Resistentie van het Sars-COV2-virus: hoe het Covid-19-coronavirus te doden of te desinfecteren? Bevriezen of verbranden?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79316
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par Christophe » 13/04/20, 21:34

Petrus schreef:Het is een tijdje geleden dat ik een behuizing moest maken voor mijn ozongenerator, het is nu klaar.
Door bij de uitgang een grote vuilniszak te zetten, ben ik een ontsmettingszak om te winkelen


Niet slecht en je generator ziet er krachtig uit! Welk verbruik?

In welke verhouding doodt O3 het virus?
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 587
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par Peter » 14/04/20, 20:54

de kleine ozongenerator verbruikt 8W bij 12V, de grote 95W bij 230V.
Ik kocht de modules op ebay, de kleine module wordt geadverteerd met 200 mg ozon per uur, de grote 10 g / H.
In deze video legt de man uit dat ozon zelfs bij concentraties onder 1ppm effect heeft:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par GuyGadebois » 14/04/20, 20:59

Petrus schreef:In deze video legt de man uit dat ozon zelfs bij concentraties onder 1ppm effect heeft

De man legt helemaal niets uit als het niet wordt ondersteund door een dubbelblinde studie. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par Obamot » 07/05/20, 19:33

Goedemorgen allemaal,

Zonblootstelling en temperaturen, effectieve middelen om covid-19 te bestrijden?

Ik verlaat mijn stilte sinds 2016, omdat het onderwerp me interesseert en omdat ik al lang geleden een paper had geschreven over de Spaanse griep (die had bewezen dat een sanatorium en een legerkapitein levens gered door blootstelling aan de zon) en gezien de (relatieve) ernst van de situatie. En ik weet niet of de volgende informatie hier al is gepubliceerd:

UV-info (ga naar de zon, zou ...)

Bron: USA “Nationaal centrum voor analyse en tegenmaatregelen voor biologische defensie”

Tijden om de virussterkte te verminderen tot de halfwaardetijd (om de kracht te halveren)
- 18 uur bij een temperatuur tussen 21 en 24 graden Celsius, met 20% luchtvochtigheid op een niet-poreus oppervlak.
=> 6 uur wanneer de luchtvochtigheid tx stijgt tot 80%, (inclusief oppervlakken zoals deurklinken).
=> => en slechts twee minuten wanneer zonlicht aan de vergelijking wordt toegevoegd.

- 1 uur in lucht met een temperatuur van 21 tot 24 graden Celsius en 20% luchtvochtigheid.
=> => onder toevoeging van zonlicht daalt deze duur tot anderhalve minuut.

Hoe meer we de blootstelling verhogen, hoe meer we het risico verkleinen ... Maar dat betekent niet dat de ziekteverwekker volledig wordt geëlimineerd.

“Eerdere studies hadden aangetoond dat het virus beter overleefde bij koude en droge weersomstandigheden dan bij warm en vochtig. De lagere verspreiding van de ziekte in landen op het zuidelijk halfrond waar het vroeg in de herfst is, met nog steeds warm weer, lijkt deze theorie ook te ondersteunen. ”
Bron: https://www.bluewin.ch/fr/lifestyle/la- ... 84152.html

inademing
En dus, als we kunnen reageren op temperaturen om het virus te "verstoren" of zelfs "te vernietigen", dan is hier een manier "veilig" die het virus gaat behandelen waar het het meest verwoestend is: in de longen en door inademing.
Inderdaad, als het virus boven 24 ° C begint af te nemen, bij lichaamstemperatuur, is het niet in staat zijn ideale integriteit te behouden, wat bewijst dat mensen die symptomen ontwikkelen, tekorten.

Het idee is van Dr. Pierre-Jacques Raybaud (Geneeskunde, huisarts, afgestudeerd in algemene immunologie van onderzoek in menselijke biologie)
Bronnen en links voor inademing:
https://blogs.mediapart.fr/pierre-jacqu ... inhalation

videos:




Praktische video:


Feedback, ik heb dit getest:
85 ° C, zoals gezegd in de video (ook al is het de temperatuur van sommige sauna's), het is sowieso een beetje hoog (en niet zo noodzakelijk).

Het is volgens mij het enige echt effectieve middel omdat profylactisch dat naar voren kwam, met als curatief aspect - bij het voorkomen of vermoeden van contact met het virus - de dampinhalaties die ik aanbeveel tussen 75 ° C / 77 ° C (inhalator verkocht in apotheken, meestal gebruikt met Perubare) die helpen het virus in de longen te bestrijden VOORDAT u symptomen heeft en die de luchtwegen vrijmaakt (voor mensen die mogelijk zijn blootgesteld) of in geval van vermoeden van blootstelling, wat hoogstwaarschijnlijk de impact van de virale lading vermindert.

In werkelijkheid is het virus erg gevoelig voor hitte en hier zouden de cijfers ongeveer 10 minuten 'behandeling' zijn:
- 25% bij 40 ° C
- 50% bij 50 ° C (halfwaardetijd)
- 99% bij 56 ° C
Het voordeel van temperatuurstijging is dus duidelijk, het maakt het mogelijk om de longen dieper te behandelen en de duur van inhalaties te verkorten.

Het inademen van damp met een lage dichtheid is niet bedoeld om virussen (die biologische ongelukken zijn) te vernietigen, maar om de virale belasting te verminderen, om het te verzwakken om het membraan dat uit lipiden bestaat te vernietigen door het te denatureren, en daarom "Win de concurrentie" voor levende en nog steeds gezonde cellen, geconfronteerd met het virus ... maar ook om het slijm te verdunnen om de beweging van sputum te stimuleren, dat virale toxines uit de longen transporteert (via de mond) en obstructies elimineert. En dit laatste punt is mechanisch en daardoor echt effectief.
En natuurlijk helpt dit ook om een ​​overweldigende immuunrespons van het lichaam te verminderen, omdat het virus de longen niet aanvalt, maar bloedvaten, zeggen bronnen.

Bovendien beschadigt stoom bij temperaturen tot 77 ° C het longweefsel niet als het niet dicht is, omdat de warmte ervan wordt afgevoerd bij contact met menselijk weefsel tot aan de longen, terwijl het effectief is bij het doden virus in contact met kleine virale druppeltjes. Het is ook nodig om de lucht via de neusholte naar buiten te brengen, wat dan ook profiteert van de behandeling.

Je kunt ook een waterkoker gebruiken (effectiever dan de inhalator, in beide gevallen voorzien om een ​​thermometer te hebben om het veilig te doen: absoluut noodzakelijk) en er een kegel bovenop plaatsen, maar in alle gevallen moet je adem heel langzaam goed door uw mond op de juiste temperatuur (die niet mag worden overschreden, om geen orale of gingivale laesies te veroorzaken). Wanneer we dit oefenen, nadat het gek is, worden de luchtwegen vrijgemaakt! Ongelooflijk.

Daarnaast moet iedereen met een chronische ziekte (of niet) een volledige biocheck uitvoeren (grondige bloedtest die de efficiëntie van vitamines en andere voedingselementen aantoont) en dit compenseren door voedsel of door voedingssupplementen.
Nadat iedereen weet wat hij wil / kan doen ...

Zonder biocheck worden de supplementen van vitamine C (pulmonale aandoeningen) en "D" als effectief en altijd zonder gevaar erkend en maken het ook mogelijk iets te doen "VOORDAT je gekwetst wordt".

Het bewijs hiervan zijn de nieuwste onderzoeken die gericht zijn op nieuwe moleculen (28 potentiële geneesmiddelen zijn al getest) en die erop wijzen dat het virus het zwakke punt van het calciummetabolisme aanvalt.

NATURE beoordeling: https://www.nature.com/articles/s41586-020-2286-9

Na meerdere virale tests identificeerden de onderzoekers twee sets farmacologische middelen die antivirale activiteit vertoonden: remmers van mRNA-translatie en voorspellende regulatoren van de Sigma1- en Sigma2-receptoren. Andere studies van deze middelen die gericht zijn op de gastfactor, inclusief hun combinatie met geneesmiddelen die rechtstreeks op virale enzymen zijn gericht, zouden kunnen leiden tot een therapeutisch regime voor de behandeling van COVID-19.

De Sigma1- en Sigma2-ontvangers zijn de volgende (voor geïnteresseerden):

https://fr.qwe.wiki/wiki/Sigma-1_receptor
https://fr.qwe.wiki/wiki/Sigma-2_receptor

Ik sprak een paar jaar geleden ook over deze "receptor" -problemen, dus niets nieuws, dit virus lijkt zich te gedragen als alle virussen. Wat is het probleem is de voortplantingssnelheid en het feit dat het ongeveer is. Gemiddeld 6 keer dodelijker dan seizoensgriep (en dat het nog niet duidelijk is of het van natuurlijke oorsprong is of niet). En het feit dat de immuniteit van de bevolking na verloop van tijd en junkfood afneemt en mogelijk veel gevoeliger is voor virussen.

Goede groeten aan alle 'helden' hiervan forum, er na jaren nog steeds, zullen ze elkaar herkennen!

Obamat.
3 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par GuyGadebois » 07/05/20, 19:39

Obamot schreef:Obamat.

Ach, je ziet dat ik het niet ben en vice versa!
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79316
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par Christophe » 07/05/20, 19:40

Obamot schreef:Goedemorgen allemaal,

Zonblootstelling en temperaturen, effectieve middelen om covid-19 te bestrijden?

Ik verlaat mijn stilte sinds 2016, omdat het onderwerp mij interesseert en omdat ik al lang geleden een paper had geschreven over de Spaanse griep (die had bewezen dat een sanatorium en een legerkapitein levens gered door blootstelling aan de zon) en gezien de (relatieve) ernst van de situatie. En ik weet niet of de volgende informatie hier al is gepubliceerd: (...)


Deze info niet maar een flink aantal andere ... die in dezelfde richting gaan.

Ik raad je aan om zorgvuldig het prototype van een actief desinfectiemasker te lezen waar ik aan werk: gezondheid-vervuiling-preventie / virus-covid19-the-thermal-desinfectant-mask-t16392.html

Binnen enkele dagen zal een nieuwe versie met UV worden gepresenteerd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par Obamot » 09/05/20, 00:15

Christophe schreef:De "dokter" Milhau heeft zojuist op CNews bevestigd dat de Covid19 zijn virulentie verliest na een paar uur in de koelkast !! :onheil: :onheil: :onheil:

Ik deel het stigma, een virus kan niet viru-traag zijn ... er is geen wetenschapper ter wereld die tot nu toe heeft beweerd dat een virus in leven was. In het beste geval zeggen ze dat een virus buiten een cel inert is en "een micro-organisme" wanneer het een cel heeft gefagocyteerd. Maar in dit stadium weten we nog steeds niet of het een kwestie is van "metabole ongevallen", of van degeneratie veroorzaakt door onze eigen organismen in een perspectief dat nog moet worden ontdekt! (van deze mechanismen die onderzoekers hebben ontcijferd uit de stijl: “geproduceerd door ons lichaam omdat het het nodig zou hebben"Of nog een keer"omdat het in principe te wijten was aan normale metabole reacties, maar die verstoord zijn door een microbiologisch ongeval", Er zijn tracks maar mysterie ...

Onderzoekers die spreken over covid-19 op prime time-antennes zouden meer epistemische bescheidenheid moeten tonen.

Omdat het spoor waarschijnlijker een afbraak is van de lipidenvelop die het virus omgeeft en die onder verschillende omstandigheden afbreekt, in het bijzonder wanneer het in concurrentie is met andere vetten of elementen die de lipiden denatureren. Dit is waarom (ongetwijfeld) het virus erg gevoelig is voor hoge temperaturen, omdat de lipiden "smelten" en zodra het RNA eruit is, is het klaar! En dat kan ik wetenschappelijk bewijzen.

Bijvoorbeeld een track, in Azië desinfecteren ze met waterstof, het lijkt erop dat het virus niet leuk vindt (vooral in Thailand) wie kan zeggen waarom?

Christophe schreef:Ik raad je aan om zorgvuldig het prototype van een actief desinfectiemasker te lezen waar ik aan werk: gezondheid-vervuiling-preventie / virus-covid19-the-thermal-desinfectant-mask-t16392.html

Ik kom daar ... Ik ben er halverwege (maar ik zal niets revolutionairs zeggen, de tracks zijn GOED TOT ZEER GOED).
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79316
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par Christophe » 09/05/20, 15:48

Obamot schreef:Het idee is van Dr. Pierre-Jacques Raybaud (Geneeskunde, huisarts, afgestudeerd in algemene immunologie van onderzoek in menselijke biologie)
Bronnen en links voor inademing:
https://blogs.mediapart.fr/pierre-jacqu ... inhalation


Zeer goed artikel ... dd 2 maart dus vóór de beheersing en explosie van gevallen en sterfgevallen in Frankrijk ...

Vraag: waarom worden deze eenvoudige inhalatiemethoden die (in theorie tenminste!?) Effectief lijken niet gebruikt in ziekenhuizen?

Dus mijn thermische masker versie 1, ik zou het kunnen gebruiken zonder de lucht in "curatieve" modus te koelen? : Cheesy:

:pijl: gezondheid-vervuiling-preventie / virus-covid19-the-thermal-desinfectant-mask-t16392-140.html
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par Obamot » 09/05/20, 17:12

Christophe schreef:Vraag: waarom worden deze eenvoudige inhalatiemethoden die (in theorie tenminste!?) Effectief lijken niet gebruikt in ziekenhuizen?


de HUG (wereldwetenschappelijk centrum) maakt com op Youtube met video's die een vorm van arrogantie uitdrukken, in die zin dat ze vragen beantwoorden "die we onszelf zouden moeten stellen", om kant-en-klare antwoorden te bieden . Leuk vinden:

- "Hoe zit het met immuniteit als het eenmaal genezen is?"

En waarom, wanneer we deze onderzoekers voorstellen (ik ben een grensarbeider):

Moeten we niet liever zeggen: 'Hoe zit het met de immuniteit?' Nadat het een beetje laat is! Hoe zit het met de mate van immuniteit van burgers vóór ziekte (percentage witte bloedcellen, massale biochecks, enz.)? Wat weten we over de voerbak van de geïnfecteerde? Biedt de toelatingsvragenlijst van de HUG toekomstige studies?

Ils niet eens:
- 'Hallo, bedankt voor je bericht. Op deze vraag hebben wij geen antwoord U vindt informatie over de onderzoeken die bij de HUG op de Covid-19 zijn uitgevoerd op https://www.hug-ge.ch/coronavirus/recherche We zullen deze pagina's bijwerken zodra de informatie beschikbaar is. Met vriendelijke groet.

Ik denk dat het arrogant is om de immuniteit van populaties voor de immuunrespons na infectie te verminderen! Het heeft niets te maken met "immuniteit", het is een mogelijke kwantificering van immuniteit, niets meer, maar geen immuniteit. Deze manier van kijken veroorzaakt het feit dat de doktoren, ook al hebben ze geleden onder hun strijd tegen covid-19, "essentieel" willen zijn, ze zijn diep van binnen erg bang dat we zonder kunnen van hen...

Want als we het ze vertellen “@Hopitals Universitaires de Genève Hoe kun je dit soort resultaten publiceren als de HUG-toelatingsvragenlijst geen informatie geeft over de voedselbolus of de levensstijl van de geïnfecteerden? Omdat het niet alleen degenen zijn die lijden aan obesitas, diabetes of hypertensie ...?

Waarom reageren ze niet meer?
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: Covid-19-resistentie: hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Bevriezen of verbranden?




par n.Chr. 44 » 11/05/20, 02:59

GuyGadebois schreef:
Obamot schreef:Obamat.

Ach, je ziet dat ik het niet ben en vice versa!


Pourquoi?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, Remundo en 360 gasten