Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 28/10/20, 14:14

Zeker, maar andere studies hadden het verband al aangetoond ...

Dan hangt het ook af van het niveau van het tekort, toch?

-5% vergeleken met de limieten, het is niet hetzelfde als -60% ... in beide gevallen gaan we in het vak "gebrekkig" ...

Wat is precies uw rol bij ABC hier? Om na te denken over oplossingen of om alle gedachtegangen te doorbreken? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Paul72 » 28/10/20, 14:18

Obamot schreef:Paul72: Kon de post van M'sieur l'Maire hierboven lezen :P



: Arrowd: Daar is niets dat u schokt: : Arrowd:

17 jaar geleden werd het SARS-CoV-virus voor het eerst door onderzoekers geïdentificeerd. Verscheen in 2002 in de provincie Guangdong, Zuid-China, trof 26 landen, met een piek van 8.000 gevallen het volgende jaar. Gelukkig werd het snel ingeperkt en ondervindt het vandaag slechts zeldzame sporadische uitbarstingen als gevolg van laboratoriumincidenten of - mogelijk - natuurlijk, door overdracht van dieren op mensen. De door onderzoekers gevreesde pandemie heeft dus nooit plaatsgevonden. Tot eind vorig jaar, toen een nieuwe vorm van het virus, SARS-CoV-2, opdook.


Ik doe.


Goed gezien. Het zal nog een beetje krediet geven aan het onwaarschijnlijke viruslek uit een laboratorium. Niet per se vrijwillig. Maar in ieder geval mogelijk.
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 28/10/20, 14:28

Paul72 schreef:Goed gezien. Het zal nog een beetje krediet geven aan het onwaarschijnlijke viruslek uit een laboratorium. Niet per se vrijwillig. Maar in ieder geval mogelijk.


Uh mogelijk of onwaarschijnlijk? Je zou moeten beslissen ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Paul72 » 28/10/20, 18:13

:P
Christophe schreef:
Paul72 schreef:Goed gezien. Het zal nog een beetje krediet geven aan het onwaarschijnlijke viruslek uit een laboratorium. Niet per se vrijwillig. Maar in ieder geval mogelijk.


Uh mogelijk of onwaarschijnlijk? Je zou moeten beslissen ... : Cheesy:


Dit vergroot de kans dat het mogelijk en geloofwaardig is! : Mrgreen:

Zolang er geen bewijs is van een 100% natuurlijke oorsprong, moet dit serieus worden overwogen.
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 28/10/20, 19:11

Als de vertaling juist is, zijn de woorden sterk

Dr. Pasquale Mario Bacco in het Italiaanse parlement: patiënten stierven niet aan het virus


De patiënt is niet overleden aan het virus, maar aan de behandelingen. Dr. Pasquale Mario Bacco legt aan het Italiaanse parlement uit hoe oudere mensen met COVID-19 stierven aan behandelingen en niet aan een virus.

We hebben hen volledig beroofd van medicijnen die genezing mogelijk maken in de vroege fase van de ziekte, zoals heparine, ontstekingsremmende medicijnen en hydroxychloroquine, dat werd gedemoniseerd door een ooit prestigieus medisch tijdschrift, maar dat niet langer zo is. : de Lancet. We deden het tegenovergestelde van wat er moest gebeuren.

We hebben ze in positieve druk gelucht. Ik weet niet zeker of u precies weet en begrijpt wat overdrukventilatie is.

We hebben hun longen 'verbrand', omdat de zuurstof die we in hun ademhalingssysteem brachten niet gebruikt had mogen worden vanwege de pulmonale trombose waaraan ze leden. Het was pure zuurstof. We hebben hun longen "geschoten".

We hebben patiënten vermoord, en in deze hele zaak zijn de doktoren, ook mijn collega's, in doodsinstrumenten veranderd.

Als je de autopsiebeelden had kunnen zien, zou de slechtste horrorfilm voor kinderen niets zijn in vergelijking. We hebben de zieken veroordeeld. Dat vergeten we niet. Omdat we het niet mogen vergeten.
1 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par VetusLignum » 28/10/20, 19:21

Adrien (ex-nico239) schreef:Als de vertaling juist is, zijn de woorden sterk

Dr. Pasquale Mario Bacco in het Italiaanse parlement: patiënten stierven niet aan het virus


De patiënt is niet overleden aan het virus, maar aan de behandelingen. Dr. Pasquale Mario Bacco legt aan het Italiaanse parlement uit hoe oudere mensen met COVID-19 stierven aan behandelingen en niet aan een virus.

We hebben hen volledig beroofd van medicijnen die genezing mogelijk maken in de vroege fase van de ziekte, zoals heparine, ontstekingsremmende medicijnen en hydroxychloroquine, dat werd gedemoniseerd door een ooit prestigieus medisch tijdschrift, maar dat niet langer zo is. : de Lancet. We deden het tegenovergestelde van wat er moest gebeuren.

We hebben ze in positieve druk gelucht. Ik weet niet zeker of u precies weet en begrijpt wat overdrukventilatie is.

We hebben hun longen 'verbrand', omdat de zuurstof die we in hun ademhalingssysteem brachten niet gebruikt had mogen worden vanwege de pulmonale trombose waaraan ze leden. Het was pure zuurstof. We hebben hun longen "geschoten".

We hebben patiënten vermoord, en in deze hele zaak zijn de doktoren, ook mijn collega's, in doodsinstrumenten veranderd.

Als je de autopsiebeelden had kunnen zien, zou de slechtste horrorfilm voor kinderen niets zijn in vergelijking. We hebben de zieken veroordeeld. Dat vergeten we niet. Omdat we het niet mogen vergeten.

Ik denk dat er een probleem is met de vertaling, aangezien hij het over slechte ziekenhuiszorg heeft. Heparine en ontstekingsremmende medicijnen worden niet in de vroege stadia gegeven.
https://en.difesaonline.it/evidenza/int ... e-parliamo
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 28/10/20, 19:58

Ik heb vertaald en het lijkt me correct

Over het project "L'eretico"

Wat is uw nieuwe initiatief, "The Heretic", uitgevoerd met prof. Giulio Tarro en magistraat Angelo Giorgianni?
Het "L'Eretico" -project werd geboren om ruimte en stem te geven aan degenen die het niet hebben. Om deze reden zijn we van plan om naar het Hooggerechtshof van de Europese Unie te gaan om de grondrechten te beschermen die de Italiaanse regering heeft geschonden en nog steeds schendt.

We wilden een groep eerlijke en transparante mensen creëren die ernaar streven iedereen te respecteren en de waarheid te spreken over sterfgevallen door het coronavirus en hoe de noodsituatie werd afgehandeld.

Er wordt tegenwoordig veel gesproken over Amerikaanse, Britse en Chinese vaccins. Wat is jouw mening ?
Sars-Cov2 (COVID19) -vaccin is niet nodig omdat het virus aanzienlijk verandert. Stel je voor zonder experimenten en vermengd met soorten van jaren geleden, zoals ze nu hopen op kruisreactiviteit, d.w.z. pogingen ondernemen. Zelfs als er een vaccin zou worden vastgesteld, zou de effectiviteit ervan tot enkele maanden beperkt zijn. Om het te overwinnen, hebben we antivirale therapie nodig, zoals we deden met de hiv die verantwoordelijk is voor aids. De medicijnen die we vandaag de dag ter beschikking hebben, zijn in ieder geval zeer effectief, vooral omdat het gevaar van dit virus sterk is benadrukt.

Als we ons beperken tot het lezen van de gegevens van http://www.worldometers.info, we gingen van een fase waarin we 80 gevallen en 000 sterfgevallen per dag registreerden (op een ondoordachte manier die ik in de aanvraag zal benadrukken) naar een fase waarin we '8 gevallen' tellen. gestempeld "en 000 doden per dag. Zijn we gestopt met het tellen van alle sterfgevallen als COVID-slachtoffers, maar hebben we het niemand verteld?
De waarheid is dat het in eerste instantie is alsof we diabetici met suiker behandelden. We hebben, zij het te goeder trouw, intensive care-patiënten vermoord. Omdat we geen autopsie hebben gedaan, wisten we niet wat het virus in het lichaam veroorzaakte, we gingen er ten onrechte van uit dat het in de longen zat, terwijl de schade zich in het vaatgebied en later bevond. in andere organen.

We hebben geen gebruik gemaakt van de ontstekingsremmers, hydroxychloroquine en heparine, waarvan we nu weten dat ze fundamenteel zijn, terwijl we het longweefsel "verbrandden" door diepe ventilatie.

Daarnaast hebben we in Italië de doodstraf ingesteld, waardoor patiënten in contact komen met het belangrijkste doelwit van het virus bij RSA, namelijk ouderen en patiënten met bijkomende ziekten. We hebben hen niet alleen ter dood veroordeeld, maar ook tot een vreselijke dood, in absolute eenzaamheid. In Lombardije pleegden ze een staatsmoord in de RSA. Ik denk dat er nu weinig te bewijzen valt. De feiten zijn voor iedereen duidelijk.

In de winter hadden we mensen met griep die, met koorts die ging werken, niet afstand hielden en onbeschermd nieste. We noemden ze Stakhanovisten en vulden ze met complimenten. Waren we eerder dommer of nu meer alarmerend?
Het is duidelijk dat we nu alarmisten zijn. Maar niet wij, alleen degenen die er belang bij hebben dit klimaat van ontkenning van de waarheid in stand te houden.


Ik ben niet verder gegaan.
De reden waarom Azië relatief weinig gevallen heeft, is bekend. Ze betalen veel meer zorg en RESPECT voor ouderen dan wij die worden vereerd. Ze zijn dus erg voorzichtig.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 29/10/20, 12:47

ABC2019 schreef:Het artikel begint met eraan te herinneren dat de meeste ouderen een tekort aan vitamine D hebben.Het is daarom typisch een mogelijke verstorende factor (d.w.z. dezelfde factor die twee karakters gemeen hebben, maar zonder een oorzakelijk verband tussen de twee) Waarschijnlijk hebben de meeste ernstige gevallen naar Claude François geluisterd toen ze jong waren!

Demonisch sofisme! *

Je ziet een "Confounding factor" in de correlatie, wanneer het voornamelijk een OORZAAK van het probleem is.




*) "Cum hoc ergo propter hoc" maar je doet het achteruit ...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 29/10/20, 17:17

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:Het artikel begint met eraan te herinneren dat de meeste ouderen een tekort aan vitamine D hebben.Het is daarom typisch een mogelijke verstorende factor (d.w.z. dezelfde factor die twee karakters gemeen hebben, maar zonder een oorzakelijk verband tussen de twee) Waarschijnlijk hebben de meeste ernstige gevallen naar Claude François geluisterd toen ze jong waren!

Demonisch sofisme! *

Je ziet een "Confounding factor" in de correlatie, wanneer het voornamelijk een OORZAAK van het probleem is.


Ik weet niet of dit een oorzaak is, de verstorende factoren hebben het ongelukkige gevolg dat ze niet weten of de correlatie echt of duidelijk is. Je moet kunnen aantonen dat ze niet spelen om er zeker van te zijn dat het een oorzakelijk verband is.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 29/10/20, 18:46

ABC2019 schreef:Ik weet niet of het een oorzaak is

Welnu, als je het niet weet, waarom post je dan? Beeld Beeld
Zoek niet verder, het is co-factorieel. Zonder te ver te gaan, heeft het niets te maken met wat je zegt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 423-gasten