[Topic Unique] magnetische motoren van welke aard dan ook!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

[Topic Unique] magnetische motoren van welke aard dan ook!




par nlc » 09/03/06, 15:57

Ik ontdekte dat het enige tijd geleden het magnetische motoren die een surunitaire prestaties zou kunnen hebben.
En ik geef toe dat ik de neiging om te geloven ay, Ik ben bijna op daar manier om iets met permanente magneten te doen.

Dat gezegd hebbende, ik keek op het net en op alle websites die ik heb gezien, heb ik nooit betrapt plannen en werkingsprincipes.

En er is geen moment dat ik over deze pagina [url] kwam ** tp: //energiemagnetique.ifrance.com/nouvellepage4.htm [/ url]
Bewerken Capt_Maloche 18 / 04 / 2011 LET Virus op deze link
Wie betaalt niet de mijne, maar dat verklaart een principe dat is super eenvoudig, en kan zelfs controleren op zichzelf dezelfde:

Neem 2 identieke magneten en houd ze tegenover elkaar, zodat ze elkaar afstoten. Kom dan een ijzeren plaatje tussen deze 2 magneten plaatsen. Terwijl u de plaat erin steekt, voelt u dat deze naar binnen wordt "gezogen" en zult u zien dat de magneten naar de plaat worden aangetrokken.
En bij het verwijderen van de plaat, voel je je een weerstand (in tegenstelling tot de zuigkracht insertion) en de magneten zijn herstellende van een af ​​te weren.

Als we door diverse ijzeren plaat op een roterende schijf met 2 paren diametraal tegenover elkaar gelegen magneten, en dat regelt wanneer de schijf roteert, een ijzeren plaat tussen een paar magneet zodat de de andere kant was een bord dat naar voren komt uit het andere paar magneet inbrengen krachten en extractie zal annuleren. In principe is het centrale schijf geheel vrij, de enige wrijving uitgeoefend op de lucht en de as.

En dus bewegingen gebruikt kon worden heen en weer bewegende magneten om een ​​baan te creëren. En wat interessant is, is dat wat stress die u wordt gevraagd om magneten, is het geen invloed op de centrale schijf, omdat het inbrengen krachten en extractie van ijzeren platen te annuleren (een uit een paar magneet aan één zijde dan die in het andere paar magneet aan de andere kant).

Dat heeft al dit principe geprobeerd?
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 09/03/06, 23:29

Ik denk dat het een mooie oude principe nog in ontwikkeling in Duitsland (van 70 jaar) met Magnetbahn, die ook combineert de Maglev.

Info hier op de site Magnetbahn Frans of de oorspronkelijke pagina.
groep website Transrapid


Een Franse site levitatie treinen (en aandrijving) magnetische niet erg up-to-date toch ...

Een zeer interessante site de Franse luchtkussentreinen, Een proto had blijkbaar een lineaire motor en een magnetische levitatie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 10/03/06, 00:32

houthakker: Het is niet voor levensonderhoud! Dit is een "beeld" voor een motor "op unit".
J-Louis Naudin had een studie (maar ik kan de link niet vinden), met een elektronische weegschaal. Hij vond de kracht om een ​​ijzeren plaat verwijdert, het magnetisch veld van een magneet, was significant lager wanneer de beweging parallel aan het oppervlak van de magneet is en loodrecht ... Wat gaf het idee van het winnen van het afstotende kracht van een magneet met een drijfstang-kruksysteem, voeden van een vliegwiel, dat de energie van beweging van de ijzeren plaat voorzien. Idee uiterst eenvoudig, maar niet gemakkelijk om zo'n systeem te bouwen, roteert in model ..)
nu NLC als je zegt dat de energie die nodig is om te schakelen van de ijzeren platen nul kan zijn, als de posities zijn voldoende .... De afstoting energie wordt verbeterd door een goede derde en volledig bruikbaar.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 10/03/06, 07:42

Hallo,
Dit principe levensvatbaar lucht, op het eerste gezicht, zou ik een notitie maken: de stijfheid van beweegbare platen moet uitstekend zijn, omdat de geringste afwijking in de richting van de ene of de andere van de magneten leidt tot een toename van de kracht van de aantrekking tot de dichtstbijzijnde grote.
Maar het moet in staat zijn om mechanisch te lossen.
In dezelfde geest er een prototype genaamd "interferentie ha rd generator 'dat is gebaseerd op de passage van een scherm dat" cut "het magnetische veld (Al Franquoeur, als ik het wel.)
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 10/03/06, 07:51

Ik nodigde deze heer uit om op de forumhij woont toevallig in hetzelfde gebied als ik. (Volgens de brief van de das in dienst van de staat die op zijn site staat)
De arme, hij zag ronduit sturen grazen en ronduit belachelijk.
In het kort moedigde ik de arme man moet niet laten dat soort mensen zijn een vallende-blank, en hoewel zijn principe niet werken, althans, dat zij dit niet voor het geld doen.
Dus ik hoop dat we hier te zien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 10/03/06, 09:30

Ja, ik zag de brief die hij ontving, het is nog steeds walgelijk.
Ik vond altijd belachelijk ca breken iets of iemand voorwendsel we geleerd dat AC niet kon lopen. Al die jongens die stut en denken dat ze goden zijn, ca vervult me. Goede ideeën en de meeste uitvindingen afkomstig zijn van garages achtergrond!

Het is om deze reden dat ik ook een e-mail te ondersteunen stuurde een paar dagen geleden, en om hem te vragen of hij was ook aanwezig. Maar ik heb geen antwoord :(
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 10/03/06, 12:56

"Goede ideeën en de meeste uitvindingen afkomstig zijn van garages achtergrond!"

het is de moeite waard om er deeg centra rundvlees onderzoek!
;-)

maar sorry ik heb niet geprobeerd principes van magnetisme, maar ik ben ervan overtuigd dat er inderdaad werk te doen in deze industrie!

Pas op dat er geen initiatieven meer worden gemeld forums !
veel succes met uw projecten!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/03/06, 13:32

gegyx schreef:houthakker: Het is niet voor levensonderhoud! [...]
Heb ik dat gezegd? Neen !
Ik zeg dat het lijkt mij dat Maglev treinen gebruik maken van de methode beschreven voor de tractie ook ...

Nu gaat het veel verder dan mijn technische vaardigheden (maar niet mijn interesse in de technologie) dus het is misschien geen verslag ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 10/03/06, 17:47

houthakker : Sorry maar gegyx heeft gelijk, hief hij het feit dat uw boodschap en uw links niets te maken met het onderwerp hebben. De magnetische levitatie trein en zijn beweging zijn uiteraard goed beheerd door magnetisme of elektromagnetisme, maar dit heeft niets te maken met wat ik aan het praten was, dus niet de moeite proberen om je op te vangen om het laatste woord te hebben; ) Dit terzijde is gesloten, de moeite van het terug te zenden.

Nu over het principe dat ik in het begin gezegd, ik ben op zoek, zie ik geen fout !!! Het lijkt logisch dat de centrale schijf niet kan voldoen aan krappe plek lijken, is hij volkomen vrij, en kan dus worden gereden met zeer weinig energie.

Ik denk dat ik zal moeten om te testen in real assemblage om te zien of er niet een val ergens ...
Maar natuurlijk, voor het testen ca Ik heb absoluut de brandstofbesparing te valideren door middel van elektrolyse. Ik was van plan morgen voor installatie in het voertuig en test ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 10/03/06, 21:45

Hallo NLC

wanneer een metalen schijf beweegt in een magnetisch veld, er stromen van Foucault die worden gegenereerd in de platen, moet rekening worden gehouden plaque begint te verwarmen
Het is het principe van wasmachines elektrische meter en verkeersdrempels op bepaalde vrachtwagens.

In de zaak tegen als gevolg van de stromen in de oppositie, het verdient een beetje ervaring nieuwsgierigheid Hoewel het verlies in de platen kan worden verminderd als het gebruik maakt van ferriet platen.

met nu neodymium magneten Het stelt ons in staat beter te zijn dan elektromagneten doen.

Andre
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten