Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16090
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5232

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Remundo » 11/03/23, 08:13

dat heet pluralisme.

Ook jij, Janic, hebt nogal extreme standpunten op bepaalde gebieden. We laten je jezelf uiten.
1 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Janic » 11/03/23, 11:42

11/03/23, 09:13
remondo
dat heet pluralisme.
het is gewoon! Zolang het bij je past, is het jouw keuze! Maar waarom heb je ABCile, zijn dubbelganger, ontslagen?
Ook jij, Janic, hebt nogal extreme standpunten op bepaalde gebieden. We laten je jezelf uiten.
Oh goed! Voorbeeld van MIJN extreme posities?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 902
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1237

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Robob » 11/03/23, 15:19

Persoonlijk denk ik dat het nuttig is om uiteenlopende standpunten te blijven hebben.
En ik wist niet dat ABC was ontslagen: het is jammer, zijn standpunt was technischer dan sommigen hier.

Op tweeter geef ik bijvoorbeeld de voorkeur aan de berichten van een Ari Kout die soms (maar niet altijd) de snelkoppelingen van de lelijke samenzweringen van extreme gaudroichiotjsaipu onderstreept. Hierdoor kun je jezelf op bepaalde punten in vraag stellen.

Vele anderen die gewoon lasteren zoals de laatste geciteerd door izy, @LockedFab: ga gewoon naar zijn pagina om te zien dat dit slechts een opeenvolging van persoonlijke aanvallen is, maar dat er strikt genomen geen andere inhoud is. En al deze retweets verwijzen naar hetzelfde type hatelijke, oninteressante stalkers.
0 x
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 902
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1237

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Robob » 11/03/23, 15:41

izentrop schreef:Alvorens te brullen, is het beter om te wachten op de "feitencontrole"
Er circuleren berichten op sociale media die suggereren dat uit gegevens van het Britse Office for National Statistics (ONS) blijkt dat vaccinatie tegen COVID-19 de kindersterfte in Engeland doet toenemen. De verklaring is echter "zeer misleidend", vertelde de ONS aan Reuters. Er zijn geen gegevens over sterfgevallen van mensen onder de 35 jaar als gevolg van COVID-19-vaccinatie, zei hij.

De bewering verscheen nadat een website die regelmatig verkeerde informatie over vaccins deelt, een blogpost publiceerde waarin stond dat gevaccineerde kinderen en tieners in Groot-Brittannië "tot 52 keer meer kans hebben om te sterven" dan niet-gevaccineerde jonge mensen (hier).
De auteurs zeiden dat ze de sterftecijfers van mensen van 10-14 jaar en 15-19 jaar vergeleken met behulp van ONS-gegevens over sterfgevallen per vaccinatiestatus tussen 1 januari en 31 oktober 2021 (hier, tabel 9).
https://www.reuters.com/article/factche ... SL1N2UT0RC

Kom op, ik zal je mijn persoonlijke mening geven, je zult het leuk vinden, je hebt gelijk. : Mrgreen:
Wat Reuters zegt klopt:

Dagelijks artikel onthult https://expose-news.com/2022/01/29/ons- ... ly-to-die/ is "misleidend" om 2 redenen:
De eerste is die waar Reuters op aandringt: gevaccineerde kinderen lopen vooral risico's, dus het is logisch om meer cd's in de categorie "alle oorzaken" te hebben.
De tweede, die Reuters negeert, is de absoluut enorme X52. Waarvoor ? Omdat we het verkrijgen om dezelfde redenen waarom we erin geslaagd zijn om X10 te hebben voor de bescherming van het vaccin tussen vax en novax: de onevenredigheid van de bevolking tussen de vax- en novax-categorieën (maar hier in de tegenovergestelde richting), wat betekent dat de minste vertekening geeft kolossale verschillen bij het berekenen van relatieve efficiëntie.

Conclusie: de cijfers van de Expose zijn net zo misleidend als die van alle officiële instanties toen ze balden in de pers en de bullshitstudies die het vaccin beschermt.

En de pers Beeld echt pissig om het uit te moeten leggen.
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Obamot » 11/03/23, 16:18

Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer we de facto getuige zijn van de ongebreidelde explosie van "Laboratorium Frankenstein" die ons ongestraft en onder bescherming van klote-checkers rechtstreeks naar de afgrond van 60% dodelijke virussen leidt (wie kan weten hoe het zal zijn als we doorgaan met ontkennen?), maar misschien is het gewenst? (Nee, ik maak een grapje, het percentage zal afhangen van hoe lang het duurt om de slachtoffers te begraven, de planeet zou gewoon onleefbaar kunnen worden voor de overlevenden die massale zelfmoord zouden plegen?)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Janic » 11/03/23, 16:45

11/03/23, 16:19

Persoonlijk denk ik dat het nuttig is om uiteenlopende standpunten te blijven hebben.
volledig mee eens als het om argumenten gaat; geen propaganda
En ik wist niet dat ABC was ontslagen: het is jammer, zijn standpunt was technischer dan sommigen hier.
Copy-paste propaganda is niet technisch te noemen.
Hitler bracht bijvoorbeeld een propagandaboek uit en we zagen niet lang geleden het resultaat. Hij werd voorafgegaan door andere zigoto's van zijn soort en anderen zullen volgen en zeggen dat ik de baas ben, als dat je ergens aan herinnert, en hij zal iedereen die het niet met hem eens is kwaad maken door ze met hun GO's in vakantiekampen te sturen (acties, woorden, beslissingen!)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Reinoso
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 911
Inschrijving: 12/12/12, 12:57
Plaats: Sologne
x 1133

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Reinoso » 12/03/23, 07:44

juju pinpin Vastgezet door marcel D

3 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16090
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5232

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Remundo » 13/03/23, 08:44

NDA geeft commentaar op de scherpe onthullingen van de "lockdown files" in Engeland

vanaf 3min25sec



of het dodelijke bedrog van covidisten.
1 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Janic » 13/03/23, 11:12

NDA spreekt over gezond verstand met betrekking tot het covid-vaccin, maar zou het hetzelfde zijn met betrekking tot vaccinaties in het algemeen. Wat hij hier zegt, is slechts een herhaling van wat eerlijke wetenschappers al meer dan een eeuw zeggen over het analyseren van vaccinhysterie, sinds Pasteur voor ons land.
(en dat ben ik trouwens niet gestopt, ruim voor covid, om verslag uit te brengen)
Ter herinnering: als La Buzyn wordt geëerd en in goede posities is geglipt, is dat niet alleen om de redenen die door NDA worden gegeven, maar ook en vooral omdat ze (na) de vorige erin slaagde om 11 verplichte vaccins op te leggen SUR kinderen (het enige land na Italië) om de vaccin-farmaceutische industrie te steunen met de ECONOMISCHE klap die werd ontvangen na het einde van de wereldwijde campagnes voor de anti-pokken vaxx (vaxx covid-prototype).
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16090
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5232

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)




par Remundo » 14/03/23, 07:27

dit is waar ik uw systematische anti-vaccinatie-overtuigingen niet deel.

Maar ik denk dat noch u noch ik het wetenschappelijke bewijs hebben om de totale ineffectiviteit van vaccins in het algemeen aan te tonen.

Biologie is meer van geval tot geval.
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten