Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par VetusLignum » 24/09/20, 23:11

Obamot schreef:Ja, dat is geweldig nieuws, want ineens moet Li-Meng de waarheid weten dan ..?

En een waarheid die 1 miljoen mensen heeft gedood, ik zou zijn levensverwachting niet willen berekenen, maar het kan kort zijn.


Ze zegt dat ze haar kent, maar wij, als waarnemers, kunnen alleen observeren wat elkaar zegt en proberen een mening te vormen.
Het feit dat ze niettemin wordt gecensureerd, lijkt erop te wijzen dat wat ze zegt verontrustend is; dat geeft het krediet in mijn ogen.

Wat betreft de hypothese van Latham \ Wilson, heb ik in de post waarin ik deze presenteerde aangegeven dat deze een aantal moeilijkheden opleverde.
De belangrijkste zijn deze:

Allereerst is nooit beschreven dat een dergelijke uitgebreide genetische evolutie die nodig was om van zijn naaste vleermuiscoronavirus-familielid, RaTG13, naar SARS-CoV-2, ongeveer 1,200 nucleotiden, bij een enkele patiënt voorkwam.
Bovendien verschilt de structuur van het receptorbindende domein van RaTG13, dat zich bindt aan de menselijke cel, voldoende van die van SARS-CoV-2, waardoor een eerste menselijke infectie door RaTG13 om een ​​menselijk aanpassingsproces op gang te brengen hoogst onwaarschijnlijk is.
Zelfs als de overdracht van vleermuis op mens had plaatsgevonden bij de mijnwerkers en er een hoge aanpassing voor menselijke infectie was bereikt, is er geen melding van overdracht van mens op mens, ondanks dat er tijdens de ziekenhuisopname geen buitengewone voorzorgsmaatregelen zijn getroffen.



Deze hypothese lijkt niet veel te storen, omdat ze geen aanleiding gaf tot enige reactie van de vertegenwoordigers van de officiële versie; het is ook gunstig gepresenteerd in verschillende reguliere media.
Ik had het idee naar voren gebracht dat het misschien de officiële aftermarket-versie zou worden, maar daarvoor is het misschien te kwetsbaar.

Toch onthult dit verhaal dat de WIV veel dingen verbergt; en als dat hen ertoe zou kunnen brengen zichzelf uit te leggen, zou dat interessant zijn.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13694
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par izentrop » 25/09/20, 01:52

Wat weten we over de mutaties die dit nieuwe coronavirus hebben beïnvloed sinds het uitbreken van de pandemie? Hebben ze, zoals sommigen niet aarzelen te beweren, het virus minder virulent gemaakt? Zijn er verschillende SARS-CoV-2-isolaten in omloop? Wat weten we over deze verschillende soorten coronavirus? https://theconversation.com/que-sait-on ... ets-144963
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Adrien (voormalig nico239) » 25/09/20, 02:14

izentrop schreef:
Wat weten we over de mutaties die dit nieuwe coronavirus hebben beïnvloed sinds het uitbreken van de pandemie? Hebben ze, zoals sommigen niet aarzelen te beweren, het virus minder virulent gemaakt? Zijn er verschillende SARS-CoV-2-isolaten in omloop? Wat weten we over deze verschillende soorten coronavirus? https://theconversation.com/que-sait-on ... ets-144963


Een aanvulling onder andere

Meer besmettelijk maar minder dodelijk? Wetenschappers vragen zich af over een mutatie van het coronavirus

Hirsh zegt 15 dagen voor een verdubbeling van de schijven
Een andere leraar (haar naam vergeten) zegt 4 weken voor de complete ramp

Dus we zullen het vrij snel weten, alleen een beetje geduld
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13694
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par izentrop » 25/09/20, 08:05

Adrien (ex-nico239) schreef:Een aanvulling onder andere
Meer besmettelijk maar minder dodelijk? Wetenschappers vragen zich af over een mutatie van het coronavirus
het artikel dat ik citeerde, van meer wetenschappelijke waarde en recenter, spreekt erover, het is niet nodig om het bovenstaande te psychose
Tot op heden heeft geen enkele studie aangetoond dat deze wijziging invloed heeft op de ernst van de infectie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 25/09/20, 14:32

VetusLignum schreef:
Obamot schreef:Ja, dat is geweldig nieuws, want ineens moet Li-Meng de waarheid weten dan ..?

En een waarheid die 1 miljoen mensen heeft gedood, ik zou zijn levensverwachting niet willen berekenen, maar het kan kort zijn.


Ze zegt dat ze haar kent, maar wij, als waarnemers, kunnen alleen observeren wat elkaar zegt en proberen een mening te vormen.
Het feit dat ze niettemin wordt gecensureerd, lijkt erop te wijzen dat wat ze zegt verontrustend is; dat geeft het krediet in mijn ogen.

Wat is een betere dekking dan gecensureerd te worden om aan geloofwaardigheid te winnen (... precies, en gezien de inzet ...)

En precies : Arrowd:

Ahmed schreef:Het is niet nodig om met dit soort hypothese rekening te houden wanneer men opmerkt dat een van de meest verspreide boerderijen die van varkens * is, de perfecte tussenpersoon tussen wilde fauna en mensen. Varkens worden eerst besmet door wilde soorten die uit hun natuurlijke habitat zijn verdreven en die niet langer (sic) is, dan weer een gemakkelijkere mutatie (gezien de grote genetische nabijheid tussen varkens en ons [bij alle mensen, er is een slapend varken, het is bekend! : Wink: ]) laat het virus door naar de man die naast de deur woont, dit con ... : Roll:

* Vooral in China. Verbazingwekkend, niet? : Mrgreen:

Ik lees je ... Zeggen dat het virus de soortbarrière heeft overschreden, zoals aangegeven door de fylogenetische boom, is behoorlijk verontrustend. Tenzij we China in een onuitwisbare beschuldiging wilden wijzen:

- maar mijn goede Môssieur, als de Chinezen dit type virus bestudeerden [Dus het is goed dat ...]
- maar mijn goede Môssieur, als er RNA-strengen zijn van het vleermuisvirus die daar leven [Dus het is goed dat ...]
- ach maar mijn goede Môssieur, als het virus bovendien door de schubdier is gegaan [Dus het is goed dat ... het misschien alleen de Chinezen zijn]
- maar mijn goede Môssieur, als bovendien de pandemie “begonnen is in CHINA [Dus het is goed dat ... het misschien alleen de Chinezen zijn]

Je kunt zien dat je het mis hebt Ahmed ( : Mrgreen: ) "Ze" zouden geen varkens-RNA hebben meegenomen omdat we de VS hadden kunnen beschuldigen!

C19DE7A9-6F89-45A8-AC2A-1AEA1E91255D.jpeg
C19DE7A9-6F89-45A8-AC2A-1AEA1E91255D.jpeg (151.68 Kio) Consulté 1445 fois
0 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par VetusLignum » 30/09/20, 10:56

Wetenschappers werken aan virusvaccins; dwz virussen die heel gemakkelijk worden overgedragen, maar die in plaats van ziek te maken, geïnfecteerde mensen of dieren vaccineren.

Zelfverspreidende vaccins zijn in wezen genetisch gemanipuleerde virussen die zijn ontworpen om zich door populaties te verplaatsen op dezelfde manier als infectieziekten, maar in plaats van ziekten te veroorzaken, bieden ze bescherming. De vaccins zijn gebouwd op het chassis van een goedaardig virus en hebben genetisch materiaal van een pathogeen toegevoegd dat de aanmaak van antilichamen of witte bloedcellen in "geïnfecteerde" gastheren stimuleert.
https://thebulletin.org/2020/09/scienti ... y-go-wrong


Het idee kan ook worden misbruikt:
Het belangrijkste veiligheidsrisico betreft dual-use. In wezen betekent dit dat hetzelfde onderzoek dat wordt gebruikt om zelfverspreidende vaccins te ontwikkelen om ziekten te voorkomen, ook kan worden gebruikt om opzettelijk schade toe te brengen. U kunt bijvoorbeeld triggers in een virus engineeren die het immuunsysteem bij geïnfecteerde mensen of dieren laten falen, een beetje zoals HIV dat van nature doet. Of je zou triggers kunnen creëren in een virus die een schadelijke auto-immuunreactie veroorzaken, waarbij het lichaam zijn eigen gezonde cellen en weefsels begint aan te vallen.


Zie ook:
https://www.nature.com/articles/s41559-020-1254-y
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 2X17302123

Dit idee zou het proefschrift van Montagnier weer op de voorgrond kunnen plaatsen, aangezien SARS-CoV-2 in deze hypothese een vaccinvirus tegen aids is (in ontwikkeling, omdat het mensen ziek maakt).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 30/09/20, 18:02

Het lijkt me duidelijk. Montagnier die dit zijn hele leven heeft bestudeerd, die alle fouten kent, weet noodzakelijkerwijs meer dan hij tegen de pers zou kunnen zeggen ... Dingen die we alleen onder alwetende mensen zeggen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Christophe » 09/10/20, 00:28

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 09/10/20, 09:43

Uitstekend!

Wat we echter zouden willen weten, is de fylogenetische boom vóór de "19A" -positie.

Hier is de grootste shit over de oorsprong van het virus. Het is alsof je deze boom als de "oerknal" beschouwt!
"Big bang" zogenaamd in China in december 2019 ... maar wat was er daarvoor (?) En van waar (?)

Er moet iets eerder zijn geweest, aangezien sporen van het virus in de EU vóór november 2019 bestaan ​​(in de VS itou)
En deze sporen van covid-19 afkomstig van opgegraven lijken, we zien het nog steeds niet verschijnen ... Waarom?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Christophe » 09/10/20, 10:11

Eh, daar kan ik het niet aan helpen ik begrijp al niets van de tweet in kwestie !! : Mrgreen:
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten