Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: de nadelen van Coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 21:27

Zouden we ondernemers voor idioten houden???
https://blogs.mediapart.fr/isabelle-vei ... itQRIZ54ro

Het is aan jou om een ​​beslissing te nemen

Hulp voor kleine bedrijven: een publiciteitsstunt!

extracten

De regering kondigde vanaf de eerste dagen van de quarantaine een solidariteitsfonds van € 1500 aan, bedoeld voor kleine bedrijven om hun verlies aan activiteit op te vangen. De voorwaarden om in aanmerking te komen voor deze steun blijken ontoegankelijk te zijn zonder dat deze informatie door de media wordt verspreid. Het is alleen zichtbaar op de website van de belastingdienst! Goede publiciteit voor sommigen, moeilijkheid voor anderen!


Door de site van de Algemene Directie Belastingen te raadplegen, in het artikel "CORONAVIRUS -COVID 19: LE POINT SUR LA SITUATION", bijgewerkt op 22/03/2020, ontdekken we inderdaad dat de referentieperiode die logischerwijs had moeten lopen van 1 maart tot 31 maart, eigenlijk loopt van 21 februari tot 31 maart. Niets houdt de regering tegen die, voor de behoeften van de zaak, de kalender herstructureert en een maand maart van 40 dagen uitvindt om haar kleine berekeningen te regelen en in feite de professionals een steun te ontnemen die nu onmogelijk te innen is.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 31/03/20, 01:58

Was het Perceval die dat schreef? :schok: :schok: :schok:

Het stelt eigenlijk niks voor!!

Een referentieperiode kan de omvang hebben die het wil... het was een van de strijdtonelen tussen particuliere versus openbare pensioenen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 31/03/20, 02:16

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de nadelen van Coronavirus




par GuyGadebois » 31/03/20, 02:23


"Overdosering kan gevaarlijk zijn, zelfs dodelijk." Nou ja... Geen wonder. Wie weet hoeveel de zelfmedicijnen hebben geslikt? Als ik paracetamol slik zoals Tic-Tacs, wees dan niet verbaasd als ik mijn lever necrose!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de nadelen van Coronavirus




par GuyGadebois » 31/03/20, 02:33

Coronavirus: “Laat hem zijn mond houden”… Daniel Cohn-Bendit laat zich meeslepen door professor Raoult

De "effectiviteit" van deze behandeling bekritiseerd

'Maar laat hem zijn mond houden en dokter zijn. Zeg niet overal: ik ben een genie! Het is het beu... Het is het beu met mensen zoals hij…”, verklaarde het voormalige Europarlementariër. Professor Didier Raoult, directeur van de Marseille IHU, kreeg kritiek nadat hij twee studies had gepubliceerd die volgens hem de "doeltreffendheid" van deze behandeling tegen het coronavirus bevestigden.
Beeld

https://www.20minutes.fr/politique/2750 ... eur-raoult
Een reus die als een idioot werd behandeld door een dwerg die in 68 al een idioot was en die met het jaar steeds dommer werd, dat moest je durven, maar idioten die... de rest kennen jullie inmiddels wel. <<< "Speciale toewijding" zin aan Tryphon die, naar eigen zeggen, dol is op het woord "kut".
De demonisering van Raoult gaat in ieder geval door!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de nadelen van Coronavirus




par GuyGadebois » 31/03/20, 02:45

Ik aarzelde tussen het onderwerp "Humor" en dit onderwerp, maar aangezien het meer stom dan grappig is, heb ik niet lang geaarzeld.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 31/03/20, 03:03

Raoult zou een klacht moeten indienen... maar ik denk dat hij daarboven staat... en bovenal heeft hij geen tijd...

De situatie zou omgekeerd zijn, niet zeker of Dany le Rouge het niet zou hebben gedaan!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 31/03/20, 03:06

Het is niet dom, maar ik moest er wel om lachen:

12:41 uur: Een fetisjwinkel geeft zijn medische pakken weg

Een Britse site die fetisj-outfits en -accessoires verkoopt, heeft aangekondigd dat het zijn voorraad medische pakken heeft geschonken aan zorgverleners in een ziekenhuis, "wanhopig" door het gebrek aan uitrusting.

"Dit waren maar een paar sets, omdat we geen grote voorraden hebben, maar (verzorgers) wanhopig waren, dus we hebben ze gratis bezorgd", legt online fetisjwinkel MedFet UK uit in een bericht op Twitter.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 31/03/20, 03:11

En dit belooft niet veel goeds voor Bob...

15 uur: in Hongarije krijgt Viktor Orban bijna onbeperkte bevoegdheden

Het Hongaarse parlement heeft maandag een controversieel wetsvoorstel aangenomen dat de regering van Viktor Orban toestaat om bij verordeningen wetten uit te vaardigen, in een noodtoestand zonder vaste duur op grond van de strijd tegen de epidemie van het nieuwe coronavirus.

De wet, afgekeurd door de Hongaarse oppositie, werd aangenomen met 137 stemmen voor, terwijl 53 afgevaardigden tegen stemden. Ook introduceert het tot vijf jaar gevangenisstraf voor het verspreiden van "nepnieuws" over het virus of overheidsmaatregelen.


Hey bin my cadetten...gezien de onzekerheden over de covid...zulke maatregelen stinken!!!!!!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: de nadelen van Coronavirus




par Macro » 31/03/20, 04:50

Misschien ga je nog een keer zeggen dat ik me ervan bewust ben (dat gezegd hebbende, ik begreep te veel de definitie van J Claude) .... dat was 10 dagen geleden ...

Macro schreef:Voor het einde van de wereld....Ik denk dat we inderdaad het model zullen veranderen en dat we een uitbarsting van nationalisme in Europa zullen krijgen (nou ja, wat zal er van overblijven)...

Leer je arm hoog op te heffen tijdens het sporten thuis ...


samenleving-en-filosofie/na-coronavirus-t16356.html
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 213 gasten