Het grootste palmolieplantageproject ter wereld bedreigt de laatste Indonesische bossen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par ENERC » 09/04/20, 19:15

Plots zijn de regering en vooral de afgevaardigden (of senatoren die ik me niet herinner) direct VERANTWOORDELIJK.
Zij hebben de TIPCE voor palmolie ingetrokken. Zie je, het onbegrijpelijke amendement om 1 uur als de hemicicle bijna leeg is.

TOTAL raffineert ineens 300 ton palmolie per jaar zonder belasting te betalen. GEEN belastingen. We moeten ze ergens in de duizenden tonnen produceren, toch?
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par GuyGadebois » 09/04/20, 19:19

ENERC schreef:Plots zijn de regering en vooral de afgevaardigden (of senatoren die ik me niet herinner) direct VERANTWOORDELIJK.
Zij hebben de TIPCE voor palmolie ingetrokken. Zie je, het onbegrijpelijke amendement om 1 uur als de hemicicle bijna leeg is.

TOTAL raffineert ineens 300 ton palmolie per jaar zonder belasting te betalen. GEEN belastingen. We moeten ze ergens in de duizenden tonnen produceren, toch?

Nou ja, als de armen in arme landen zich hadden verrijkt met hun grondstoffen, zou dat al lang bekend zijn. Het lijkt er zelfs op dat de zwarten van de Zuid-Afrikaanse townships op goud rollen dankzij de dividenden van de diamanten in hun kelder ... : Mrgreen:
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par ABC2019 » 11/04/20, 07:32

GuyGadebois schreef:
Dus wanneer ABC de vraag stelt: "op welk punt oordelen we dat de nadelen van de industriële samenleving het opgeven rechtvaardigen?"
Het antwoord op dit soort projecten is "onmiddelijk".

Blijkbaar geloof je niet wat je zegt, aangezien je je computer blijft gebruiken.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par GuyGadebois » 11/04/20, 12:25

ABC2019 schreef:
GuyGadebois schreef:
Dus wanneer ABC de vraag stelt: "op welk punt oordelen we dat de nadelen van de industriële samenleving het opgeven rechtvaardigen?"
Betreffende dit soort projecten het antwoord is "onmiddelijk".

Blijkbaar geloof je niet wat je zegt, aangezien je je computer blijft gebruiken.

Waar heeft het feit dat ik mijn computer gebruik mee te maken "dit soort project" (een palmolieplantage in Indonesië)?
Ik laat je in vrede ontgrendelen ... : Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par ABC2019 » 11/04/20, 13:17

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:
GuyGadebois schreef:
Dus wanneer ABC de vraag stelt: "op welk punt oordelen we dat de nadelen van de industriële samenleving het opgeven rechtvaardigen?"
Betreffende dit soort projecten het antwoord is "onmiddelijk".

Blijkbaar geloof je niet wat je zegt, aangezien je je computer blijft gebruiken.

Waar heeft het feit dat ik mijn computer gebruik mee te maken "dit soort project" (een palmolieplantage in Indonesië)?
Ik laat je in vrede ontgrendelen ... : Roll:

oh ja natuurlijk als het "gewoon" palmolie is waar je last van hebt, en niet de rest ...

https://ici.radio-canada.ca/info/2019/0 ... s-enfants/

https://www.fournisseur-energie.com/int ... e-planete/

https://lejournal.cnrs.fr/articles/nume ... nergetique

maar hey, het is zo leuk om links op domme video's op een forum, waarom jezelf ontnemen ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par GuyGadebois » 11/04/20, 13:57

ABC2019 schreef:oh ja natuurlijk als het "gewoon" palmolie is waar je last van hebt, en niet de rest ...

Dit is "slechts" het onderwerp van het onderwerp ... voor het geval dat.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par ABC2019 » 11/04/20, 14:30

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:oh ja natuurlijk als het "gewoon" palmolie is waar je last van hebt, en niet de rest ...

Dit is "slechts" het onderwerp van het onderwerp ... voor het geval dat.


Zeker, maar jij was het in dit onderwerp die verklaarde dat je bereid was om de voordelen van de industriële beschaving ONMIDDELLIJK op te geven.

Kuiken ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par GuyGadebois » 11/04/20, 14:32

ABC2019 schreef:Zeker, maar jij was het in dit onderwerp die verklaarde dat je bereid was om de voordelen van de industriële beschaving ONMIDDELLIJK op te geven.

Neen. Helemaal niet, herlees deze zin (al twee keer gepost zonder uw begrip, of dat u nogmaals doet alsof u het niet begrijpt), ik heb "de sleutel" van begrip vergroot:
Over dit soort projecten het antwoord is "onmiddellijk".
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par ABC2019 » 11/04/20, 14:45

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:Zeker, maar jij was het in dit onderwerp die verklaarde dat je bereid was om de voordelen van de industriële beschaving ONMIDDELLIJK op te geven.

Neen. Helemaal niet, herlees deze zin (al twee keer gepost zonder uw begrip, of dat u nogmaals doet alsof u het niet begrijpt), ik heb "de sleutel" van begrip vergroot:
Over dit soort projecten het antwoord is "onmiddellijk".

maar de vraag die je citeerde kwam van een ander onderwerp waar ik de vraag stelde wie bereid was om alle voordelen van de industriële samenleving op te geven, wat onvermijdelijk lijkt als we het gebruik van fossielen (de olie van palm, het zijn pinda's vooraan ...).

Ik heb al geregistreerd dat je niet antwoordt dat je klaar bent om je computer zo gemakkelijk op te geven.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: 's Werelds grootste palmolieplantageproject bedreigt de laatste Indonesische bossen




par GuyGadebois » 11/04/20, 14:50

ABC2019 schreef:maar de vraag die je citeerde kwam van een ander onderwerp ...

En dan? : Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 318-gasten