Gebruikt Duitsland Plaquenil (Chloroquine) (al) tegen Covid-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par VetusLignum » 30/03/20, 10:42

Voor degenen die van rondingen houden:
https://www.lemonde.fr/les-decodeurs/ar ... 55770.html
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Janic » 30/03/20, 10:45

En met tien meter is hij nog steeds hard!
alleen heeft het daarna geen enkel nut meer! wat mij aan dit kleine verhaal doet denken.
Twee vrienden sterven tegelijkertijd, de één een absoluut feestbeest dat misbruik maakte van vrouwen en alcohol en de ander een onthouder van beide. Aangekomen voor de Sint-Pieter van Religies gaat de een rechtstreeks naar het paradijs, de ander naar de hel. De persoon in het paradijs, bezorgd over het lot van zijn vriend, vraagt ​​aan Pierre in kwestie wat er met hem gebeurt en vraagt ​​hem of het mogelijk is hem te zien en Pierrot accepteert.Hij opent de deuren van deze hel half en de persoon in het paradijs het paradijs ziet zijn vriend languit liggen tussen stapels vrouwen en flessen alcohol. Verbaasd vraagt ​​hij aan Pierrot of dit echt een hel is en hij antwoordt: "Natuurlijk! de vrouwen hebben geen gaten, maar de flessen zijn doorboord."
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13712
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par izentrop » 30/03/20, 11:58

VetusLignum schreef:Voor degenen die van rondingen houden:
https://www.lemonde.fr/les-decodeurs/ar ... 55770.html
Die van arme landen moeten in perspectief worden geplaatst, omdat er niet genoeg tests zijn voor geldige statistieken en elders het aantal uitgevoerde tests toeneemt.
In Frankrijk, waar de inperkingsmaatregelen op 16 maart zijn ingegaan, was het logisch om ons een plateau voor te stellen tussen 10 en 15 dagen na deze datum, wat ons rond 28 maart een piek brengt. Op 28 maart was er echter geen waarneembaar teken van vertraging, in tegenstelling tot Italië, dat een week eerder dan wij aan zijn opsluitingsperiode begon en dat op dit moment ‘tekenen van vertraging’ lijkt te vertonen die voorboden zouden kunnen zijn van de crisis. epidemische piek.
Dat zal de reden zijn waarom de piek niet snel komt. https://www.franceculture.fr/emissions/ ... epidemique

Blijkbaar effectief is het middel Raoult, afhankelijk van de gemiddelde leeftijd van de behandelde patiënten afwachtend : Wink: http://jdmichel.blog.tdg.ch/archive/202 ... 05422.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 15:33

Did67 schreef:Na als een gek te hebben getoeter, wendt Trump zich tot zijn regering. Wie beslist wat???? Lezen.


“De geneesmiddelenregulator in de Verenigde Staten (FDA) heeft zondag alleen in ziekenhuizen en voor mensen met Covid-19 toestemming gegeven voor het gebruik van chloroquine en hydroxychloroquine, antimalariabehandelingen waar president Donald Trump de hoogste verwachtingen van heeft. Het Amerikaanse staatshoofd had op 24 maart de voordelen van dit medicijn geprezen. "De kans is groot dat het een enorme impact kan hebben. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als het zou werken", zei hij.


Nog meer dwazen... Beslist. De aarde is bedekt met dwazen.

Nou ja, een "geschenk uit de hemel", in de Verenigde Staten, als je herkozen wilt worden, eet het geen brood...

In Frankrijk lijken onderzoeken naar het traject dat het coronavirus heeft afgelegd te bevestigen dat het een ‘geschenk uit de hemel’ is (Evangelische Kerk van Mulhouse, waar veel eerste gevallen vandaan lijken te komen, in Oise, op Corsica, in Guyana, Zwitserland en Duitsland). )... Hier hekelen we degenen die de haast van Dr. Raoult niet delen, maar ik heb nog niets gelezen om de evangelisten te hekelen... Dat doe ik dus ook.


Ik begrijp niet waarom het idioten zijn?

Ik denk dat iedereen het erover eens is dat de onderzoeken van Raoult niet conform waren.

En dat we in andere tijden rustig en zonder stress hadden gewacht tot ze klaar waren met alle ad hoc validaties.

Maar er is, hoe zeg ik het, een beetje NOOD.
Als het niet zo slecht werkt: we hebben het geprobeerd zonder bijkomende schade
Als het werkt, wij... maar behalve de VS lijkt niemand het te willen doen...

Vreemd genoeg is het misschien wel het geld dat levens zal redden...
En daarom weten we dat de VS de wereldkampioenen zijn.

Als je aan het klimaat begint te snuffelen, zul je zien dat we snel van een noodsituatie op gezondheidsgebied naar een economische noodsituatie zullen overgaan.

En ik wil dit des te beter zeggen, want als de machthebbers zich niets aantrekken van de noodsituatie op gezondheidsgebied, is dit minder het geval voor de economische noodsituatie.

Laten we hopen dat deze hen in beweging zal brengen, terwijl het er in Mulhouse eerlijk gezegd uitzag als een konijn gevangen in de koplampen van een auto.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Did67 » 30/03/20, 15:49

Adrien (ex-nico239) schreef:
Ik begrijp niet waarom het idioten zijn?
.


Omdat het tweedegraads was. Net als in mijn laatste video maak ik de kritiek die tegen mij is geuit zelf... Het lijkt mij dat we hierboven degenen die niet blindelings voorstander waren van vrij verkrijgbare chloroquine dus kwalificeerden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 15:52

Did67 schreef:Zeer gevoelig (om persoonlijke redenen: mijn vader werd opgeroepen voor het nazi-leger en verbleef daar bijna in de Russische kampen - mijn hele leven zal ik er altijd alles aan doen om de twee volkeren bij elkaar te brengen) voor alles wat grensoverschrijdend is, zou ik zoals dit “stukje Frans-Europese samenwerking” onderstrepen, zoals je een takje lelietje-van-dalen in een bos ziet:

"Een Duits legervliegtuig heeft twee patiënten geëvacueerd naar een ziekenhuis in het zuidwesten van Duitsland; dit is de eerste evacuatie van Franse patiënten die door middelen van de Bundeswehr wordt uitgevoerd."

[Voor degenen die de vliegtuigen kennen, ze zullen zien dat het een Airbus 400 M is, Europese samenwerking].


Zodra deze beschikbaar is, zal ik u de link naar de krant van de 2 van deze middag maandag 30 maart plaatsen.

Daar was Christophe Prudhomme, de woordvoerder van de AMUF de Association of Emergency Doctors of France (: oh la la, we waren al een paar dagen niet gewend om een ​​man vol te horen aan de gezondheidsautoriteiten en autoriteiten...
http://amuf.fr/

Hier is de man

Christophe Prudhomme, woordvoerder van AMUF, de Vereniging van Spoedeisende Hulpartsen van Frankrijk.jpg
Christophe Prudhomme, woordvoerder van AMUF, de Vereniging van Spoedeisende Hulpartsen van Frankrijk.jpg (190.02 KB) 1264 keer geraadpleegd


En hij hekelde vooral de grote marionet van de evacuaties van patiënten met behulp van televisiereportages (in TGV-treinen waarvan hij niet eens de stoelen had verwijderd om de zorgverleners echt kwaad te maken... dat ben ik die het toevoegt) terwijl het veel EENVOUDIG en VEEL MINDER KOSTEN in termen van tijd en medische aanwezigheid voor transport..... ADEMHALINGSTOESTELLEN...

Dus deze bleef bij ons... en al het andere kwam overeen.

Welnu, zijn tussenkomst mag niet verloren gaan, omdat we het risico lopen hem nooit meer op tv te zien.

Ik zie dat hij al op LCI is geweest, dus ik zet deze video voor je online terwijl ik wacht op zijn optreden op France 2 vandaag





Trouwens, het AMUF-persbericht van 23 maart dat ons was ontgaan en dat het Raoult-protocol AANBEVEELT
Communiqué-de-Presse-du-23-mars-2020-page-001-724x1024.jpg
Persbericht-van-23 maart 2020-pagina-001-724x1024.jpg (165.13 KiB) 1264 keer bekeken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 16:04

Did67 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
Ik begrijp niet waarom het idioten zijn?
.


Omdat het tweedegraads was. Net als in mijn laatste video maak ik de kritiek die tegen mij is geuit zelf... Het lijkt mij dat we hierboven degenen die niet blindelings voorstander waren van vrij verkrijgbare chloroquine dus kwalificeerden...


Ok snap het.

Chloor zonder recept?
Vooral niet.

En dit is waar het zowel goed als slecht wordt.

Ik denk dat ik een van de weinigen ben die vindt dat Buzyn gelijk had door de vrije verkoop van chloor te verbieden, anders zou het zonde zijn
MAAR integendeel, ik denk dat ze gelijk had, omdat
Dit betekent impliciet dat ze WIST dat chloor effectief zou zijn (of waarschijnlijk zou zijn).
Terwijl ons ook wordt verteld dat we 8 weken moeten wachten om erachter te komen of het effectief is (en nogmaals: wie VERIFICEERT dat de chloortest niet bevooroordeeld is)
Er zit iets onduidelijks onder

Het is dus DUIDELIJK dat het niet zonder recept mag worden bereid en GERESERVEERD moet worden voor ziekenhuiszorg.
Alleen is het momenteel gereserveerd voor stervenden.
Alsof iemand u 3 uur na de injectie adrenaline of een antihistaminicum heeft gegeven, terwijl u door het angio-oedeem begint te stikken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Did67 » 30/03/20, 16:13

Adrien (ex-nico239) schreef:Daar was Christophe Prudhomme, de woordvoerder van de AMUF de Association of Emergency Doctors of France (: oh la la, we waren al een paar dagen niet gewend om een ​​man vol te horen aan de gezondheidsautoriteiten en autoriteiten...
http://amuf.fr/

Hier is de man

Christophe Prudhomme, woordvoerder van AMUF, de Vereniging van Spoedeisende Hulpartsen van Frankrijk.jpg

En hij hekelde vooral de grote marionet van de evacuaties van patiënten met behulp van televisiereportages (in TGV-treinen waarvan hij niet eens de stoelen had verwijderd om de zorgverleners echt kwaad te maken... dat ben ik die het toevoegt) terwijl het veel EENVOUDIG en VEEL MINDER KOSTEN in termen van tijd en medische aanwezigheid voor transport..... ADEMHALINGSTOESTELLEN...

Dus deze bleef bij ons... en al het andere kwam overeen.

Welnu, zijn tussenkomst mag niet verloren gaan, omdat we het risico lopen hem nooit meer op tv te zien.

Ik zie dat hij al op LCI is geweest, dus ik zet deze video voor je online terwijl ik wacht op zijn optreden op France 2 vandaag





In de onrust van het moment zijn er duidelijk "afrekeningen" - met ongetwijfeld politieke wortels erachter. Dat is gewoon mijn mening. Maar dat is mijn mening.

Want tot slot is er niet alleen in het Oosten een gebrek aan beademingsapparaten. Er is ook een gebrek aan plaatsen. En we kunnen niet iedereen het ziekenhuis uitschoppen. Hartaanvallen houden niet op. De complicaties van de operatie hebben eerder plaatsgevonden. En het is onderbezet. Bovenal: de golf is nog niet voorbij! En er zijn al mensen in de gangen...

Zouden de Duitsers met helikopters en Airbus 400 M zijn gekomen om onze minister van Volksgezondheid een plezier te doen? Ik betwijfel. Ik betwijfel het ten zeerste.

Daarom ben ik niet sereen bij donderende verklaringen van welke aard dan ook. Laat de hulpverleners zenuwachtig zijn. Het is duidelijk. Ze waren eerder. We hebben niet naar ze geluisterd. Dat ze een hond sturen van hun teefje, dat is humaan. Is dit het woord van het evangelie?

Hier stel ik mezelf gewoon de vraag. Ik ben een twijfelaar. Ik heb het al geschreven.

Ik was aanvankelijk ook verrast dat we in de TGV's geen tijd vonden om de stoelen te verwijderen. Daarvoor hoorde ik in één (van de vele) meldingen een medische staf zeggen dat het toch veel comfortabeler was dan... in een helikopter!

Is het je opgevallen dat in de fantastische Airbus die voor het leven is gemedicaliseerd door het Franse leger, de bedden... hoog zijn!

Ik wil de regering niet verdedigen. De minister ook niet. Omdat ik nog maar één keer in mijn leven het bezoek van een minister aan Namibië in zoveel rust heb moeten afhandelen, een kliniek komen inwijden (!!!), stel ik me de waanzin voor achter het gordijn en achter de beslissingen van tegenwoordig... Ik schiet niet op een ambulance. Een principekwestie.

Ik vind het best fijn dat er saamhorigheid is. tussen regio's. En zelfs tussen Elzassers en Duitsers... Ik ben heel blij! Ik kan natuurlijk niet beoordelen of de patiënten vervoerbaar waren. Ik hoop het.

Het is duidelijk dat al deze afbeeldingen zijn gemaakt om "gerust te stellen". Dat er achter elk een "communicator" zit... Elke regering voert een show op. Zolang we degene kiezen die de beste show neerzet - ook al had hij het in het begin moeilijk, Macron!

Een beetje psychorige protestant, zeg ik: voorlopig werken we. En we vereffenen de rekeningen daarna - dan is het legitiem.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Christophe » 30/03/20, 16:18

Laten we eens uitrekenen wat de huidige lockdown wereldwijd elk uur kost...

Volgens INSEE is er een vertraging van 35% in de activiteit in Frankrijk sinds het begin van de quarantaine...

Frankrijk heeft 2500 miljard BBP...

Frankrijk heeft al 35% van 2 weken BBP verloren, d.w.z. 2500 * 2/52 * 0.35 = 34 miljard!

Frankrijk verliest dus ongeveer 17 miljoen aan BBP per week, 000 miljoen per dag...dat is iets meer dan 2500 miljoen per uur!

Het verbieden van chloroquine (of welke andere behandeling dan ook) waarmee we zo snel mogelijk uit de crisis kunnen komen, heeft economisch geen zin! Politici denken echter ALLEEN aan de economie: de economie moet zo snel mogelijk weer aantrekken!

Vanaf daar houdt de hypothese dat ze zouden willen dat ze hun deel van de paar mogelijke miljarden van een andere, duurdere oplossing dan chloroquine beschermen, niet op!

Ga uit van dezelfde 35% reductie wereldwijd en je hebt wat de wereld momenteel verliest!

Het wereldwijde BBP is ongeveer 75 miljard €... de wereld heeft al meer dan 000 miljard "verloren" in 1000 weken van opsluiting...

Jouw conclusies? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Julienmos
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1265
Inschrijving: 02/07/16, 22:18
Plaats: Queen water
x 260

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Julienmos » 30/03/20, 16:55

de combinatie van plaquenil en azytromycine ook al in ziekenhuizen wordt voorgeschreven?

In ieder geval is dit de behandeling van een lid van mijn familie, die morgen het ziekenhuis verlaat (Forbach), en het gaat veel beter.

Slechts 50 jaar oud, zonder andere pathologieën, was zij (haar man ook, maar iets minder) een week lang erg ziek, eerst thuis (hoge koorts, ernstige hoofdpijn, misselijkheid... maar geen ademhalingsmoeilijkheden)...

Vervolgens werd ze vanwege maagpijn een paar dagen in het ziekenhuis opgenomen waar ze deze behandeling kreeg (die ze thuis zal blijven volgen), die blijkbaar effectief bleek te zijn, aangezien de pijn bijna verdween en alleen maar vermoeidheid overbleef.
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 143 gasten