Ivermectin beoordelingen? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par sicetaitsimple » 09/01/22, 18:53

Christophe schreef:
Ik had het niet over de covid...


Ah goed.. Als je het tijdens het schrijven niet over de Covid had"De gevaccineerden zijn slecht, zeer slecht ...", ik geef toe dat ik een beetje verdwaald ben.....

Maar als tatoeëerders zich zorgen maken, is het nog steeds een serieus teken! Heeft u hier een dubbelblinde gerandomiseerde studie over?
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 09/01/22, 19:04

sicetaitsimple schreef:
Christophe schreef:
Ik had het niet over de covid...


Ah goed.. Als je het tijdens het schrijven niet over de Covid had"De gevaccineerden zijn slecht, zeer slecht ...", ik geef toe dat ik een beetje verdwaald ben.....

Als je niet begrijpt dat hij het heeft over het vaccin en de gevaccineerde, ben je van de haak. Trouwens, je bent slecht af in tegenstelling tot de covid, Kiki. : Mrgreen:
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par sicetaitsimple » 09/01/22, 19:16

GuyGadeboisLeRetour schreef: Trouwens, je bent slecht af in tegenstelling tot de covid, Kiki. : Mrgreen:


Nou, het is eigenlijk de mening van tatoeëerders die me ineens aan alles doen twijfelen......
Macron (en de leiders van forum de Davos) zou hij een of meer tatoeages hebben, dit is naar mijn mening de eerste vraag die moet worden gesteld of we verder willen gaan met dit potentiële planetaire schandaal.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 09/01/22, 19:58

Het is geweldig Kiki, blijf enthousiast, het is tenminste duidelijk. 8)
Anders zie ik Izy de hele tijd aan je kont snuffelen. Is dat niet gênant? : Mrgreen:
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par sicetaitsimple » 09/01/22, 20:12

GuyGadeboisLeRetour schreef:Anders zie ik Izy de hele tijd aan je kont snuffelen. Is dat niet gênant? : Mrgreen:


Nou, veel minder dan deze positie die wordt ingenomen door tattoo-artiesten. Maakt u zich daar geen zorgen over?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 09/01/22, 20:31

sicetaitsimple schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Anders zie ik Izy de hele tijd aan je kont snuffelen. Is dat niet gênant? : Mrgreen:


Nou, veel minder dan deze positie die wordt ingenomen door tattoo-artiesten. Maakt u zich daar geen zorgen over?

Nee waarom ? Ze zijn ter plaatse, ze observeren, ze rapporteren en ik zal u erop wijzen dat deze info al is gepubliceerd op de forum, zonder het te hebben gehad, lijkt me, om je middelmatige spot te typen.
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par sicetaitsimple » 09/01/22, 21:12

GuyGadeboisLeRetour schreef:

Nee waarom ? Ze zijn ter plaatse, ze observeren, ze rapporteren en ik zal u erop wijzen dat deze info al is gepubliceerd op de forum,


Het kan, ik zie niet alles.
Is het het onderwerp van artikelen in kranten buiten Frankrijk? Wordt de bloedstolling beïnvloed door het (de) vaccin(s)?
Toch vreemd dat deze nog steeds essentiële en zeer gemakkelijk te achterhalen informatie nog niet is bijgewerkt door de internationale medische gemeenschap. Gelukkig hebben we de Franse tatoeëerders om alarm te slaan.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 09/01/22, 21:15

Ga je gang, blijf praten in de leegte, het is zo "jouw ding". Alsof de politici of de 'wetenschappers' enige eer zouden willen geven aan het 'geroezemoes' van tatoeëerders. Maar de blije kinderen van de crèche spelen, zoals Bouzo, dat is jouw specialiteit.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par sicetaitsimple » 09/01/22, 21:28

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ga je gang, blijf praten in de leegte, het is zo "jouw ding". Alsof de politici of de 'wetenschappers' enige eer zouden willen geven aan het 'geroezemoes' van tatoeëerders. Maar de blije kinderen van de crèche spelen, zoals Bouzo, dat is jouw specialiteit.


Maar ja mijn grote, de vaccinatie zou een significante invloed hebben op de fysieke kenmerken (in dit geval de stolling) van het bloed zonder dat iemand er voor de Franse tatoeëerders over had gesproken !!!!
Verdomme, zulke dingen schrijven is de nieuwe "econology touch"! Is er aan het eind van het jaar een wedstrijd met een prijs?
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3794
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1316

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par pedrodelavega » 09/01/22, 21:30

sicetaitsimple schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Ga je gang, blijf praten in de leegte, het is zo "jouw ding". Alsof de politici of de 'wetenschappers' enige eer zouden willen geven aan het 'geroezemoes' van tatoeëerders. Maar de blije kinderen van de crèche spelen, zoals Bouzo, dat is jouw specialiteit.


Maar ja mijn grote, de vaccinatie zou een significante invloed hebben op de fysieke kenmerken (in dit geval de stolling) van het bloed zonder dat iemand er voor de Franse tatoeëerders over had gesproken !!!!
Verdomme, zulke dingen schrijven is de nieuwe "econology touch"! Is er aan het eind van het jaar een wedstrijd met een prijs?


Gewoon tatoeëerders...maar chirurgen, brandweerlieden, samu, enz enz... nee.
: Roll: : Roll:
We bereiken nieuwe hoogten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 189-gasten