Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 18/02/21, 16:26

VetusLignum schreef:Nee, we verzamelen bewijsmateriaal.

Dit is nog geen bewijs.
Als daarna (delen van?) sequenties van andere virussen zijn "geënt" op een H1NX-base, is de kans dat het zich op natuurlijke wijze kan voortplanten bijna onmogelijk (ik denk aan HIV) en zou het daarom moeten kunnen worden gedetecteerd. Nou, dat lijkt me logisch.
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 18 / 02 / 21, 16: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par VetusLignum » 18/02/21, 16:28

GuyGadeboisLeRetour schreef:
VetusLignum schreef:Nee, we verzamelen bewijsmateriaal.

Dit is nog geen bewijs.

Heb je de artikelen gelezen?
In het bijzonder deze: https://www.independentsciencenews.org/ ... mic-virus/ ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 18/02/21, 16:31

VetusLignum schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
VetusLignum schreef:Nee, we verzamelen bewijsmateriaal.

Dit is nog geen bewijs.

Heb je de artikelen gelezen?
In het bijzonder deze: https://www.independentsciencenews.org/ ... mic-virus/ ?

Ja, ik heb alles gelezen (vertaald) en ben niet overtuigd. Ik blijf in afwachting. Te veel info, te veel samenzweringen hebben "de waarheid" gedood.
Wat ik echter niet ontken, is dat we in deze laboratoria met vuur spelen en op een dag het risico lopen verbrand te worden, het valt nog te bezien welke mate van verbranding ons zal treffen in het geval van een lek (vrijwillig of per ongeluk).
0 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par VetusLignum » 18/02/21, 17:01

GuyGadeboisLeRetour schreef:Wat ik echter niet ontken, is dat we in deze laboratoria met vuur spelen en op een dag het risico lopen verbrand te worden, het valt nog te bezien welke mate van verbranding ons zal treffen in het geval van een lek (vrijwillig of per ongeluk).

Lab-lekken zijn eerder gebeurd en zullen opnieuw gebeuren.
https://armscontrolcenter.org/wp-conten ... 4-copy.pdf

Vandaar het belang van een moratorium op bepaalde genetische manipulaties.
https://www.surveymonkey.com/r/XPJL2R9
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 18/02/21, 18:33

Vandaar het belang van een moratorium op bepaalde genetische manipulaties.
het is al te laat! En waarom sommigen?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 18/02/21, 18:45

Janic schreef:
Vandaar het belang van een moratorium op bepaalde genetische manipulaties.
het is al te laat! En waarom sommigen?

Want afgezien van genetische manipulatie voor militaire doeleinden (normaal gesproken verboden maar het leger kan het natuurlijk niet schelen), zijn er andere nodig om bijvoorbeeld vaccins te verkrijgen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 18/02/21, 21:40

We praten te veel over dit virus en niet genoeg over de oorzaken waardoor mensen getroffen worden.

Waarom sommige mensen niets hebben en waarom anderen ziek worden (met een hele stoet en crescendo van pathologieën) als het niet is omdat ze zich laten verzwakken(?) zijn zij degenen die er gedeeltelijk verantwoordelijk voor zijn, maar niet dat... Mensen vertrouwden op een systeem dat hen soms verraderlijk bedroog, vanwege verfijnde, geïndustrialiseerde, gedevitaliseerde producten... En opzettelijk gedenatureerd (voor sommigen). De producten zijn “hygiënisch veilig op korte termijn en bij lage doseringen” maar giftig of zelfs dodelijk op middellange, lange en zeer lange termijn. (Zelfs RIJK). Wij zijn gevangenen van de normen die de wetgever heeft gesteld. En soms worden risico's gewoon genegeerd (codex alimentarius van strafrecht.)
En dat ja, voor veel moleculen, transformaties, die we binnenkrijgen (vaak zonder medeweten van onze eigen vrije wil) kwam het uit de laboratoria.
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 19/02/21, 09:41

het is al te laat! En waarom sommigen?
Want afgezien van genetische manipulatie voor militaire doeleinden (normaal gesproken verboden maar het leger kan het natuurlijk niet schelen), zijn er andere nodig om bijvoorbeeld vaccins te verkrijgen.
de soldaten kunnen ook dezelfde toespraak houden over de noodzakelijke met... de verdediging van de natie, zoals anderen met de verdediging van de lichamen!
Vandaar de vraag; waarom zijn ze echt nodig voor vaccins? (ongeacht of er vaccins voor nodig zijn?)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 19/02/21, 13:02

Janic schreef:
het is al te laat! En waarom sommigen?
Want afgezien van genetische manipulatie voor militaire doeleinden (normaal gesproken verboden maar het leger kan het natuurlijk niet schelen), zijn er andere nodig om bijvoorbeeld vaccins te verkrijgen.
de soldaten kunnen ook dezelfde toespraak houden over de noodzakelijke met... de verdediging van de natie, zoals anderen met de verdediging van de lichamen!
Vandaar de vraag; waarom zijn ze echt nodig voor vaccins? (ongeacht of er vaccins voor nodig zijn?)

Ik ga niet met je in deze richting, alles is hier gezegd en naverteld.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 19/02/21, 13:28

Vandaar de vraag; wat zijn ze echt nodig voor vaccins? (ongeacht of er vaccins voor nodig zijn?)
Ik ga niet met je in deze richting, alles is hier gezegd en naverteld.
Het is geen kwestie van provocatie, maar van eenvoudige verduidelijking en aangezien u meer begaafd bent dan ik om betrouwbare bronnen te vinden, kan men daar misschien echt een rechtvaardiging vinden.
In dit topic draait het echter om ce covid alleen alsof het een uitzondering is in de algemeenheid van vaccins. Ik vind er niets uitzonderlijks in en zoals Obamot ook zegt, we zijn geïnteresseerd in de effecten, maar niet in de oorzaken en dit zijn degenen die belangrijk zijn, lijkt mij! Vandaar de titel!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 101-gasten