Pandemic Coronavirus COVID-19: kaarten, statistieken, analyses en dagelijkse informatie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par GuyGadeboisTheBack » 26/10/21, 23:54

:schok: (Ik ben degene die zou moeten drinken en het is Bouzo die midden in een delirium tremens zit...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Obamot » 27/10/21, 00:10

ABC2019 schreef:weer een volkomen stom artikel gepubliceerd op een volkomen stomme site... het heeft geen zin om de geredde levens alleen te meten aan de hand van de sterfgevallen die plaatsvonden in de controlegroep, omdat deze sterfgevallen volledig afhankelijk zijn van de circulatie van het virus op het moment van het onderzoek . Het feit dat in Frankrijk niemand aan polio sterft, betekent niet dat het vaccin nutteloos is. Als we het vergelijken met de meest getroffen landen, zou mogelijk tot 1% van de bevolking kunnen sterven aan covid, wat zou betekenen dat 200 mensen in de geteste steekproef ruim boven het feitelijk waargenomen aantal sterfgevallen zouden liggen – omdat het virus relatief weinig circuleert tijdens de coronacrisis. de periode van de studie. Als het vaccin het aantal sterfgevallen met 90% terugdringt, worden er praktisch 200 sterfgevallen vermeden.
: Arrowu: Een volkomen domme post : Arrowu: gepost door een volkomen domme bijdragerzijrivier
Het ontwijken van de waarheid zal je niet weghouden van leugens... Het ontwijken van onze vragen zal je niet dichter bij de waarheid brengen...

197596D2-CA19-486E-A1D0-C5ED68EB56E6.jpeg
1 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Adrien (voormalig nico239) » 27/10/21, 00:30

GuyGadeboisLeRetour schreef::shock: (Ik ben degene die zou moeten drinken en het is Bouzo die midden in een delirium tremens zit...)


Ach, ik zweer je dat ik verrast was en dat ik precies hetzelfde dacht als jij (of misschien is het ronduit psychiatrisch)...
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par izentrop » 27/10/21, 02:13

ABC2019 schreef:https://www.francesoir.fr/opinions-trib ... r-zes maanden

weer een compleet stom artikel gepubliceerd op een compleet domme site...
plotter
Nou ja, niet iedereen wil “spoelpeer” zijn : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par GuyGadeboisTheBack » 27/10/21, 02:26

izentrop schreef:Nou ja, niet iedereen wil “spoelpeer” zijn : Mrgreen:

De documenten die zogenaamd van Pfizer afkomstig zijn, zijn zeker nep... Ik zou zelfs zonder enige twijfel zeggen dat ze nep zijn, anders hadden we nooit iemand gevaccineerd, ik bedoel, het zou niet verkocht zijn. Mensen zijn niet zo dom... 8)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Janic » 27/10/21, 08:28

abcon
Het feit dat in Frankrijk niemand aan polio sterft, betekent niet dat het vaccin nutteloos is.
Bovenal zou het nodig zijn om te bewijzen dat het ergens nuttig voor is! En onze idioot, de onwetende van dienst die niet eens de archieven raadpleegt om zulke bijgelovige onzin te durven verkondigen. In plaats van te babbelen, BEWIJZEN wat je zegt. Vaccins zoals tegen polio, hondsdolheid, mazelen, enz... zijn alleen lijfrente-vaccins, voor BP laten we het anders over de officiële cijfers hebben, en u moet oppassen dat u dat niet doet! 8) : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par ABC2019 » 27/10/21, 08:31

Adrien (ex-nico239) schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef::shock: (Ik ben degene die zou moeten drinken en het is Bouzo die midden in een delirium tremens zit...)


Ach, ik zweer je dat ik verrast was en dat ik precies hetzelfde dacht als jij (of misschien is het ronduit psychiatrisch)...

als je hetzelfde denkt als de autistische cannabisverslaafde die nergens op inhoudelijke argumenten op reageert, die alleen in uitbarstingen dezelfde beledigingen weet uit te braken, die nog steeds gelooft dat de Raoult-behandeling bijna 100% effectief is, dan is dat al het geval. andere ratten hebben het schip verlaten, die soms beweren dat statistieken nutteloos zijn omdat ze niet "menselijk" zijn, en zich soms op de grond werpen voor volkomen nepstatistieken die ze niet kunnen begrijpen, het is niet zo geruststellend voor jou : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Janic » 27/10/21, 08:45

abcon
als je hetzelfde denkt als de autistische cannabisverslaafde die nergens op inhoudelijke argumenten op reageert, die alleen in uitbarstingen dezelfde beledigingen weet uit te braken, die nog steeds gelooft dat de Raoult-behandeling bijna 100% effectief is, dan is dat al het geval. andere ratten hebben het schip verlaten, die soms beweren dat statistieken nutteloos zijn omdat ze niet "menselijk" zijn, en zich soms op de grond werpen voor volkomen nepstatistieken die ze niet kunnen begrijpen, het is niet zo geruststellend voor jou : Lol:
en opnieuw beschrijft deze narcist zichzelf met zijn gebruikelijke precisie; hij die er niet om geeft echte officiële statistieken te analyseren.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Obamot » 27/10/21, 09:35

Ik heb me een tijdje ingehouden...
ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef::shock: (Ik ben degene die zou moeten drinken en Bouzo zit in het midden delirium tremens...)


Ach, ik zweer je dat ik verrast was en dat ik precies hetzelfde dacht als jij (of het is ronduit psychiatrisch)...

als je hetzelfde denkt als de autistische cannabisverslaafde die nergens op inhoudelijke argumenten op reageert, die alleen in uitbarstingen dezelfde beledigingen weet uit te braken, die nog steeds gelooft dat de Raoult-behandeling bijna 100% effectief is, dan is dat al het geval. andere ratten hebben het schip verlaten, die soms beweren dat statistieken nutteloos zijn omdat ze niet "menselijk" zijn, en zich soms op de grond werpen voor volkomen nepstatistieken die ze niet kunnen begrijpen, het is niet zo geruststellend voor jou : Lol:
We zullen een nieuw verklaringsmodel moeten opstellen voor de gedrags- en persoonlijkheidsstoornissen van ABC2019, een mengeling van vervolgingsziekte en socipathie.
Een eerste element zijn al zijn projecties van wat hij doet en ‘wie’ hij zelf is op anderen.
Daar kunnen we zeggen dat het een uitbarsting is van “projecties”. Dagelijks onder andere: : Arrowd:

– bijna niet in staat empathie te tonen door zich te verschuilen achter gedicteerde cijfers en andere capilo-tractieve redeneringen.
– onstuitbare behoefte om feiten en werkelijkheid te verdraaien.
– noodzaak om wetenschappelijke beroemdheden uit de wereld te demoniseren om hun almacht tot uitdrukking te brengen (hij weet", anderen...).
– onstuitbare behoefte om zich gerustgesteld te voelen en de “comfortzone” niet te willen verlaten...
– de noodzaak om anderen af ​​te schilderen als niet in staat om te communiceren, of om te begrijpen wanneer hij dat wel is “opgesloten in zijn bubbel”!
– de noodzaak om op het laagste niveau degenen te denigreren die niet denken zoals hij (altijd opgesloten in zijn cirkelredenering)
– moeten misleidende woordenschat gebruiken, om zeer kwetsende beledigingen over te brengen, via de bende, schijnbaar niets...
– de noodzaak om je gesprekspartners te inferioriseren door tegenstrijdigheden te suggereren waar die niet bestaan ​​(een grote klassieker)
– voortdurend valse statistieken moeten produceren, terwijl we doen alsof het natuurlijk ‘de anderen’ zijn die het doen…
– de noodzaak om te bedriegen, te bedriegen, te liegen, het hele arsenaal aan kwade trouw te gebruiken...
– de noodzaak om anderen onwetend te laten lijken (zonder ze bij naam te noemen), terwijl bijna alles wat hij de afgelopen 18 maanden heeft gezegd geen steek houdt!

En daarna natuurlijk verbaasd te zijn dat hij de woede van de deelnemers opwekte en werd bekritiseerd, zelfs beledigd!
Mag ik nu gaan overgeven?
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Coronavirus COVID-19 pandemie: kaarten, statistieken, analyse en dagelijkse informatie




par Christophe » 27/10/21, 11:18

Je zou hem deze psychologische (psychiatrische) analyse kunnen (moeten) aanrekenen voor de vriendelijke prijs van 100€... : Lol: : Lol: : Lol:

Met een professional zou hij voor minstens € 1000 "in de zak van de professional" hebben gehad... en N uren "verloren"...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten