Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Christophe » 23/10/21, 14:45

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Laten we dezelfde curve verwachten voor de komende 2 maanden in Europees Frankrijk voordat we haastig besluiten...


Ik begreep het niet, wat zou in de komende 2 maanden op het vasteland van Frankrijk kunnen aantonen dat de dodelijkheid van de variant is afgenomen?


Je wilt dat we je teruggeven de CFR-CURVE vergelijkend september 2020 versus september 2021 INTAFACE?
2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par ABC2019 » 23/10/21, 14:51

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Laten we dezelfde curve verwachten voor de komende 2 maanden in Europees Frankrijk voordat we haastig besluiten...


Ik begreep het niet, wat zou in de komende 2 maanden op het vasteland van Frankrijk kunnen aantonen dat de dodelijkheid van de variant is afgenomen?


Je wilt dat we je teruggeven de CFR-CURVE vergelijkend september 2020 versus september 2021 INTAFACE?

in september 2020 heb ik je al de destijds gemaakte analyse gestuurd dat de epidemie eerst opnieuw was begonnen bij jongeren en volwassenen, heb je niet gelezen wat ik heb gepost?

2e kans (Ik ben echt in een goed humeur vandaag : Mrgreen: ): https://www.lemonde.fr/les-decodeurs/ar ... 55770.html

Voor Ségolène Aymé, emeritus directeur onderzoek bij Inserm, ligt de sleutel tot het begrijpen van de huidige situatie daar: “Het is niet nodig om ingewikkelde verklaringen te zoeken voor deze discrepantie tussen de curven. Het virus circuleert ongetwijfeld op een hoog niveau, maar de dynamiek is tegenwoordig onder de jongste: daarom zijn er relatief weinig ernstige gevallen. Mensen die het meeste risico lopen, vooral de oudsten, beschermen zichzelf beter. »



maar bovenal zie ik het verband niet met wat we bespraken, dat wil zeggen het feit dat volgens sommigen de virulentie van het virus zou afnemen - jouw argument gaat ook naar het tegenovergestelde! Dat is wat ik zeg. Er zijn geen tekenen dat het is afgenomen op plaatsen waar we niet hebben gevaccineerd.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Christophe » 23/10/21, 17:54

ABC2019 schreef:in september 2020 heb ik je al de destijds gemaakte analyse gestuurd dat de epidemie eerst opnieuw was begonnen bij jongeren en volwassenen, heb je niet gelezen wat ik heb gepost?


Dus???

Het zou mij STERK verbazen dat mensen onder de 50 jaar (volgens jou uiteraard niet gevaccineerd!) verantwoordelijk voor ruim 50% van de sterfgevallen in september 2021 !!

Bronnen dus?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Christophe » 23/10/21, 17:56

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Laten we dezelfde curve verwachten voor de komende 2 maanden in Europees Frankrijk voordat we haastig besluiten...


Ik begreep het niet, wat zou in de komende 2 maanden op het vasteland van Frankrijk kunnen aantonen dat de dodelijkheid van de variant is afgenomen?


Ja, je begrijpt het niet, dat is JOUW PROBLEEM!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par ABC2019 » 23/10/21, 18:41

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Laten we dezelfde curve verwachten voor de komende 2 maanden in Europees Frankrijk voordat we haastig besluiten...


Ik begreep het niet, wat zou in de komende 2 maanden op het vasteland van Frankrijk kunnen aantonen dat de dodelijkheid van de variant is afgenomen?


Ja, je begrijpt het niet, dat is JOUW PROBLEEM!

Nou nee, het is JOUW probleem, ik zeg dat de dodelijkheid van de variant niet is afgenomen, en je vertelt me ​​"laten we over twee maanden wachten om in Europees Frankrijk af te ronden". wat wil je verwachten waaruit blijkt dat het is afgenomen?

Ik begrijp dat u in gedachten heeft dat het weer zou kunnen toenemen, maar dat is precies wat ik tegen Obamot en Guitounet zeg: nee, het virus is niet minder dodelijk geworden. Als een variant uit het vaccin ontsnapt, zal dezelfde dodelijkheid worden vastgesteld. Het is dus het vaccin dat voorlopig beschermt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par GuyGadeboisTheBack » 23/10/21, 18:42

Deze gek praat steeds meer onzin, maar hij heeft het niet door. Bereikt, sukkel...
0 x
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 905
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1242

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Robob » 23/10/21, 19:18

yves35 schreef:bonsoir,
altijd klusjesman oom didier, en de ANSM vangrails waar ik op zit:
https://www.huffingtonpost.fr/entry/lih ... 73573b5052
yves


Ben je het beu om dit soort onzin te linken?

Het ruikt naar een rechtszaak wegens smaad:







Ja, echt belachelijk: het ruikt naar het einde van de regeerperiode...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Janic » 23/10/21, 19:44

Ter herinnering: Pasteur, hoewel geen arts, experimenteert met een vaccinatie tegen hondsdolheid, Semmelweiss experimenteert met asepsis waar geen enkel ziekenhuis momenteel zonder kan. Medische immobiliteit onder invloed van BP speelt zichzelf tegen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par ABC2019 » 23/10/21, 20:04

Robob schreef:Ben je het beu om dit soort onzin te linken?

Het ruikt naar een rechtszaak wegens smaad:

Het artikel zei

De ANSM erkende, zonder deze onderzoeken in het bijzonder te noemen, dat verschillende onderzoeken op “onaanvaardbare” wijze door de organisatie waren uitgevoerd en dat “adequate follow-up door het Agentschap was geïnitieerd”, zonder verdere details.


dus ofwel heeft de ANSM dat echt gezegd, ofwel niet.

Als ze het niet heeft gezegd, waar is dan de ontkenning?

Als ze dat zegt, zal de rechtszaak niet wegens smaad zijn...

Organiseren wij weddenschappen? : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par GuyGadeboisTheBack » 23/10/21, 21:17

Gnagnagna... pffffff... deze man kan niet! : Roll:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 281-gasten