Covid-19-vaccin: wat als we het nooit als HIV-aids hebben gevonden?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 13/07/20, 12:21

GuyGadebois schreef:Ik heb HCQ, AZ, zink en na 10 dagen is het opgelost. Laat ze gaan en hun vaccins halen.

Zithromax of Sandoz? Heeft u het “drinkbare” poeder genomen?
Ik dacht erover om er een paar te kopen (en ik ga er een paar kopen), maar hoe kreeg je er een paar zonder recept?
Dernière édition par Obamot de 13 / 07 / 20, 12: 26, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par GuyGadebois » 13/07/20, 12:25

Obamot schreef:
GuyGadebois schreef:Ik heb HCQ, AZ, zink en na 10 dagen is het opgelost. Laat ze gaan en hun vaccins halen.

Ik dacht erover om er een paar te kopen (en ik ga er een paar kopen), maar hoe kreeg je er een paar zonder recept?

Als ik zeg "ik heb", betekent dit niet dat ik dit in huis heb, maar dat mogelijk "ik heb" dit beschikbaar. En mijn zwager is overigens apotheker. : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 13/07/20, 12:28

Er is de orale oplossing. Ik wil die van de IHU...

Serieus, ik ga 2 dozen bestellen... Het covid-feestverhaal zette mij aan het denken!

En als ik het over vijf jaar nooit meer nodig heb, zal het me pinda's hebben gekost vergeleken met mijn huid... :?

Als u covid heeft, moet u snel handelen! Als het niet op voorraad is op de dag dat je het nodig hebt... hmm
Dernière édition par Obamot de 13 / 07 / 20, 12: 30, 1 keer bewerkt.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par GuyGadebois » 13/07/20, 12:29

Obamot schreef:Er is de orale oplossing. Ik wil die van de IHU...

Kezako?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 13/07/20, 12:30

GuyGadebois schreef:
Obamot schreef:Er is de orale oplossing. Ik wil die van de IHU...

Kezako?

https://compendium.ch/product/1092235-a ... 50-mg/mpro

Ik koop mijn Sandoz-medicijnen niet meer in Frankrijk, ik heb Neocitran één keer in Zwitserland gebruikt (meer dan 20 jaar geleden), het werkte goed, daarna nog twee keer in Frankrijk = nul effect

Indicaties/mogelijkheden voor gebruik
Azitromycine is geïndiceerd bij de volgende infecties, indien veroorzaakt door gevoelige micro-organismen:
Infecties van de lagere luchtwegen: acute exacerbaties van chronische bronchitis, buiten het ziekenhuis opgelopen pneumonie van milde tot matige ernst, veroorzaakt door pneumokokken, Haemophilus influenzae of Moraxella catarrhalis en die oraal kan worden behandeld.
infecties van de bovenste luchtwegen, waaronder sinusitis, tonsillitis en faryngitis (de penicilline is doorgaans het voorkeursgeneesmiddel voor de behandeling van Streptococcus pyogenes faryngitis, inclusief preventie van reumatische koorts). Azitromycine is over het algemeen effectief tegen streptokokken die in de orofarynx worden aangetroffen, maar er zijn momenteel geen onderzoeken die de werkzaamheid van azitromycine bij de daaropvolgende preventie van reumatische koorts aantonen.
otitis media.
huid- en wondinfecties.
niet-gonokokken-urethritis en cervicitis, als gevolg van Chlamydia trachomatis. Elke bijkomende infectie door gonokokken of Treponema pallidum moet worden uitgesloten, aangezien deze ziektekiemen niet gevoelig zijn.
preventie van infecties veroorzaakt door Mycobacterium avium intracellulair complex (MAC) bij patiënten die besmet zijn met HIV ouder dan 12 jaar en bij wie het aantal CD4-lymfocyten minder dan 100/μl bedraagt. [Goed...]


azitromycine = / VS penicilline?
Dernière édition par Obamot de 13 / 07 / 20, 12: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par GuyGadebois » 13/07/20, 12:45

Obamot schreef:Ik koop mijn Sandoz-medicijnen niet langer in Frankrijk

Medicijnen zonder dosis zijn riskant. : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 13/07/20, 12:48

Het belangrijkste is om te doseren : Cheesy:

Wikipedia

[azithromycine VS penicilline op Wiki]
azitromycine is het alternatieve antibioticum dat wordt gegeven aan patiënten die allergisch of gevoelig zijn voor penicilline
https://fr.wikipedia.org/wiki/Azithromycine


Dus HCQ + penicilline...is het voorgeschreven?

GuyGadebois schreef:Medicijnen zonder dosis zijn riskant. : Cheesy:

...de samenstelling en concentraties waren zelfs niet hetzelfde op de verpakking: achteraf gezien!
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par izentrop » 13/07/20, 13:50

Christophe schreef:Bij ons kunnen we het daar weer over hebben hepatitis B... wat sclerose kan veroorzaken (of iets dat er erg op lijkt)...of hoe de remedie erger is dan het kwaad dat we proberen te vermijden!!

Het lijkt mij dat je de anti-vaccins in de kaart speelt door uitzonderlijke gevallen te generaliseren, die hoe dan ook de ziekte zouden hebben veroorzaakt door een nieuwe stress.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 13/07/20, 14:12

izentrop schreef:
Christophe schreef:Bij ons kunnen we het daar weer over hebben hepatitis B... wat sclerose kan veroorzaken (of iets dat er erg op lijkt)...of hoe de remedie erger is dan het kwaad dat we proberen te vermijden!!

Het lijkt mij dat je de anti-vaccins in de kaart speelt door uitzonderlijke gevallen te generaliseren. wat in ieder geval de ziekte zou hebben veroorzaakt door een nieuwe stress.


Ah... bent u zich daarvan bewust? En u zegt dat u het werk van professor Raoult betwist...? Heb je het toen niet gelezen of was het onnodige smerigheid? Laten we voor je hopen dat je ooit geen leukemie meer krijgt, dokters zijn soms bang om stapels rotzooi aan te treffen in de vorm van uitzaaiingen... Ik hoop in ieder geval dat je hersenen er niet zo uitzien?

Eerlijk gezegd vloog je niet erg hoog, maar dat is rot : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Adrien (voormalig nico239) » 13/07/20, 17:03

Obamot schreef:Kunt u ons een link geven naar een vaccin dat is getest door een gerandomiseerde, dubbelblinde studie? Beeld


Ach nee, het is geen spel.

Gerandomiseerde en dubbelblinde onderzoeken hebben alleen betrekking op hydroxychloroquine en azytromicine.

Voor al het andere is er geen twijfel mogelijk... je bent niet gek, we zouden van 15 maart tot 30 april 2020 kunnen ontdekken dat redemsivir dodelijker is dan hydroxychloroquine... dat zou zonde zijn.
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 277 gasten