Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Lijst van trollen van forum




par sicetaitsimple » 30/03/20, 21:56

Christophe schreef:Het staat allemaal in de titel ...

De huidige coronaviruscrisis wijst op nogal wreed gedrag van sommige leden van de forums, zelfs enkele oude leden ... ik denk aan omkeringen, trouw aan macht en officiële versies, vernedering van alle andere "versies", aanvallen of nodeloze ideeën, desinformatie, gebrek aan reactie en debat over feiten die hen dwars zitten en die andere leden voor hun ogen hebben gezet ...

Dus... Ik zou graag een lijst willen maken van de "verwrongen" elementen van forums!

De vraag is daarom simpel: volgens u, wat een probleem vormt voor de democratische uiting hiervan forum en de kwaliteit van de uitwisselingen?

Ja, de Corona zal hier ook slachtoffers maken!

BIJGEWERKTE LIJST:

1) eenvoudig
Zijn profiel: Sicetaitsimple-u19360 /
Zijn berichtgeschiedenis: sicetaitsimple-u19360 / berichten /

2) Guygadebois
Zijn profiel: guygadebois-u22272 /
Zijn berichtgeschiedenis: guygadebois-u22272 / posts /

3)abc2019
Zijn profiel: abc2019-u22590 /
Zijn berichtgeschiedenis: sicetaitsimple-u19360 / berichten /


Ik wil graag protesteren tegen deze classificatie!

Mijn twee underdogs voldoen ook niet aan de criteria bovenaan " omkeringen, trouw aan de macht en officiële versies, kleinering van alle andere "versies", aanvallen of onnodige ideeën, verkeerde informatie, gebrek aan reactie en debat over feiten die hen storen en die andere leden onder de ogen hebben gebracht ...[/b]

De nr. 2 is het grote rood in een sterrenliteratuur die sommige mensen in de jaren 60 kenden, kwantiteit (4000 posts in 8 maanden), maar heel weinig kwaliteit.
In ieder geval wordt aan veel van de criteria niet voldaan.
N°3 is in wezen een spel in de "homeopathie"-sandbox met Janic...Naar mijn mening is absoluut niemand geïnteresseerd, maar als het hen amuseert, zie ik er geen enkel probleem in. Maar het voldoet niet aan de vereiste criteria.
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Lijst van trollen van forum




par izentrop » 30/03/20, 22:32

sicetaitsimple schreef:Mijn twee buitenstaanders voldoen niet aan de criteria die bovenaan staan, dat wil zeggen: ‘omkeringen, trouw aan de macht en officiële versies, kleinering van alle andere ‘versies’, aanvallen of onnodige ideeën, verkeerde informatie, gebrek aan reactie en debat over feiten die hen storen. andere leden hebben hen voor ogen gezet...[/b]
Het lijkt erop dat jij dat ook niet doet.

Als een verandering van jasje overeenkomt met een verandering van gedachten, is dat een eigenschap waarvan sommigen hier niet weten hoe ze dat moeten doen of die ze niet willen doen.
- "Desinformatie", dat heb ik nog nooit van jou gezien. Aan de andere kant is het voor velen gebruikelijk hierop forum.
- "trouw aan de macht en officiële versies" Nou, als ze de goede kant op gaan, is het dom om ze uit te dagen.
- "gebrek aan reactie en debat op feiten die hen storen en die andere leden voor ogen hebben gehouden..." Dit is ook mijn houding wanneer ik geconfronteerd wordt met argumenten van autoriteit.

Plotseling kun je mij ook in de kar Christophe stoppen : Wink:
2 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187

Re: Lijst van trollen van forum




par Remundo » 30/03/20, 22:54

dus over de 3 "genomineerden", hier is mijn feedback, maar ik beweer niet alles te hebben gelezen...

Als het simpel was: niet zo gemakkelijk in de dialogen, hij blijft hoffelijk, maar distilleert soms een beetje neerbuigendheid
Man: nogal pissig en onbeleefd.
Abc2019: Ik heb niets opgemerkt

Mijn standpunt sinds 2007 dat ik regelmatig kom forums : het heeft geen zin om van streek te raken, en verbale steekspelen en andere ego-strijd gaan verloren in de vuilnisbak van het internet. : Idee:
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Lijst van trollen van forum




par Exnihiloest » 30/03/20, 23:09

izentrop schreef:...
- "gebrek aan reactie en debat op feiten die hen storen en die andere leden voor ogen hebben gehouden..." Dit is ook mijn houding wanneer ik geconfronteerd wordt met argumenten van autoriteit.

Ik merk juist het tegenovergestelde. De vele feiten en onderzoeken die ik heb aangevoerd ter ondersteuning van de antropogene niet-opwarming, dus tegen het argument van autoriteit in, hebben bij u een krachtige reactie teweeggebracht om dit te verdedigen.

En dan, om de termen "trouw aan de macht en officiële versies" te interpreteren, moet men begrijpen wie de autoriteit is. We bevinden ons hier in de beweging van het econologisme, en dus ook (en vooral) van het milieubewustzijn, en naar mijn mening is dit de referentie voor de meerderheid van de sprekers hier.
Het argument van autoriteit hier is:
"Er is antropogene opwarming"
"GGO's zijn slecht voor je gezondheid"
"CO2 is een vervuilende stof"
"de man slet de planeet, we stevenen af ​​op een ramp"
"de lucht wordt steeds meer vervuild"
"biologisch is nog steeds beter dan industrieel"
...
En al degenen die dit bevestigen, zullen aanspraak maken op autoriteitsargumenten door de juiste wetenschappelijke studie te selecteren die in hun richting gaat, en beweren dat dit de wetenschappelijke consensus is, terwijl veel andere studies andere dingen zeggen, of zelfs het tegenovergestelde.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Lijst van trollen van forum




par Exnihiloest » 30/03/20, 23:25

sicetaitsimple schreef:...
De nr. 2 is het grote rood in een sterrenliteratuur die sommige mensen in de jaren 60 kenden, kwantiteit (4000 posts in 8 maanden), maar heel weinig kwaliteit.
...

Goed gezien : Lol: Vandaag stoffig en droog.
toebehoren
bigRed.png
grosRouge.png (67.26 KiB) 1761 keer bekeken
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Lijst van trollen van forum




par izentrop » 31/03/20, 00:34

Exnihiloest schreef:De vele feiten en onderzoeken die ik heb aangevoerd ter ondersteuning van de antropogene niet-opwarming, dus tegen het argument van autoriteit in, hebben bij u een krachtige reactie teweeggebracht om dit te verdedigen.
Heel vaak zijn dit enormiteiten die grotendeels worden tegengesproken door de serieuze wetenschappelijke gemeenschap en breed worden beoordeeld door vakgenoten.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 31/03/20, 00:42

Remundo schreef:Abc2019: Ik heb niets opgemerkt


Ik ook niet, maar hij bood zichzelf aan! Dus handel... : Cheesy:

Remundo schreef:Mijn standpunt sinds 2007 dat ik regelmatig kom forums : het heeft geen zin om van streek te raken, en verbale steekspelen en andere ego-strijd gaan verloren in de vuilnisbak van het internet. : Idee:


+1

Nadat ego-strijd het debat over ideeën kan bevorderen via wederzijdse overargumentatie ...
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 31/03/20, 01:02

sicetaitsimple schreef:Ik wil graag protesteren tegen deze classificatie!

Mijn twee underdogs voldoen niet aan de genoemde criteria.


Ah ah ah, ik geef toe dat je me aan het lachen maakte! Niet in de pejoratieve zin, maar echt ja, ik ben op 1/2 mdr...

Het is waar...maar je las hierboven dat ze zichzelf aanboden!

Zeker, vergeleken met jou zijn het minitrollen, als je er op ingaat : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 31/03/20, 01:11

izentrop schreef:Plotseling kun je mij ook in de kar Christophe stoppen : Wink:


Geen probleem ! Je ziet dat het een democratische weg is... van de vier trollen hebben er al drie aangeboden! Exni? Janiek? Zegt dat jou ook? : Cheesy:

Dan denk ik dat het voor man geen probleem zal zijn!! : Cheesy:

We zetten jullie alleen niet naast elkaar in de kar die jullie naar het schavot brengt... om elkaar onderweg niet te vermoorden!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Lijst van trollen van forum




par GuyGadebois » 31/03/20, 01:14

Christophe schreef:Dan denk ik dat het voor man geen probleem zal zijn!! : Cheesy:

Ik aarzel... Is een perfecte c.. een trol of is hij alleen maar het slachtoffer van zichzelf? : Mrgreen:
Dernière édition par GuyGadebois de 31 / 03 / 20, 01: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 230-gasten