Pandemic Coronavirus COVID-19: kaarten, statistieken, analyses en dagelijkse informatie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Obamot » 28/10/20, 15:13

We zullen het SA- en dividendsysteem moeten doorbreken, dat rijkdom monopoliseert en de motivatie ruïneert. Het is niet morgen.
Maar het moet gedaan worden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Adrien (voormalig nico239) » 28/10/20, 15:17

Ik heb het niet gecontroleerd (dus je moet het doen als je geen vertrouwen hebt)... maar het is waar dat we niets meer over de R0 horen.

Covid Chronicle No. 35 – “Niemand praat meer over R0, het moet iets verbergen! »
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3794
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1316

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par pedrodelavega » 28/10/20, 17:27

Adrien (ex-nico239) schreef:Ik heb het niet gecontroleerd (dus je moet het doen als je geen vertrouwen hebt)... maar het is waar dat we niets meer over de R0 horen.
We hebben er nog nooit ‘te veel’ over gehoord. Het wordt echter gepubliceerd op de app “touscontrestopanticovid” en op de volksgezondheid in Frankrijk, lijkt mij.


Wat is het nut van zo’n artikel?
Francesoir schreef:Ik durf te hopen dat er geen serieuze beslissingen worden genomen op basis van valse cijfers…
Om de bevolking keer op keer in paniek te brengen, heeft onze leidinggevende niets anders te doen dan het aantal dagelijkse uitgevoerde tests te verhogen...
Zijn we er nog steeds, het bespreken van de realiteit van de cijfers?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Did67 » 28/10/20, 18:29

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Ik heb het niet gecontroleerd (dus je moet het doen als je geen vertrouwen hebt)... maar het is waar dat we niets meer over de R0 horen.
We hebben er nog nooit ‘te veel’ over gehoord. Het wordt echter gepubliceerd op de app “touscontrestopanticovid” en op de volksgezondheid in Frankrijk, lijkt mij.


Exact. 1,4 dagen geleden was het 4. Volgens “Tousanticovid”. De incidentie bedraagt ​​383 (383 positieve mensen per 100 inwoners).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Adrien (voormalig nico239) » 28/10/20, 18:34

pedrodelavega schreef:Zijn we er nog steeds, het bespreken van de realiteit van de cijfers?


Ben zou het leuk vinden als ze vals zijn, ja een beetje allemaal hetzelfde.

Jij steekt nooit je neus in de boekhouding van bedrijven.
Geloof me, als het fout is, is het fout

zal antwoorden Zijn we er nog steeds, het bespreken van de realiteit van de cijfers? aan uw belastingcontroleur zult u een beetje zien

Gelukkig zijn mensen waakzaam
Laten we geen kort geheugen hebben

Release van 7 oktober is niet oud
Overschat, bevooroordeeld: waarom het positiviteitspercentage een gebrekkige indicator is
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Did67 » 28/10/20, 18:39

Adrien (ex-nico239) schreef:
Did67 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
Hoezeer ik ook begrijp dat het niet eenvoudig is om de arbeidswereld te beschermen, op deze plaatsen moeten we geen genoegen nemen met halve maatregelen.



Helaas is het slechts een ‘werkplek’! Zie de salarissen, zie de metingen... Maar zie ook de prijs per maand om te vergelijken met de prijs per dag in het ziekenhuis... Laten we brutaal zijn: het is "oude mensen fokken"!

Maar dit is ook wat onze samenleving bereid is te betalen voor haar ouderen!

Mijn vrouw werkt in een huis dat is aangesloten op een EHPAD. En komt vaak dicht bij uitputting. Voor zo'n 1 euro (netto) na ruim 500 jaar... Iedere dealer verdient dat in één avond!



Ik begrijp het

Alles wordt gezegd.


Bijna alle !

Ik wil er nog aan toevoegen: we hebben de keuze gemaakt om mijn afhankelijke vader 5 of 6 jaar thuis te houden... terwijl we allebei werkten. Ik, meer een "ambtenaar die woensdagavond zijn 35 uur deed (en nog eens...)". Nou, kom naar huis, zoek je vader die helemaal over hem heen zat, was hem, verschoon hem, geef hem eten... Voordat je gaat eten... En help met het huiswerk van de kinderen...

Het is onder andere een element dat ervoor zorgde dat mijn hart het begaf op 55-jarige leeftijd...

Doe het eerst. Wij praten dan...

Ja, de helft van de EHPAD’s in Frankrijk is kapitalisme. Dividenden. Geld. Ja, iedereen wil minder kosten betalen en meer iPhones consumeren [dit is slechts het symbool van onze nutteloze consumptie, die ons zo dierbaar is! In de dubbele zin van het woord].

Maar doe het eerst, dan praten we verder!

Ik denk dat beschavingen gemakkelijk kunnen worden beoordeeld op basis van het belang dat zij aan ouderen toekennen.

Nou, dat denk ik waarschijnlijk omdat ik dat ben!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Adrien (voormalig nico239) » 28/10/20, 19:29

pedrodelavega schreef:27/10/20, 20:23
+ 288 doden + 235 in ephad = +523 doden

Dit is onzin...


Wat is deze verwarring?
Ik heb het niet over je nummer...

Maar WAT IS het juiste getal?
Hebben ze hun telmethode veranderd?


27 oktober.jpg
27 oktober.jpg (100.26 KB) 828 keer geraadpleegd
Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 28 / 10 / 20, 19: 58, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Did67 » 28/10/20, 19:39

Je hebt het niet over hetzelfde. Een paar dagen geleden gaf men de dagcijfers. Je geeft de accumulatie weer vanaf het begin (met het dagcijfer tussen haakjes: + 235 in EHPAD; dit komt zeer overeen met het cijfer uit perodelavega...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Adrien (voormalig nico239) » 28/10/20, 19:59

Did67 schreef:Je hebt het niet over hetzelfde. Een paar dagen geleden gaf men de dagcijfers. Je geeft de accumulatie weer vanaf het begin (met het dagcijfer tussen haakjes: + 235 in EHPAD; dit komt zeer overeen met het cijfer uit perodelavega...


Ik heb de schermopname gecorrigeerd

Dit zijn de gegevens van 27 oktober dezelfde als die van Pedro die op 27 oktober goed waren
Maar wat, tenzij ik me vergis, veranderde op de 28e

De politicoloog is verbonden met Pedro en ik had dezelfde cijfers als hij

2020-10-28_192822.jpg
2020-10-28_192822.jpg (202.68 KIO) Toegang tot 826-tijden
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten