Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 29/10/20, 19:00

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:Ik weet niet of het een oorzaak is

Welnu, als je het niet weet, waarom post je dan? Beeld Beeld


om u eraan te herinneren dat een correlatie geen causaliteit is, en dat er verstorende factoren kunnen zijn, was dat niet duidelijk in mijn eerste bericht?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Ahmed » 29/10/20, 20:21

Ik heb zojuist de officiële website van het reiscertificaat geraadpleegd dat nu nodig is: de mogelijkheid om boodschappen te doen of een gezondheidswandeling te maken zijn weggelaten... Het riekt nog steeds naar improvisatie, zeker voor zo'n korte tekst en waarvoor het Het is op zijn minst mogelijk om eenvoudig een kopie en plak van de vorige te maken... Dit zal zeker snel worden verholpen, maar als deze hele pandemie met hetzelfde amateurisme wordt behandeld, is er reden tot zorg.. .
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 29/10/20, 20:29

Bedankt voor de info, ik moet een aantal gereedschappen onder garantie retourneren en dat ga ik daarom morgen doen : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 29/10/20, 21:25

Christophe schreef:Wat is precies uw rol bij ABC hier? Om na te denken over oplossingen of om alle gedachtegangen te doorbreken? :schok:


Ik stem voor 2.

Bijdrage geen
Het is gewoon een geschreven retorische sport.
Kortom, niets
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 29/10/20, 21:32

Ahmed schreef:Ik heb zojuist de officiële website van het reiscertificaat geraadpleegd dat nu nodig is: de mogelijkheid om boodschappen te doen of een gezondheidswandeling te maken zijn weggelaten... Het riekt nog steeds naar improvisatie, zeker voor zo'n korte tekst en waarvoor het Het is op zijn minst mogelijk om eenvoudig een kopie en plak van de vorige te maken... Dit zal zeker snel worden verholpen, maar als deze hele pandemie met hetzelfde amateurisme wordt behandeld, is er reden tot zorg.. .


Maak je geen zorgen, iemand zei: “we zullen klaar zijn in het geval van een tweede golf”
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 29/10/20, 21:43

Adrien (ex-nico239) schreef:
Christophe schreef:Wat is precies uw rol bij ABC hier? Om na te denken over oplossingen of om alle gedachtegangen te doorbreken? :schok:


Ik stem voor 2.

Bijdrage geen
Het is gewoon een geschreven retorische sport.
Kortom, niets

net als iedereen hier heb ik geen "rol", ik geef mijn mening. Kun je er niet tegen als mensen een andere mening geven dan de jouwe?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 29/10/20, 21:45

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
Christophe schreef:Wat is precies uw rol bij ABC hier? Om na te denken over oplossingen of om alle gedachtegangen te doorbreken? :schok:


Ik stem voor 2.

Bijdrage geen
Het is gewoon een geschreven retorische sport.
Kortom, niets

net als iedereen hier heb ik geen "rol", ik geef mijn mening. Kun je er niet tegen als mensen een andere mening geven dan de jouwe?


Als u zich zorgen maakt, is het bewijs dat u niet bent verbannen.

Je bent er alleen voor het spel: het is vermakelijk.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 29/10/20, 21:53

Adrien (ex-nico239) schreef:Als u zich zorgen maakt, is het bewijs dat u niet bent verbannen.

Je bent er alleen voor het spel: het is vermakelijk.

Als ik meer dan dat zou missen, waarom zou ik dan verbannen worden omdat ik me een wetenschappelijke waarheid heb herinnerd, namelijk dat een correlatie geen causaliteit is en dat er verstorende factoren zijn?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 29/10/20, 21:56

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Als u zich zorgen maakt, is het bewijs dat u niet bent verbannen.

Je bent er alleen voor het spel: het is vermakelijk.

Als ik meer dan dat zou missen, waarom zou ik dan verbannen worden omdat ik me een wetenschappelijke waarheid heb herinnerd, namelijk dat een correlatie geen causaliteit is en dat er verstorende factoren zijn?


Dat is wat ik zeg
Je bent hier alleen voor het spel: het is vermakelijk
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 29/10/20, 22:09

Adrien (ex-nico239) schreef:Dat is wat ik zeg
Je bent hier alleen voor het spel: het is vermakelijk

dit is niet het bijvoeglijk naamwoord dat ik zal gebruiken voor iets dat slechts een herinnering is aan wetenschappelijke feiten, maar als het je zo leuk maakt, des te beter : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 242 gasten