Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 900
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1235

Re: de nadelen van Coronavirus




par Robob » 02/12/20, 14:50

ABC2019 schreef:
Robob schreef:Waarom bent u (u, uw vrienden en uw gekozen functionarissen) zo roekeloos met RNA-"vaccins" en zo wantrouwend tegenover hydroxychloroquine?

Ik ben niet zo'n fan van vaccins, en ook niet van deze in het bijzonder, maar het lijkt me dat vaccins worden getest door middel van gerandomiseerde tests en niet door HCQ, toch?


Als we de manier zien waarop de “gerandomiseerde” tests op HCQ werden uitgevoerd, mogen we terecht denken dat het zeer onvoorzichtig zou zijn om gevaccineerd te worden met iets onbekends, uitsluitend gebaseerd op de voorlopige resultaten van onderzoeken gefinancierd door laboratoria, waaronder insider-managers die verkopen hun aandelen op de dag waarop deze voorlopige resultaten bekend worden gemaakt.

gezondheid-vervuiling-preventie / the-coronavirus-cons-t16359-2180.html # p421229

Waarom zou u, voordat u EHPAD-bewoners vaccineert, geen bekende therapieën (HCQ, ivermectine, macrolide, antibiotica, enz.) op deze bewoners uitproberen? Is het riskanter???

Ik heb niets tegen vaccins, het lijkt er zelfs op dat deze RNA-therapieën veelbelovend zijn: tegen de griep wachten we nog steeds op de resultaten, tegen hondsdolheid wachten we nog steeds op de resultaten, tegen kanker wachten we nog steeds op de resultaten en het potentieel blijft bestaan laten zien, tegen Zika wachten we nog steeds op de resultaten. Maar het is waar dat Covid super gevaarlijker is dan al deze kleinigheden...
1 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: de nadelen van Coronavirus




par pedrodelavega » 02/12/20, 16:48

ABC2019 schreef:Ik ben niet zo'n fan van vaccins, en ook niet van deze in het bijzonder, maar het lijkt me dat vaccins worden getest door middel van gerandomiseerde tests en niet door HCQ, toch?
HCQ werd getest door gerandomiseerde onderzoeken.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 02/12/20, 17:10

pedrodelavega schreef:HCQ werd getest door gerandomiseerde onderzoeken.


Het ontdekkingsprogramma heeft nooit zijn conclusies bekendgemaakt... of geef ze alstublieft aan ons... en kom alsjeblieft niet naar buiten via de misleidende studie die door Axel Kahn wordt verdedigd...

De meest recente meta-analyses hebben duidelijk geconcludeerd dat HCQ effectief is...
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: de nadelen van Coronavirus




par pedrodelavega » 02/12/20, 17:23

Robob schreef:Waarom bent u (u, uw vrienden en uw gekozen functionarissen) zo roekeloos met RNA-"vaccins" en zo wantrouwend tegenover hydroxychloroquine?
Persoonlijk ben ik meer op mijn hoede voor de bijwerkingen van een nieuw type vaccin dan voor HCQ.

Robob schreef:Als we zien hoe de “gerandomiseerde” tests op HCQ werden uitgevoerd,
Ze werden normaal uitgevoerd.

Robob schreef:we hebben het recht om te denken dat het zeer onvoorzichtig zou zijn om gevaccineerd te worden met iets onbekends, uitsluitend gebaseerd op de voorlopige resultaten van door laboratoria gefinancierde onderzoeken
Het is niets uitzonderlijks. Het onderzoek valt altijd onder de verantwoordelijkheid van de fabrikant.

Robob schreef:Waarom zou u, voordat u EHPAD-bewoners vaccineert, geen bekende therapieën (HCQ, ivermectine, macrolide, antibiotica, enz.) op deze bewoners uitproberen? Is het riskanter???
Al deze moleculen zijn geprobeerd.
1 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: de nadelen van Coronavirus




par pedrodelavega » 02/12/20, 17:33

Robob schreef:En verder op dezelfde TWIT: het decreet geeft aan "het is beëindigd op zijn verzoek optreden als interim ... "=> ontslag.

“Nee, de directeur van de National Medicines Safety Agency is niet afgetreden vanwege schandalen”
https://www.liberation.fr/checknews/202 ... an_1807291
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 02/12/20, 19:07

pedrodelavega schreef:
Robob schreef:En verder op dezelfde TWIT: het decreet geeft aan "het is beëindigd op zijn verzoek optreden als interim ... "=> ontslag.

“Nee, de directeur van de National Medicines Safety Agency is niet afgetreden vanwege schandalen”
https://www.liberation.fr/checknews/202 ... an_1807291


Nou, dat had hij moeten doen! : Mrgreen: Werd zijn aanval op Raoult niet afgewezen?

Oh sorry, ik verwar dit met een andere Martin...Martin Hirsch...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de nadelen van Coronavirus




par ABC2019 » 02/12/20, 19:30

pedrodelavega schreef:
ABC2019 schreef:Ik ben niet zo'n fan van vaccins, en ook niet van deze in het bijzonder, maar het lijkt me dat vaccins worden getest door middel van gerandomiseerde tests en niet door HCQ, toch?
HCQ werd getest door gerandomiseerde onderzoeken.

Ik bedoelde natuurlijk dat de effectiviteit ervan was vastgesteld door gerandomiseerde tests :).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Reinoso
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 908
Inschrijving: 12/12/12, 12:57
Plaats: Sologne
x 1128

Re: de nadelen van Coronavirus




par Reinoso » 03/12/20, 07:49

ABC2019 schreef:
Ik bedoelde natuurlijk dat de effectiviteit ervan was vastgesteld door gerandomiseerde tests :).


nog een video voor de antiHCQ-trollen... enz

2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 03/12/20, 08:50

reinoso schreef:nog een video voor de antiHCQ-trollen... enz


Dit wordt extreem serieus!!!! :onheil: :onheil: :onheil:


In hetzelfde genre, maar meer "primaat", is deze video van Bigard daar geplaatst door Obamot... natuurlijke-menselijke-rampen / coronavirus-fout-voor-wie-of-wat-en-waarom-en-waarom-t16346-900.html # p421797

... heeft hier zijn plaats:

0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de nadelen van Coronavirus




par ABC2019 » 03/12/20, 08:53

reinoso schreef:
ABC2019 schreef:
Ik bedoelde natuurlijk dat de effectiviteit ervan was vastgesteld door gerandomiseerde tests :).


nog een video voor de antiHCQ-trollen... enz

Wat denk je dat je bewijst met video's?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 263-gasten