Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 07/07/20, 20:19

Paul72 schreef:Onder andere schandalen: verpleegkundigen die vanwege covid19 twee weken binnen waren (en dus levens beschermden door het virus niet te verspreiden) zagen hun bonus halveren bij afwezigheid van twee weken of meer!!! waarheidsgetrouw!!!!


Oh, daar heb je een link voor :? :? :?
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par sicetaitsimple » 07/07/20, 21:02

VetusLignum schreef:
EDIT: 3271 opgenomen in het ziekenhuis, met een gemiddelde leeftijd die ik schat op 68 jaar.
https://www.newstalk.com/news/interacti ... -19-991413

.......

Maak ik een grote fout door deze 2 letaliteitscijfers te vergelijken op symptomatisch : IHU (HCQ+AZI) = 0.55%; en Ierland (geen HCQ+AZI) = 6.8%?


U geeft uzelf het antwoord op uw vraag: de gemiddelde leeftijd (of gemiddelde?) van 68 jaar in Ierland, de gemiddelde leeftijd van het "Raoult-cohort" 45 jaar.
Niet vergelijkbaar dus, ongeacht of deze of gene behandeling effectief is of niet.
0 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par VetusLignum » 07/07/20, 21:37

sicetaitsimple schreef:
VetusLignum schreef:
EDIT: 3271 opgenomen in het ziekenhuis, met een gemiddelde leeftijd die ik schat op 68 jaar.
https://www.newstalk.com/news/interacti ... -19-991413

.......

Maak ik een grote fout door deze 2 letaliteitscijfers te vergelijken op symptomatisch : IHU (HCQ+AZI) = 0.55%; en Ierland (geen HCQ+AZI) = 6.8%?


U geeft uzelf het antwoord op uw vraag: de gemiddelde leeftijd (of gemiddelde?) van 68 jaar in Ierland, de gemiddelde leeftijd van het "Raoult-cohort" 45 jaar.
Niet vergelijkbaar dus, ongeacht of deze of gene behandeling effectief is of niet.


Je had nog een paar seconden kunnen nemen om te lezen.
De gemiddelde leeftijd van positieven is 48; 68 is de gemiddelde leeftijd van ziekenhuispatiënten.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par GuyGadebois » 07/07/20, 21:52

VetusLignum schreef:
Je had nog een paar seconden kunnen nemen om te lezen.
De gemiddelde leeftijd van positieven is 48; 68 is de gemiddelde leeftijd van ziekenhuispatiënten.

Kiki wil altijd graag gelijk hebben. Daarom faalt hij vaak jammerlijk. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par sicetaitsimple » 07/07/20, 21:52

VetusLignum schreef:
VetusLignum schreef:Maak ik een grote fout door deze 2 letaliteitscijfers te vergelijken op symptomatisch : IHU (HCQ+AZI) = 0.55%; en Ierland (geen HCQ+AZI) = 6.8%?


sicetaitsimple schreef:U geeft uzelf het antwoord op uw vraag: de gemiddelde leeftijd (of gemiddelde?) van 68 jaar in Ierland, de gemiddelde leeftijd van het "Raoult-cohort" 45 jaar.
Niet vergelijkbaar dus, ongeacht of deze of gene behandeling effectief is of niet.


Je had nog een paar seconden kunnen nemen om te lezen.
De gemiddelde leeftijd van positieven is 48; 68 is de gemiddelde leeftijd van ziekenhuispatiënten.

Ik heb het artikel niet echt gelezen, ik vertrouwde op je "EDIT", in de veronderstelling dat de 68-jarige verwees naar de populatie van mensen die in het ziekenhuis waren opgenomen vanwege COVID.
Nou, ik zal het lezen, misschien niet vanavond.
Dernière édition par sicetaitsimple de 07 / 07 / 20, 21: 57, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 07/07/20, 21:56

VetusLignum schreef:
sicetaitsimple schreef:
VetusLignum schreef:
EDIT: 3271 opgenomen in het ziekenhuis, met een gemiddelde leeftijd die ik schat op 68 jaar.
https://www.newstalk.com/news/interacti ... -19-991413

.......

Maak ik een grote fout door deze 2 letaliteitscijfers te vergelijken op symptomatisch : IHU (HCQ+AZI) = 0.55%; en Ierland (geen HCQ+AZI) = 6.8%?


U geeft uzelf het antwoord op uw vraag: de gemiddelde leeftijd (of gemiddelde?) van 68 jaar in Ierland, de gemiddelde leeftijd van het "Raoult-cohort" 45 jaar.
Niet vergelijkbaar dus, ongeacht of deze of gene behandeling effectief is of niet.


Je had nog een paar seconden kunnen nemen om te lezen.
De gemiddelde leeftijd van positieven is 48; 68 is de gemiddelde leeftijd van ziekenhuispatiënten.


Ik verzeker je dat het op zijn minst de tiende keer (zo niet meer) is dat hij de gemiddelde leeftijd van bevestigde gevallen probeert te vergelijken met de gemiddelde leeftijd van ziekenhuisopnames...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Christophe » 07/07/20, 22:15

Voor de anti-Raoult klootzakken!

“Ik had 38 graden koorts, maar mijn longen waren schoon. De artsen gaven mij hydroxychloroquine en azitromycine (een antibioticum) en daarna voelde ik mij beter. Met mij gaat het prima", voegde hij er dinsdagmiddag aan toe. Hij zei dat hij nu zoveel mogelijk "via videoconferentie" zou werken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Christophe » 07/07/20, 22:17

Over wie heb ik het? Van Bolsonaro... de grote "klootzak" voor veel mensen...

Brazilië: Jair Bolsonaro maakt bekend dat hij positief is getest op Covid-19

De Braziliaanse president maakte dinsdag bekend dat hij nu zoveel mogelijk ‘via videoconferentie’ gaat werken.

(...)

https://www.leparisien.fr/international ... 349036.php
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par sicetaitsimple » 07/07/20, 22:24

sicetaitsimple schreef:Ik heb het artikel niet echt gelezen, ik vertrouwde op je "EDIT", in de veronderstelling dat de 68-jarige verwees naar de populatie van mensen die in het ziekenhuis waren opgenomen vanwege COVID.
Nou, ik zal het lezen, misschien niet vanavond.


Ik heb het gelezen, en het verwijst goed (ruwweg, je hebt een gemiddelde gemaakt, denk ik?) naar gevallen in het ziekenhuis.
Ik kom dan ook niet terug op mijn initiële opmerking, je vergelijkt zaken die niet vergelijkbaar zijn.
Dernière édition par sicetaitsimple de 07 / 07 / 20, 22: 27, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 07/07/20, 22:25

Hier merkt hij de zwakte van het eerste spervuur ​​op, gebaseerd op de gevaarlijkheid van hydroxychloroquine (uiteraard bij correct gebruik).

Als we terugdenken aan de idioten die tot 15 april alles probeerden om het tegendeel te bewijzen voordat het een verouderd thema werd.

Daarna kan hij studies opstapelen... Remdesivir zonder echt overtuigende studies is door veel landen gekozen om Covid te genezen en daar is het radiostilte van al degenen die wolf Raoult riepen...

Dit toont duidelijk hun samenzwering, medeplichtigheid en hun totale oneerlijkheid aan.
Omdat ze in alle eerlijkheid zoveel zogenaamde wetenschappelijke geest zouden moeten tonen... maar het is beschut: waarom loont het niet om redemsivir te bekritiseren, of op zijn minst het validatieproces ervan?

Omdat ik het vaak heb gezegd: redem, dexa of chloor of azy eigenlijk who cares, zolang het maar een positief effect heeft zonder negatieve effecten.

FS heeft wel 2 eerlijke artikelen toegezegd
https://www.futura-sciences.com/sante/a ... son-80833/

Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 07 / 07 / 20, 22: 35, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten