Economen van JP Morgan waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par Paul72 » 23/02/20, 21:42

Exnihiloest schreef:
Ahmed schreef:Je "waar" heeft te veel een accent ...
Ik denk niet aan een gedragsverandering van hun kant, het is gewoon aan hen om te profiteren van nieuwe groeimogelijkheden als gevolg van een aanzienlijke verandering in de publieke opinie over milieuaangelegenheden. Eenvoudige opportunistische strategie, dus ...

Twintig jaar lang geen opportunisten maar aanstichters, theorieën over het broeikaseffect even antropogeen als catastrofaal.
Gelovigen in antropogene opwarming lijken zich van dichtbij of veraf niet te realiseren hoe ze in bloem worden gerold.
Hoe twee Amerikaanse miljardairs de klimaatwetenschap hebben gecorrumpeerd


Sommigen beginnen te proberen het terug te krijgen om nieuwe winsten te zoeken, nadat ze krachtig hebben geprobeerd het te ontkennen of het werk van de honderden, dan duizenden en vervolgens tienduizenden onderzoekers over de hele wereld te kleineren die hebben gewaarschuwd voor de opwarming van de aarde en de gevolgen daarvan voor een zeer lange tijd, onmiskenbaar antropogene oorsprong.
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par Ahmed » 23/02/20, 22:08

Ja, dit wordt verklaard door de uiteenlopende belangen afhankelijk van de activiteitensectoren en ook door een zekere vertraging, die nodig was om de perceptie van het ongemak te laten transformeren in de perceptie van de kans.
Ik vind dat het, zowel wat betreft RC als andere onderwerpen, een slechte benadering is om het debat te reduceren tot een ruzie tussen experts: het is geen wezenlijk technisch probleem en dit aspect doet er niet toe, aangezien 'er andere redenen zijn om dit te doen'. soortgelijk"...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par dede2002 » 24/02/20, 15:37

izentrop schreef:
dede2002 schreef:Ik denk dat je de menselijke soort bedoelde?
Ja, vertaalfout, voor de rest wordt het besproken ... bacteriën passen zich sneller aan. Heb je het over kunstmatige aanpassing?


Ja natuurlijk had ik het over kunstmatige aanpassing, we zijn in staat steden in beweging te brengen. om dijken te bouwen, verwarmingssystemen te vervangen door airconditioners... Maar deze projecten zullen een grotere druk op het milieu leggen, en als we alleen maar bacteriën bij ons hebben, zal dat niet erg vriendelijk zijn : Twisted:
1 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par jean.caissepas » 24/02/20, 15:57

GuyGadebois schreef:Herinner me eraan hoeveel de vervuilende bedrijven uitgeven om hun verantwoordelijkheid in lobbyen, marketing, corruptie, chantage, moorden op iconen van de ecologie, laster, laster, bruine advocatenkantoren, rechtszaken te minimaliseren?


Antwoorden hier: https://www.nextinpact.com/brief/le-qua ... -11374.htm
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die het menselijk ras bedreigt




par dede2002 » 24/02/20, 15:59

Paul72 schreef:In feite zijn vooral menselijke samenlevingen kwetsbaar, de soort zelf is helemaal niet in gevaar, gezien de opwarming van de aarde. We weten hoe we ons moeten aanpassen aan bijna alle klimatologische en omgevingsomstandigheden zolang er leven is om te voeden.

...


Juist onze huidige samenleving – de beschaving – (globalisering) is zo uitgestrekt en bekerend dat er steeds minder mensen zijn die nog steeds buiten haar invloed kunnen leven. En toch lijdt de meerderheid van de mensen eronder, in de hoop toegang te krijgen tot de illusie van comfort en rijkdom...

*Jean Ziegler noemde dit systeem treffend “de kannibalistische orde van de wereld”
2 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par Paul72 » 24/02/20, 17:40

Leven buiten zijn invloed nee, redelijk goed overleven in geval van een grote crisis (olietekort bijvoorbeeld), ja voor een groot deel van de wereldbevolking.
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par GuyGadebois » 24/02/20, 18:00

jean.caissepas schreef:Antwoorden hier: https://www.nextinpact.com/brief/le-qua ... -11374.htm

Geen wonder dat de klimaatsceptici hiervan op de hoogte zijn forum reageer als robots! : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par dede2002 » 24/02/20, 19:40

Paul72 schreef:Leven buiten zijn invloed nee, redelijk goed overleven in geval van een grote crisis (olietekort bijvoorbeeld), ja voor een groot deel van de wereldbevolking.


Ik begrijp wat je bedoelt: hoe hoger je valt, hoe meer pijn het doet.
Maar het tekort aan olie staat niet op de agenda...
Overleef redelijk goed, met alle "kalash" die rondslingeren in de wereld, het is niet gemakkelijk : Twisted:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par Ahmed » 24/02/20, 20:53

"hoe hoger we vallen, hoe meer pijn het doet", ongetwijfeld, maar bovenal komt dat omdat als we "niet te hoog" leven, we niet zo afhankelijk zijn van complexe circuits die kunnen instorten zonder bestaande lokale alternatieve oplossingen. Daarna vormt de kalash een vrij willekeurige factor van extra risico!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par GuyGadebois » 24/02/20, 20:59

Ahmed schreef:... "hoe hoger je valt, hoe meer pijn het doet", ongetwijfeld, maar dat is vooral alleen als je "niet te hoog" leeft...

- Zeg Gadebois, hoe ga je om met het consumeren van biologisch met je koopkracht?
- Heb je gezien hoe gekleed ik ben en mijn smartphoneabonnement? Hier zijn twee elementen van het antwoord.
Hij viel van grote hoogte met zijn pumps op 200, zijn broek op 150, zijn shirt op 100, zijn slip op 20, zijn sokken op 15, zijn jas op 300 en zijn pakket op 30 per maand... : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 262-gasten