Covid-19-vaccin: wat als we het nooit als HIV-aids hebben gevonden?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par sicetaitsimple » 30/11/20, 16:03

Janic schreef:
sicetaitsimple »30 / 11 / 20, 15: 29
Even nadenken....
Een vaccin is zeker bedoeld om de gevaccineerde persoon te beschermen, maar het tweede effect is het geleidelijk verminderen van de verspreiding van het virus als een steeds grotere populatie wordt gevaccineerd. Wat een behandeling, HCQ of iets anders, niet zal doen, behalve wachten tot de beroemde "kudde-immuniteit" is bereikt.
Janic schreef:
Je hebt het van tevoren beantwoord

De overheid geeft geen moer om (…), wat haar interesseert is macht over burgers. De oorzaak van de covid is een formidabele hefboom om iets te passeren, aangezien het voor de goede zaak zou zijn en het voorkomen van denkbeeldige catastrofes zwaaide om bang te maken, de dictatoriale maatregelen die we hadden voor (...) we zien dat het slechts een bijverschijnsel is van ecofascisme dat nu al ingang begint te vinden.

Ecofascisme :? was om bevolkingsgroepen bang te maken voor ziekten en epidemieën te laten geloven dat een wonderbaarlijk product, vaccin genaamd, hen zou redden van ziekte en dood. (toespraak in precies dezelfde bewoordingen gehouden door de dominante religie in die tijd - maar voor zielen, daar) witte pet witte pet!
Denk even na! Er zit een enorme kloof tussen zou moeten zijn beschermen en echt beschermen, het is de basis van feiten, geen aannames en veronderstellingen van allerlei aard.
Dan kunnen we niet en vooral niet mag neem als een vaststaand feit wat slechts een simpele hypothese is (vermeend) om er een bevestiging van te maken(“ is van ") en niet " van zou kunnen zijn ". Dus als het eerste effect inderdaad een simpele hypothese is, kan het vervolg dat ook maar zijn en heet dat dan een geloofsdaad, en geen 'wetenschappelijk' feit zoals de ander zegt, waar zijn anders de bewijzen?
Wat de groepsimmuniteit betreft, het zal inderdaad nodig zijn om te wachten tot het zijn quotum heeft bereikt... van patiënten en slachtoffers. Als we het halen?!

NB: even terzijde! Je kunt geen vaccin vinden voor HIV/AIDS dat niet bestaat! Niet meer dan voor kanker, het is gewoon een illusie van de geest!



Jouw geklets maakt me niet uit. Als ik zeg "verondersteld", is het dat een vaccin misschien niet 100% effectief is.
Ja, we zullen zeker anti-vax rush zien op de eerste gevallen van overlijden bij gevaccineerde mensen, normaal gesproken ben je een van de eersten!
Anti-vax die alleen "profiteren" van degenen die zijn gevaccineerd en zo helpen de circulatie van het virus te verminderen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Janic » 30/11/20, 16:39

Jouw geklets maakt me niet uit. Als ik zeg "verondersteld", is het dat een vaccin misschien niet 100% effectief is.
argumentum ad personam => rotzooi zoals exmachin zegt
Mijn geklets of jouw geklets? Ik citeerde alleen uw mening over de draconische autoriteiten!
Een vaccin is natuurlijk nooit 100% effectief. Dus we kunnen het niet zeggen is van Maar " van zou kunnen zijn. is een eenvoudige tekstanalyse op primair niveau.
Ja, we zullen zeker anti-vax rush zien op de eerste gevallen van overlijden bij gevaccineerde mensen, normaal gesproken ben je een van de eersten!
In je fantasieën!
A) Anti-vax is gewoon enorme taalkundige en sociale onzin. Definieer eerst wat een anti is en vervolgens of het aan vax kan worden gehecht.
B) stormloop op de eerste gevallen van overlijden onder gevaccineerden,
tegen betekenis. Als er sterfgevallen zijn onder de gevaccineerden, zou de vermeende antivaxx dom zijn om zich te haasten om het risico te lopen daar ook te blijven.[*]
C) Normaal gesproken een van de eersten zijn, is belachelijk afgelopen. Tot de uiterste strengheid als een vaccin inderdaad zijn beweringen waarmaakte, maar het nooit gebeurde, dus we kunnen gerust zijn!
Anti-vax die alleen "profiteren" van degenen die zijn gevaccineerd en zo helpen de circulatie van het virus te verminderen.
Die had ik verwacht. Het ultraconformisme met de onzin van sommigen!
Met andere woorden, als ik een paraplu draag, zijn degenen zonder paraplu beschermd tegen de regen!? Helaas is dit slechts een weergave van de geest zoals getoond officiële statistieken, open voor iedereen die ze wil raadplegen! Ze tonen integendeel aan dat de gevaccineerden verontreinigingen worden wanneer de verzwakte vaccins weer vitaal worden. Dit werd grotendeels geverifieerd tijdens de enorme campagnes tegen pokken die pas eindigden toen inperkingsmaatregelen voor de zieken werden geïmplementeerd. Hetzelfde nu voor polio in India.

[*]onthullende labsus! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 30/11/20, 19:10

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:
sicetaitsimple schreef: Wat betreft de opmerkingen over "20 tot 65 jaar oud", wat een "bias" zou zijn, moet eraan worden herinnerd dat de Raoult-cohortstudie betrekking had op ongeveer 3500 patiënten met een gemiddelde leeftijd van 45 jaar. Schreeuwde Obamot destijds "bias", toen de gemiddelde leeftijd van gehospitaliseerde patiënten in Frankrijk 72 was, ik weet het niet meer?

Het klopt niet, het is al maanden controversieel en de cijfers per leeftijdsgroep zijn gepubliceerd in de IHU, ik ben het die het meldde.
Heel relevant en veelbetekenend, vraag Remundo of ga kijken, het staat op zijn site.


Het is verkeerd?????.


Ja, het is fout.
Kijk maar naar de cijfers voor EHPAD/EMS : Arrowd:

143F6488-DEC7-40E8-A37F-733744FA8FB4.jpeg


Probeer het opnieuw...
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 30/11/20, 19:56

Obamot schreef:Probeer het opnieuw...


Simpel, ze zullen, ze zullen je vertellen dat dit geen gepubliceerde dubbelblinde studie is...dus het is quedale waard, maar als het tientallen levens heeft gered!

Een beetje makkelijk als redeneren... het probleem is dat het een moorddadige redenering is... daarom crimineel...
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par sicetaitsimple » 30/11/20, 20:01

Christophe schreef:
Obamot schreef:Probeer het opnieuw...


Simpel, ze zullen, ze zullen je vertellen dat dit geen gepubliceerde dubbelblinde studie is...dus het is quedale waard, maar als het tientallen levens heeft gered!


Heeft u het betreffende onderzoek gelezen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 30/11/20, 20:05

Nee, ik ben te dom, ik ben blij met de vangst van Obamot...

En jij ? Waar is ze ?
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par sicetaitsimple » 30/11/20, 20:29

Christophe schreef:Nee, ik ben te dom, ik ben blij met de vangst van Obamot...

En jij ? Waar is ze ?


Ja, ik heb het gelezen. Het is online beschikbaar....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 30/11/20, 20:30

sicetaitsimple schreef:Het is online beschikbaar....


Geen grapje? Ik geloofde in het plaatselijke café!! Je bent een komiek!

Als je vraagt ​​naar a forum "waar is ze" betekent: heb je de link?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 30/11/20, 20:51

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:
sicetaitsimple schreef:Even nadenken....
Een vaccin is zeker bedoeld om de gevaccineerde persoon te beschermen, maar het tweede effect is het geleidelijk verminderen van de verspreiding van het virus als een steeds grotere populatie wordt gevaccineerd.

Hoe groepsimmuniteit bereiken met inefficiënte vaccins? bistro / humor-t1191-13920.html # p421561 Heeft het griepvaccin de griep gestopt? Hoe zit het met de groepsimmuniteit tegen griep? Shit. Ah ja, ondertussen op de echte natuurlijke collectieve immuniteit precies...

Volgende aflevering: de brave hondenlobbyisten in parade! : Mrgreen: (maar we zullen er zijn...)
Obamot schreef:
sicetaitsimple schreef:de "20 tot 65 jaar oud", wat een "bias" zou zijn [...] terwijl de gemiddelde leeftijd van de patiënten 72 jaar oud was,

Het klopt niet, het is al maanden controversieel en de cijfers per leeftijdsgroep zijn gepubliceerd in de IHU, ik ben het die het meldde.
Heel relevant en veelbetekenend, vraag Remundo of ga kijken, het staat op zijn site.


Het is verkeerd?????


Je bent een slimme met je lijm, zeggend "Het is verkeerd” (vergezeld van een hele reeks vraagtekens die er niets mee te maken hadden) leidde je heimelijk de aandacht af van de achtergrond.

Wil je leeftijdsgroepen? Ik zal recenter: geef ons een studie over de gemiddelde leeftijdsgroep van 83 jaar die immuniteit tegen elk covid-19-vaccin bij senioren zou bewijzen :!: En laten we erover praten.............>>>...........>>>......>>> :D
Dernière édition par Obamot de 30 / 11 / 20, 21: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par sicetaitsimple » 30/11/20, 20:58

Christophe schreef:
sicetaitsimple schreef:Het is online beschikbaar....


Geen grapje? Ik geloofde in het plaatselijke café!! Je bent een komiek!

Als je vraagt ​​naar a forum "waar is ze" betekent: heb je de link?


Weet je niet hoe je "IHU study Ephad" moet typen?
https://www.mediterranee-infection.com/ ... 200821.pdf
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 364-gasten