Ivermectin beoordelingen? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 28/09/21, 16:34

Robob schreef:
https://indianexpress.com/article/citie ... w-7311786/
"De regering van Uttar Pradesh zegt dat vroeg gebruik van ivermectine hielp om positiviteit en sterfgevallen laag te houden"

Ik vind deze tweet van een advocaat in de VS ook erg leuk. Men kan altijd doen alsof de getuigenis van een Indiase arts uit duizenden geen belang heeft, maar voorafgaat aan de 25 april :

"Artsen zijn weer begonnen met het voorschrijven van ivermectine voor eerste hulp thuis. We hebben er dus alle vertrouwen in dat de steile piek binnen 2 weken (meestal tegen 10 mei 2021) sterk zal dalen."


er is iets dat ik graag zou willen begrijpen, wanneer wordt ivermectine voorgeschreven?
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 28/09/21, 17:34

ABC2019 schreef:er is iets dat ik graag zou willen begrijpen, wanneer wordt ivermectine voorgeschreven?

Blijf mensen voor idioten houden, het is jouw taak. : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Janic » 28/09/21, 18:15

ABCon schreef:
er is iets dat ik graag zou willen begrijpen, wanneer wordt ivermectine voorgeschreven?
zo snel als nodig glandu! Als je de IHU-video's en internationale onderzoeken had gevolgd, had je het geweten!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 28/09/21, 18:17

Janic schreef:ABCon schreef:
er is iets dat ik graag zou willen begrijpen, wanneer wordt ivermectine voorgeschreven?
zo snel als nodig glandu! Als je de IHU-video's en internationale onderzoeken had gevolgd, had je het geweten!

Maar hij wil het niet begrijpen *, het kan hem geen reet schelen, heb je dat nog niet door????

* Vooral omdat er niets te begrijpen valt, wordt ivermectine eerst als profylaxe ingenomen en/of zodra u ziek bent, ZO SNEL MOGELIJK.

Profylaxe.JPG
Profylaxe.JPG (218.07 KiB) 1084 keer bekeken

https://covid19criticalcare.com/covid-1 ... nslations/
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 29/09/21, 01:56

ABC2019 schreef:
er is iets dat ik graag zou willen begrijpen, wanneer wordt ivermectine voorgeschreven?
Je had deze gekke vraag al gepost (voor de HCQ, IVM of AZM weet ik het niet meer...?) het soort vraag waar je niet om geeft, we zullen dezelfde antwoorden niet herhalen eeuwig - het is de arts die voorschrijft (als hij daar inderdaad het recht toe heeft) en volgens de anamnese van zijn patiënt (eindelijk voor degenen die weten hoe ze het correct moeten voorschrijven met het "protocol dat goed gaat"). Je bent echt een enorme perverseling, maar wat doe je hier in vredesnaam?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 29/09/21, 05:12

GuyGadeboisLeRetour schreef:* Vooral omdat er niets te begrijpen valt, wordt ivermectine eerst als profylaxe ingenomen en/of zodra u ziek bent, ZO SNEL MOGELIJK.


ok, en wie nam het als profylaxe hiervoor forum, en voor hoe lang?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 905
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1242

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Robob » 29/09/21, 10:16

ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:* Vooral omdat er niets te begrijpen valt, wordt ivermectine eerst als profylaxe ingenomen en/of zodra u ziek bent, ZO SNEL MOGELIJK.

ok, en wie nam het als profylaxe hiervoor forum, en voor hoe lang?

Dat zal niets bewijzen: je weet dat je een drievoudig gerandomiseerde viervoudigblinde studie nodig hebt, gesponsord door je vrienden bij BP bij 20 patiënten om het aan jou te bewijzen. : Cry:

Als u het product wilt proberen zoals vele anderen al hebben gedaan, geen probleem, het is te koop op internet voor ongeveer € 8 voor een doos met 100 tabletten van 5 mg. Ja, het is een beetje goedkoper dan in de apotheek: 8.5€ de doos met 4 tabletten van 3 mg maar royaal terugbetaald door onze appels aan 65% en verkocht door een apotheker die naar je kijkt alsof je een kwaadaardige persoon bent door onmiddellijk naar je dokter te gaan om te bestellen. Excuseer me dat ik je niet link, probeer de Indiase of Chinese sites.

Nu bent u vrij om te denken dat ik en een Indiase minister van Volksgezondheid ronduit liegen. Uttar Pradesh is maar een kleine, onbeduidende staat met meer dan 200 inwoners.
Beeld
2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 29/09/21, 10:33

Robob schreef:
ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:* Vooral omdat er niets te begrijpen valt, wordt ivermectine eerst als profylaxe ingenomen en/of zodra u ziek bent, ZO SNEL MOGELIJK.

ok, en wie nam het als profylaxe hiervoor forum, en voor hoe lang?

Dat zal niets bewijzen: je weet dat je een drievoudig gerandomiseerde viervoudigblinde studie nodig hebt, gesponsord door je vrienden bij BP bij 20 patiënten om het aan jou te bewijzen. : Cry:

Ik bespreek het bewijs niet, ik zou alleen willen weten hoe het werd voorgeschreven en aan wie.

bedoel je dat 200 miljoen indianen in uttar pradesh profylactisch ivermectine gebruikten? hoe vaak per week en hoelang? Dat zijn veel doses om te geven, toch?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Janic » 29/09/21, 10:37

0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 29/09/21, 10:53

Janic schreef:https://pgibertie.com/2021/09/21/letat-duttar-pradesh-en-inde-annonce-quil-est-exempt-de-covid-19-prouvant-lefficacite-de-livermectine/

en hoeveel miljoenen levens zijn gered! en ook:

https://pgibertie.com/2021/09/06/myster ... opulation/


ah bedankt voor de link Janic, voor een keer staat er een bruikbaar antwoord in:

Uttar Pradesh is de eerste Indiase deelstaat die Ivermectine vroeg en preventief gebruikt tussen alle familiecontacten.


dus ik begrijp dat we het niet aan iedereen geven, dat zou veel zijn. Alleen voor gevallen van familiecontact.

Maar uh... bij ons... zitten ze normaal gesproken opgesloten! dus ik begrijp het niet helemaal, met of zonder ivermectine, wat verandert het voor besmetting?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 289-gasten