Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 30/03/20, 16:07

Ja, hij heeft nog maar één kans: Christophe als redder voorstellen!! : Mrgreen:

Bericht met hetzelfde niveau van sarcasme als de jouwe!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: de nadelen van Coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 16:11

phil12 schreef:Dus vertel ons wie de situatie perfect zou hebben afgehandeld, Ségo, Melanch, Marine enz... geef ons de naam van de redder!

Bij voorbaat dank!


Die?

Maak je een grapje of zo?

Op welke planeet bevond u zich de afgelopen twee jaar toen we wekelijks in het televisiejournaal werden belaagd over de deplorabele staat van het gezondheidsmanagement in Frankrijk met eindeloze demonstraties?

Dus wie?

Heel eenvoudigweg degene die maanden of jaren lang had geweten hoe hij acht moest slaan op deze herhaalde en overdreven herhaalde en neergeknuppelde waarschuwingen.
2 x
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156

Re: de nadelen van Coronavirus




par phil12 » 30/03/20, 16:33

Adrien (ex-nico239) schreef:
phil12 schreef:
Heel eenvoudigweg degene die maanden of jaren lang had geweten hoe hij acht moest slaan op deze herhaalde en overdreven herhaalde en neergeknuppelde waarschuwingen.


Dus één of meerdere namen voor 2022!
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 30/03/20, 16:49

phil12 schreef:Dus één of meerdere namen voor 2022!


Vertel eens, kende jij Macron begin 2015?

Hier zagen we hem medio 2014: Bedrijfs-en-filosofie / valls2-a-bankier-to-business-Minister-of-the-economie-t13417.html : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156

Re: de nadelen van Coronavirus




par phil12 » 30/03/20, 17:05

Christophe schreef:
phil12 schreef:Dus één of meerdere namen voor 2022!


Vertel eens, kende jij Macron begin 2015?

Hier zagen we hem medio 2014: Bedrijfs-en-filosofie / valls2-a-bankier-to-business-Minister-of-the-economie-t13417.html : Mrgreen: : Mrgreen:


Nee, maar ik kende alle andere mogelijkheden! niets walgelijks! :onheil:

Hoe dan ook, mensen schreeuwen maar kunnen niet samenwerken, kijk naar de gele hesjes die geen kandidaat kunnen vinden, links kan het niet eens worden!

Wat mij het meest irriteert, is dat de tegenstellingen systematisch zijn, nooit van algemeen belang, alleen maar mijn mond.

Het lijkt erop dat Macron, Hollande... gewoon onzin zijn, nooit een tegenstander die zegt dat ik het er niet mee eens ben, aan de andere kant is dat goed en ik zal je helpen om het te laten gebeuren, niet vanuit de oppositie die systematisch is om op te stapelen Kortom, het is veel gemakkelijker om te vernietigen dan om te bouwen! bekritiseren dan doen!
Draad klaar voor mij, veel succes, blijf bij je bank passen!
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 30/03/20, 17:14

phil12 schreef:Nee, maar ik kende alle andere mogelijkheden! niets walgelijks! :onheil:


Nou dat is het, dat is alles wat ik wilde zeggen: 2 jaar voordat je niet meer kunt speculeren over de gekozen functionaris van 2022... als er in 2022 verkiezingen worden gehouden...

Want corona kan tussen nu en dan nog veel veranderen!!
0 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: de nadelen van Coronavirus




par ENERC » 30/03/20, 17:32

Nee, maar ik kende alle andere mogelijkheden! niets walgelijks! :onheil:

Hoe dan ook, mensen schreeuwen maar kunnen niet samenwerken, kijk naar de gele hesjes die geen kandidaat kunnen vinden, links kan het niet eens worden!

Wat mij het meest irriteert, is dat de tegenstellingen systematisch zijn, nooit van algemeen belang, alleen maar mijn mond.

Het lijkt erop dat Macron, Hollande... gewoon onzin zijn, nooit een tegenstander die zegt dat ik het er niet mee eens ben, aan de andere kant is dat goed en ik zal je helpen om het te laten gebeuren, niet vanuit de oppositie die systematisch is om op te stapelen Kortom, het is veel gemakkelijker om te vernietigen dan om te bouwen! bekritiseren dan doen!
Draad klaar voor mij, veel succes, blijf bij je bank passen!

Dit laat duidelijk zien dat we ons in een totale maatschappelijke impasse bevinden.
We kunnen de heffingen niet meer verhogen, we hebben niet eens meer geld om het ziekenhuis te financieren en de staatsschuld is duidelijk toegenomen.
We weten niet eens meer waar de 50% van het bbp naar belastingen gaat. Hoe meer je betaalt, hoe erger het wordt.
Het is een algemeen gevoel van beuheid, dat ontaardt in beledigingen, zoals we hier zien forum op dit moment, maar ook in politieke smerige trucjes. De angst voor Covid speelt de rol van katalysator.

Zoals Charles Gave zegt: we bevinden ons in een pre-revolutionaire situatie (en toch is deze man erg rechts).

Er zijn momenteel geen oplossingen. Niemand heeft een duidelijk idee over wat er daarna gaat gebeuren.
Het is dus beter om kalm op de bank te blijven terwijl je wacht tot de dingen ontploffen.

Om een ​​beter beeld te krijgen van de huidige puinhoop, raad ik de video's van Charles Sannat op insolentiae.com aan
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: de nadelen van Coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 18:13

phil12 schreef:
Christophe schreef:
phil12 schreef:Dus één of meerdere namen voor 2022!


Vertel eens, kende jij Macron begin 2015?

Hier zagen we hem medio 2014: Bedrijfs-en-filosofie / valls2-a-bankier-to-business-Minister-of-the-economie-t13417.html : Mrgreen: : Mrgreen:


Nee, maar ik kende alle andere mogelijkheden! niets walgelijks! :onheil:

Hoe dan ook, mensen schreeuwen maar kunnen niet samenwerken, kijk naar de gele hesjes die geen kandidaat kunnen vinden, links kan het niet eens worden!

Wat mij het meest irriteert, is dat de tegenstellingen systematisch zijn, nooit van algemeen belang, alleen maar mijn mond.

Het lijkt erop dat Macron, Hollande... gewoon onzin zijn, nooit een tegenstander die zegt dat ik het er niet mee eens ben, aan de andere kant is dat goed en ik zal je helpen om het te laten gebeuren, niet vanuit de oppositie die systematisch is om op te stapelen Kortom, het is veel gemakkelijker om te vernietigen dan om te bouwen! bekritiseren dan doen!
Draad klaar voor mij, veel succes, blijf bij je bank passen!



Generaliseren heeft weinig zin, toch?

In de arena die de vergadering vormt, spelen zich ongetwijfeld politieke spelletjes af.

Maar niet in de bevolking.

En het is waar dat de bekritiseerde maatregelen meer weerklank vinden dan de andere.

Maar als we het alleen over Ziekenhuizen hebben (in brede zin), ligt het nog een tijdje op tafel.

Ik maak een grapje, maar zoals altijd maakt dit deel uit van de KEUZE van een wijze van bestuur.
Het kost minder om een ​​probleem op een bepaald moment te repareren dan om het netwerk te onderhouden
En het is overal hetzelfde.

Zoek niet verder.
Het extreme geval is de enige sneeuwploeg in de stad Marseille.
Oh zeker, als het sneeuwt... is het een puinhoop.
Maar verder hebben ze geen nut

In hetzelfde type probleem kunnen we citeren
Canadezen 10 maanden op 12
Zoals meestal de spoedeisende hulp.
En veel andere dingen

Dat gezegd hebbende, er is een marge tussen een sneeuwploeg en noodgevallen of de eerste hulp.
En daar zitten we precies in.

En verdomd, het kost veel geld om het systeem niet in stand te hebben gehouden.

Ik ben er helemaal niet zeker van dat wat we hier ervaren als les dient.
En dat voor de zorgverleners ze niet proberen te vertrekken met dank, eerbetoon en een extraatje.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 30/03/20, 18:17

Nog even over Macro, ik ben het niet!!

Charles Gave: “Ik persoonlijk, als je wilt, ik dacht altijd dat Macron stom was en om een ​​heel simpele reden faalde hij drie keer voor Normale Sup! Hij zweette zich door de ENA heen, en toen brachten ze hem naar de financiële inspectie... Maar hij is een man die geen begrip heeft van situaties. Dat wil zeggen, hij is gewoon vol van zichzelf en ervan overtuigd dat hij een heel speciaal iemand is... Ik heb altijd gezegd: deze man is stom! Het echte probleem van Macron is dat hij een idioot is!”


0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: de nadelen van Coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 18:35

ENERC schreef:we hebben niet eens meer geld om het ziekenhuis te financieren en de groeiende staatsschuld is duidelijk geworden.


:? :? :? Ah la la, het is omdat je denkt als een goede vader.

Het is normaal dat we het de hele dag aan mensen vertellen en zo is ook iedereen verplicht om voor zichzelf te zorgen...

Maar waarom?

Omdat we persoonlijk geen bank hebben die gratis miljarden bankbiljetten kan afdrukken.

Maar de staten... ALS.

Ze hebben een bank die ze afdrukt wat ze maar willen.
Kijk naar de VS: de Fed zei ‘No Limit’.
De Fed kondigde aan dat zij niet langer limieten zou stellen aan haar aankopen van staatsobligaties en door hypotheek gedekte waardepapieren.
Net als haar Amerikaanse tegenhanger (de Fed) zal de centrale bank daarom niet aarzelen om geld te drukken en het continent te overspoelen met liquiditeit.
Door de schulden van staten en bedrijven in de eurozone massaal op de markten terug te kopen, hoopt de ECB de banken te ontlasten en hen aan te moedigen hun leningen aan huishoudens en bedrijven te handhaven of zelfs opnieuw op te starten, en zo de productie en de werkgelegenheid te ondersteunen.
Als je de dingen een beetje volgt, is het een totaal gek proces.


Ja en nee
Ja vanuit het perspectief van een goede vader.
Nee, want IEDEREEN zit nu in hetzelfde schuitje.
Ik heb het al geschreven
Vanaf het moment dat iedereen de jampot gebruikt, hoeft u zich geen zorgen meer te maken

En dat is wat iedereen gaat doen.
En dit is waar de complottheoretici beginnen te zeggen dat het met opzet is gedaan om de sluizen te openen.

Niets zegt dat er geen schuldkwijtscheldingen door de centrale banken zullen komen.
Omdat de uitdaging allemaal hetzelfde is om een ​​klein stukje van de wereld en ons allemaal te redden.
Ga dus maar zeggen dat er geen geld is....

Het grote “voordeel” (met veel aanhalingstekens) van de huidige episode is dat de reële economie hard is getroffen.
En het zal “een enorme hoeveelheid geld kosten” en er zullen economische sterfgevallen vallen
En vanwege wat?
Hier en daar een paar honderd miljoen euro weggegooid voor hostels, maskers, tests, beademingsapparatuur (en waarschijnlijk ook een paar slechte beslissingen)

Als zorgverleners demonstreren omdat ze uitgeput zijn en er hier en daar een sterfgeval valt op de spoedeisende hulp.
Zelfs als de griep van 2019 vier keer meer sterfgevallen veroorzaakt dan het conoravirus (tot op heden) maakt het de hele economie niets uit
Alleen krijgen ze daar een enorme klap in het gezicht en dat doet pijn.

Zoals hierboven gezegd kunnen we in de toekomst hopen dat “de economie” accepteert dat geld voor “niets” wordt vastgehouden.
Om een ​​zorgsysteem te hebben dat deze naam waardig is in het geval van...
Maar dat is niet eens zeker.
Ik denk dat er theorieën zullen zijn die proberen te zeggen dat het beleid van budgettaire restricties en financieel evenwicht van ziekenhuizen de juiste was.
In ruil voor een paar “ongelukken” zoals we die nu meemaken.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 204 gasten