Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 30/10/20, 11:46

Ik weet niet zeker waar ik dit moet posten

0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 30/10/20, 11:50

Oh Pinault verzet zich...

Fnac-Darty zal tijdens de herschikking zijn winkels openhouden

Weet jij of speelgoedwinkels open mogen?
Omdat supermarkten speelgoed verkopen... zou dat oneerlijk zijn.

Zoals dit voorjaar toen GammVert OPEN was in ons dorp, maar GEEN RECHT had om zijn zaden te verkopen.
Terwijl SuperU 20 meter verderop zaden verkocht...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Remundo » 30/10/20, 11:58

zolang we thuis blijven met paracetamol komt alles goed... : Roll:

ah nee, ik ben slecht in praten, een flinke dosis Remdesivir + 10 dagen nierbehandelingen, dit is de juiste therapeutische keuze. Grijp vlak daarvoor wat aandelen van Gilead, deze kunnen stijgen.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 30/10/20, 12:07

Hallo, over deze arme remdesivir
Bovendien zou het in sommige gevallen een beetje moeten werken.
Maar goed, hij wordt de spil van het conflict, het is stom

Didier Raoult: een beroep bij de Raad van State tegen de weigering om hydroxychloroquine toe te laten

De staatsraad is iets dat onder bevel staat, toch?
Open vraag, want ik weet het niet meer
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 30/10/20, 12:10

Ooh, er zijn wat klompjes vanmorgen...

Beperken we de toekomstige elites niet?

Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 30 / 10 / 20, 12: 26, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Obamot » 30/10/20, 12:13

Dankzij Covid begrijpen we dat de ‘klassenstrijd’ verloren is : Cheesy:

Deze crisis brengt veel dingen aan het licht.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par ABC2019 » 30/10/20, 12:29

Robob schreef:
ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Slechts drie landen zouden het gebruiken, het is lachwekkend...
Deze lijst is vals en tendentieus, maar: wat bedoel je met “echt democratisch"?

Moeten we iets toevoegen aan het woord 'democratisch' een certificeringsbijvoeglijk naamwoord zonder welke een land niet “echt” gecertificeerd zou zijn?

Kunt u ons – als voorbeeld – enkele namen van landen geven?echt democratisch"?

als we als definitie van democratie niet het ‘land van de zorgberen nemen waar alles in orde is en iedereen aardig is’, maar bescheidener: ‘een land waar we niet van tevoren kunnen zeggen tot welke partij de volgende leider zal behoren’, dan zijn er sowieso veel (in het bijzonder alle landen van de Europese Unie).


Als democratie neerkomt op het kunnen veranderen van regering door te stemmen, dan heb je gelijk.

Is het zo eenvoudig?

Nou, jij neemt de definitie die je wilt, ik geef er een die op zijn minst het voordeel heeft dat ze operationeel is en het verschil maakt tussen de regimes.
Als je zelf nog een gratis exemplaar wilt nemen, maar het is zo beperkend dat geen enkel land meer past, dan vind ik dat niet bijzonder interessant.

Ik zeg liever dat er democratieën zijn, maar dat ze onvolmaakt zijn en dat we ze kunnen verbeteren, dan te zeggen dat er helemaal geen democratie is. Het is gewoon ‘productiever’.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 30/10/20, 12:36

ABC2019 schreef:
Robob schreef:
ABC2019 schreef:als we als definitie van democratie niet het ‘land van de zorgberen nemen waar alles in orde is en iedereen aardig is’, maar bescheidener: ‘een land waar we niet van tevoren kunnen zeggen tot welke partij de volgende leider zal behoren’, dan zijn er sowieso veel (in het bijzonder alle landen van de Europese Unie).


Als democratie neerkomt op het kunnen veranderen van regering door te stemmen, dan heb je gelijk.

Is het zo eenvoudig?

Nou, jij neemt de definitie die je wilt, ik geef er een die op zijn minst het voordeel heeft dat ze operationeel is en het verschil maakt tussen de regimes.
Als je zelf nog een gratis exemplaar wilt nemen, maar het is zo beperkend dat geen enkel land meer past, dan vind ik dat niet bijzonder interessant.

Ik zeg liever dat er democratieën zijn, maar dat ze onvolmaakt zijn en dat we ze kunnen verbeteren, dan te zeggen dat er helemaal geen democratie is. Het is gewoon ‘productiever’.


Wat maakt het uit, dat is niet het punt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Obamot » 30/10/20, 12:43

: Cheesy:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par ABC2019 » 30/10/20, 13:12

Adrien (ex-nico239) schreef:
ABC2019 schreef:
Robob schreef:
Als democratie neerkomt op het kunnen veranderen van regering door te stemmen, dan heb je gelijk.

Is het zo eenvoudig?

Nou, jij neemt de definitie die je wilt, ik geef er een die op zijn minst het voordeel heeft dat ze operationeel is en het verschil maakt tussen de regimes.
Als je zelf nog een gratis exemplaar wilt nemen, maar het is zo beperkend dat geen enkel land meer past, dan vind ik dat niet bijzonder interessant.

Ik zeg liever dat er democratieën zijn, maar dat ze onvolmaakt zijn en dat we ze kunnen verbeteren, dan te zeggen dat er helemaal geen democratie is. Het is gewoon ‘productiever’.


Wat maakt het uit, dat is niet het punt

Dan had je 4 pagina's eerder kunnen reageren...post416304.html # p416304
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten