Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Obamot » 08/03/21, 19:53

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:QED

dit is geen antwoord.

Nee, het is een demonstratie : Cheesy: :D : Cheesy:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par ABC2019 » 08/03/21, 19:55

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:
Obamot schreef:QED

dit is geen antwoord.

Nee, het is een demonstratie : Cheesy: :D : Cheesy:

Geen van beide.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Obamot » 08/03/21, 19:59

Geen van beide ?

Dit is een Beeld cons-tata-tata-tata -tata-tata-tata-tata-tata-tata-tata-tata-tata-ation dan : Cheesy: :D : Cheesy:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par ABC2019 » 08/03/21, 20:04

Nee, het is een afleidingsmanoeuvre, zodat je niet reageert als je iets stoms hebt gezegd.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Janic » 08/03/21, 20:08

het is geen grove valstrik, en ik vraag niet om de mening van vaccinfabrikanten, ik vraag om jouw mening en die van Guitounet: zijn er serieuze studies nodig, van het soort dat de ‘materialistische wetenschap’ doet? product is niet mutageen, of het is het niet waard. Als we zien dat het "in het veld" geneest, dan is het goed, hoeven we niet verder te zoeken?
nog een denkfout op het hoogste niveau van belachelijkheid en verwarring. Vraag het aan je spiegel (oh mijn mooie spiegel: ben ik de domste"? Ja! zelfs de Jogers kunnen niet dommer zijn dan jij") :D : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Obamot » 08/03/21, 20:34

ABC2019 schreef:Nee, het is een afleidingsmanoeuvre, zodat je niet reageert als je iets stoms hebt gezegd.


: Arrowd: je bedoelt zoals hier : Arrowd: waarbij je een vraag beantwoordt met een andere vraag :? : Cheesy:

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Hé hoe! U probeert uw gesprekspartners in de val te lokken, maar wilt u herinnerd worden aan uw scotomisaties?

Scotomisatie, onbewuste weigering om een ​​externe realiteit waar te nemen die onafhankelijk is van het subject, maar waarop hij subjectieve verlangens en fantasieën projecteert waartegen hij zich zelf verdedigt


Ik hoop niet dat je een zware roker bent, want als je ontkent, zou je het hem nog steeds kunnen vertellen op de dag dat de radioloog je een röntgenfoto van je longen laat zien.dat hij ongelijk had en dat het die van een andere patiënt zijn!" :P : Oops:

ontkenning van wat?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par ABC2019 » 08/03/21, 20:59

Janic schreef:
het is geen grove valstrik, en ik vraag niet om de mening van vaccinfabrikanten, ik vraag om jouw mening en die van Guitounet: zijn er serieuze studies nodig, van het soort dat de ‘materialistische wetenschap’ doet? product is niet mutageen, of het is het niet waard. Als we zien dat het "in het veld" geneest, dan is het goed, hoeven we niet verder te zoeken?
nog een denkfout op het hoogste niveau van belachelijkheid en verwarring. Vraag het aan je spiegel (oh mijn mooie spiegel: ben ik de domste"? Ja! zelfs de Jogers kunnen niet dommer zijn dan jij") :D : Cheesy:

nog een afleiding om niet te reageren als we iets stoms zeggen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Janic » 08/03/21, 21:02

abc
nog een afleiding om niet te reageren als we iets stoms zeggen.
Wat wil je, je geeft voortdurend het goede voorbeeld en het loopt uit de hand!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14937
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4351

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par GuyGadeboisTheBack » 08/03/21, 22:05

Ik zou zelfs zeggen dat het zo veel druppelt dat vervuiling onvermijdelijk is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: ontslag van Pr Didier Raoult, aanhanger van Hydroxychloroquine, van de Wetenschappelijke Raad van Covid19




par Obamot » 08/03/21, 22:46

Bedoel je het handvat?

016C95F4-19DF-4CD8-956C-A113C3B8124C.gif
016C95F4-19DF-4CD8-956C-A113C3B8124C.gif (2.3 Mio) Consulté 377 fois
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 171 gasten