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par Obamot » 02/02/22, 13:50

Bah, jij was het die Izentrop "lieveling" leuk vond, niet ik... : Cheesy: (en het is je goed recht, het kan me niet schelen, simpele observatie)

Maar het is heel goed om dat aan te geven als een essentiële reden... DIT EVENALS je verandering van hart is voorafgaand...

Dus relevantie = nul...

Het is altijd ingewikkeld om a posteriori te vinden raison voor eerdere handelingen, vooral wanneer er geen bewustzijn is

Goedendag!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par Obamot » 02/02/22, 15:24

PS: (en omdat je hebt bewerkt om te voorkomen dat je me antwoordt)

Je eerste bedoeling was om alleen de link te plaatsen. De rest is een poging tot opzet en bovendien op kleinigheden...

GuyGadeboisLeRetour schreef:
1: Ik "vind het leuk" zoals ik het hoor en voor een keer praat Zombizy geen onzin (in mijn ogen), ik zie niet in waarom ik verantwoording zou moeten afleggen aan iemand of iets zou moeten doen aan een of meer mensen hierover forum. Ik heb je gezegd dat het me niet kan schelen, het verandert niets aan de ouderdom van je cognitieve "slip"... oogverblindend

2: Wie zegt dat er geen onderzoek en manipulatie is met betrekking tot ambtswinsten in Wuhan of elders? Niet ik. Integendeel. het heeft niets te maken, JIJ bent het die mij de schuld geeft en niet andersom het verandert niets aan de anterioriteit van je cognitieve "slip"... (om aardig te zijn...)

3: Wie beweert dat er hiv-sequenties worden gevonden in het covid-virus (waarbij trouwens, gezien alle varianten?) Ik niet, want het is onjuist (ingetrokken studie). ah, maar ik ben het die je "dat" vertelde... je neemt mijn argument daar over... (behalve dat Montagnier zijn standpunt niet heeft veranderd, en als ik naar hem verwijs, kunnen we nauwelijks overwegen het is een fout, laat staan ​​een “verraad van vertrouwen"), en nogmaals, het verandert niets aan de anterioriteit van uw cognitieve "slip"...

3: Wie beweert dat dit virus opzettelijk of per ongeluk in het wild is vrijgelaten? Ik niet, er is geen enkele zekerheid over deze hypothese. eerst was ik voorzichtig, het is een hypothese die niet kan worden uitgesloten, in de wet is een bundel aanwijzingen het bewijs (en daar is het significant) dan zijn er vrijstellingen "a contrario" (en er is geen, geen ontbrekende schakel ondanks al het onderzoek gedurende 1 jaar in alle sequencingbanken die software gebruiken, niets, nada, nul), wat het tegenovergestelde zou bevestigen volgens de wetenschappers die erover praten, de "de facto" validatie van het lek uit het laboratorium (opzettelijk of niet, dat is een andere vraag) wordt verergerd door het feit dat “als bij toeval”, wordt toegevoegd aan de “versterking van de functiewiens doel het is om de mens te besmetten! En dit zou (volgens jou?) precies in dit "natuurlijke" virus terecht komen, wie weet waar (ik bedoel zonder enig tastbaar en bewezen ecosysteem dat gunstig zou zijn geweest voor de uiteindelijke overdracht naar de mens, of wat dan ook, het was iemand anders die zou de noodzaak ervan a priori voorzitten of niet bevestigen!?) Punt dat je daarom betwist, maar zonder dat je tot op de dag van vandaag NOOIT het minste overtuigende technische of wetenschappelijke element hebt gebracht dat zou rechtvaardigen of aantonen dat dit virus 100% natuurlijk zou zijn (momenteel is de trend eerder het tegenovergestelde, aangezien de NIH heeft toegegeven "functiewinsten" te financieren en dat senator Rand Paul zeker lijkt te zijn van de elementen waarop het is gebaseerd! * Ook hier kunnen we dat nauwelijks als een fout beschouwen en nog minder een "verraad aan vertrouwen", en nogmaals, het verandert niets aan de anterioriteit van uw cognitieve "slip"... Uiteindelijk en omdat het nodig was om erop te wachten, zijn er slechts kleine discrepanties die absoluut niet verantwoordenniet deze verschuiving, al omdat het dateert van vóór de vermeende feiten...

*) en het heeft absoluut niets te maken met het feit “laat weten dat landen die P4 hebben overal experimenteren met virussen”, dit valideert niet OF maakt eerder niet “automatisch” een min of meer gefundeerde mening ongeldig, tenzij je in het syllogisme zit (om aardig te zijn).

Het zal daarom opnieuw voor u nodig zijn om a posteriori . te vinden "het veronderstelde leven dat zou passen bij de vermeende feiten"

Veel succes met je zoektocht naar het niets!

Dank je en tot ziens. :!: :|


_______________________________
PS: En het verschil, sorry, ik hou niet van de berichten van FDP die van tijd tot tijd de verandering geven om de nummers te verwarren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par GuyGadeboisTheBack » 02/02/22, 16:06

Ik zou niets geven om de cognitieve "slippage". Afkomstig van een man die van rede naar overtuigingen ging (ik zag het komen uit je opmerkingen over "Hold Up" en ik negeerde het, klootzak die ik ben). Kortom, er is zojuist een BLINDE volgeling van complottheorieën aan het licht gekomen. Ik had twijfels, die heb ik nu niet meer. Je blijft zeuren als iemand het niet met je eens is, je blijft koppig, gefascineerd door Amerikaanse manipulators als ze je rokerige theorieën voeden zonder enig gevalideerd bewijs, je krijgt meerdere keren de vlag van gekopieerd/geplakt "to make you foam", je zet in de balans van uw "illustraties" de kankers van de deelnemers aan deze forum (Wat smerig is), ga je om met de meest excentrieke mensen om degenen die je haat tegen te gaan. Goed gedaan. Laten we het samenvatten: intellectuele oplichter, gelicentieerde hoax (je manieren om de vis te verdrinken om niets te zeggen zijn absoluut briljant!), grenzeloze pretentie (verschillende zwakke medische diagnoses "van een afstand"), rechter en jury, pro "disqualifier", manipulator, bitter en wraakzuchtig, verraad aan ideeën, minachting voor alles wat mainstream is zonder onderscheidingsvermogen, partijdige, valse derche en nu slachtoffer. Petje af voor de kunstenaar. Probeer me in de toekomst te negeren, of probeer opnieuw een "vriend vriend" te maken wanneer het voor jou niets betekent. Bij voorbaat bedankt. : Mrgreen:
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par izentrop » 03/02/22, 03:47

Arme beesten :(
De autoriteiten van Hongkong hebben het besluit genomen om honderden hamsters en duizenden andere kleine zoogdieren (chinchilla's, konijnen, cavia's) te slachten als "voorzorgsmaatregel". Naar verluidt hebben 11 knaagdieren positief getest op Covid-19, samen met twee mensen van de Little Boss-dierenwinkel in het commerciële district van Causeway Bay. In totaal zijn bijna 2.000 zoogdieren zo snel mogelijk uitgeroeid of zullen ze worden uitgeroeid.
https://www.rtl.fr/actu/international/c ... 7900119639
toebehoren
hamster.jpg
hamster.jpg (8.09 KiB) 1507 keer bekeken
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 658
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 242

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par n.Chr. 44 » 03/02/22, 04:46

RTL schrijft:De autoriteiten van Hongkong hebben het besluit genomen om honderden hamsters en duizenden andere kleine zoogdieren (chinchilla's, konijnen, cavia's) te slachten als "voorzorgsmaatregel". Naar verluidt hebben 11 knaagdieren positief getest op Covid-19, samen met twee mensen van de Little Boss-dierenwinkel in het commerciële district van Causeway Bay. In totaal zijn bijna 2.000 zoogdieren zo snel mogelijk uitgeroeid of zullen ze worden uitgeroeid.


De twee mensen van de dierenwinkel maken deel uit van de 2000?!?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Zoonoses: na Covid-19, leptospirose!




par Exnihiloest » 03/02/22, 18:05

izentrop schreef:Arme beesten :(
De autoriteiten van Hongkong hebben het besluit genomen om honderden hamsters en duizenden andere kleine zoogdieren (chinchilla's, konijnen, cavia's) te slachten als "voorzorgsmaatregel". Naar verluidt hebben 11 knaagdieren positief getest op Covid-19, samen met twee mensen van de Little Boss-dierenwinkel in het commerciële district van Causeway Bay. In totaal zijn bijna 2.000 zoogdieren zo snel mogelijk uitgeroeid of zullen ze worden uitgeroeid.
https://www.rtl.fr/actu/international/c ... 7900119639

En toch bleven de hamsters goed opgesloten!
Zoals wij vorig jaar.
We hadden een kleine ontsnapping, eindelijk.
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 287-gasten