Welnu, hier maak ik de homeopathie-enquête!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

Denkt u dat homeopathie is:

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 31/03/20, 22:27

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:is het je ooit opgevallen hoe belangrijk al je zinnen waren wanneer ze op jezelf werden toegepast?

Je ziet dat Janic en jij "omgekeerde" klonen zijn, je gebruikt ook de "het is degene die zegt wie is". : Mrgreen: Als je niets anders hebt, is dat logisch. : Mrgreen:
Ps: een geweldige wetenschapper, de Ferrari! Een model!

het is eigenlijk verrassend hoe een strip zo relevant kan zijn, er hoeft echt niets voor te staan...

Afgezien daarvan is het niets beledigends, Alexandre Astier heeft een heel grappige schets gemaakt over de kwantummechanica. Maar uiteindelijk wekt het niet dezelfde indruk...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 31/03/20, 22:29

Christophe schreef:Dus ik moet janic toevoegen aan de trollenlijst? : Lol:

dat kan, hij heeft het voor één keer zelf opgeëist!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par GuyGadebois » 31/03/20, 22:30

ABC2019 schreef:het is eigenlijk verrassend hoe een strip zo relevant kan zijn, er hoeft echt niets voor te staan...

Helemaal niet, de methode van Ferrari is goed gedefinieerd, het wordt ‘clientelisme’ genoemd.
Ik geef de voorkeur aan de show van Alexandre Astier over de kwantumfysica boven je zielige clown die een beroep doet op het superioriteitscomplex van bobo's die denken dat ze alles door hebben, maar die ook gewoon op een opportunistische golf varen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Christophe » 31/03/20, 22:31

ABC2019 schreef:
ER IS HELEMAAL NIETS.

En dat is niet moeilijk om te zien, toch?


Niet zo duidelijk nee!

Voordat we de microscoop uitvonden... 'bestonden' microben ook niet (voor mensen)...

Voordat elektromagnetische antennes werden uitgevonden, bestonden er geen golven (voor mensen)...

Ik ben een karikatuur, maar ik kan me voorstellen dat je het idee begrijpt? : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Christophe » 31/03/20, 22:33

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Dus ik moet janic toevoegen aan de trollenlijst? : Lol:

dat kan, hij heeft het voor één keer zelf opgeëist!


En luchtkasteel? 2 voor de prijs van 1?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 31/03/20, 22:44

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:het is eigenlijk verrassend hoe een strip zo relevant kan zijn, er hoeft echt niets voor te staan...

Helemaal niet, de methode van Ferrari is goed gedefinieerd, het wordt ‘clientelisme’ genoemd.
Ik geef de voorkeur aan de show van Alexandre Astier over de kwantumfysica boven je zielige clown die een beroep doet op het superioriteitscomplex van bobo's die denken dat ze alles door hebben, maar die ook gewoon op een opportunistische golf varen.

het verschil is dat geen enkele natuurkundige aanstoot neemt aan de schets van Astier en dat iedereen het grappig vindt... en je weet heel goed waarom, het is een gezegde van een kind.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Janic » 01/04/20, 10:33

Dus in bulk:
aerialcastor Ik sprak niet over homeopathie. ik weet goed dat ze in dit geval niets kan doen.
Ik hou ook van jouw manier om een ​​bepaalde realiteit te formuleren, maar vind je hierin geen tegenstrijdigheid (in de formulering):
antennecastor:Ik wilde alleen maar zeggen dat we niet op een intellectueel eerlijke manier kunnen een duidelijke mening hebben over iets waar we geen volledige controle over hebben. En uiteindelijk hebben we niet veel controle.

antennecastor:Het kan zijn dat ik verkeerd wordt begrepen, of dat u luistert om te reageren en niet om het te begrijpen. Ik heb geen mening omdat ik niet bevoegd ben ter zake. Wat doet dit Ik weet het niet hoe H ergens effectief in is (als het al is). Dit is wat ik voor het onderzoek heb voorgesteld.

antennecastor:Maar grofweg gesproken VAN WAT IK LEES en dat lijkt mij geloofwaardig, H heeft geen nut in het geval van covid19.

Dit noemen wij ons laten beïnvloeden door de media. Je bent uiteraard niet de enige, ik ben er ook geweest!

ABC schreef:
nou ja, en waarom niet in dit geval, toen Janic ons vertelde dat het wonderen deed bij de Spaanse griep, cholera, difterie, etc, etc...?
Janic praat nooit over wonderen in de letterlijke zin, maar in de populaire zin.
guy schreef: Covid-19 is niet de Spaanse griep, geen cholera, geen difterie etc, etc...
Ja, we kunnen geen definitieve uitspraken doen over bepaalde pathologieën totdat ze allemaal bekend zijn, zoals bij chloormachine.

H is een medicijn dat evenzeer afhankelijk is van individuele als van collectieve gevallen. Dus als het voor dezelfde pathologie naar voren komt constamment hetzelfde middel zou kunnen zijn, THEN, beschouwd als de typische remedie voor deze pathologie en die daarom in een bepaald aantal gevallen zal blijven bestaan, maar niet systematisch omdat het altijd geïndividualiseerd blijft. Zoals nu met cholera! De COV komt later als deze operatie op de lijst staat.
Dus in de tussentijd is het alleen van geval tot geval! Bedenk dat H geen ziekten behandelt, maar eerder zieke mensen!
aerialcastor
Alle dingen die je aanhaalt, ik kan het niet geloven. Voor mij is het een spreuk omdat het in strijd is met alles wat ik heb bestudeerd.
Ik heb H niet gestudeerd (maar ik heb het al gerookt) dus ik weet het niet. Maar dit lijkt mij niet al te geloofwaardig.
Goede semantische reserve. De geloofwaardigheid ervan zal pas over enige tijd blijken, si dokters H zullen ze moeten behandelen!

door ABC2019 "31/03/20, 22:29
Christophe schreef :Dmoet ik ineens Janic toevoegen aan de lijst met trollen?
dat kan, hij heeft het voor één keer zelf opgeëist!
Niet helemaal ! Ik gaf aan dat als ik voldeed aan de woordenboekdefinitie, alors Ik was er duidelijk één! Maar niet in de pejoratieve zin zoals sommigen mijn blik volgen en gebruiken.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Obamot » 23/10/20, 15:18

De enquêtevragen zijn opzettelijk bevooroordeeld of is het incompetentie?

Nu al omdat het placebo-effect zelfs met een actief molecuul werkt.

En dan heeft de covid-19-crisis ruimschoots de endemische rotting van certificering, vriendjespolitiek en andere belangenconflicten aangetoond: 1 op de XNUMX door collega’s gevalideerde onderzoeken is bevooroordeeld volgens de hoofdredacteur van de Lancet.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Christophe » 23/10/20, 16:40

Obamot schreef:En dan heeft de covid-19-crisis ruimschoots de endemische rotting van certificering, vriendjespolitiek en andere belangenconflicten aangetoond: 1 op de XNUMX door collega’s gevalideerde onderzoeken is bevooroordeeld volgens de hoofdredacteur van de Lancet.


Kan de kwantumfysica homeopathie verklaren?

:pijl: :pijl: https://www.science-et-vie.com/corps-et ... thie-59066

Al hier gepost: medias/l-inconnu-scientifique-t16582.html#p414011

Anders is er dit: https://www.erudit.org/en/journals/psye ... 1189ar.pdf

1061189ar.pdf
(579.08 KB) Downloaded keer 264
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 23/10/20, 18:58

Verveel jij je door het coronavirus Christophe? : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 257-gasten