Branden in Australië waren te voorkomen

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par Christophe » 03/03/20, 22:55

Ja ja Amhed...je zei het al en dat zei ik niet over de chabon, integendeel! Het zijn de verliezers die deze redenering hebben gemaakt!

Jij (en zij) lijken te willen een tijdschaal van 50 miljoen jaar* vergelijken met een schaal van 50 jaar groei van een boom?

Al deze idioten die spraken over CO2 uit branden maken dezelfde fout: levend CO2 gelijkstellen aan fossiel CO2 (en omgekeerd!).

Ik werd hierboven al boos, wil je dat ik het nog een keer doe? Wil je dat ik terugga naar mijn vliegtuig? : Mrgreen:

Dus wat is de slechtste redenering in termen van uitstel en boekhouding?

Ik heb zojuist aan mijn 10-jarige zoon uitgelegd dat bij mechanisch modelleren een foutfactor tussen de theorie en de meting van 2 hooguit acceptabel was in een eerste benadering (ik heb het niet over de veiligheidscoëfficiënt maar over de dimensionering van de krachten van een machine)...maar nauwelijks meer!

Daar, jullie, jullie hebben het tegen mij over een factor VAN 1 MILJOEN... zoals al deze idioten die niet weten hoe ze de 2 soorten CO2 moeten onderscheiden...

*althans, dit is de duur van de afvang van fossiele brandstoffen...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par Ahmed » 04/03/20, 10:11

Nou, dat was gewoon om je te plagen! Miljoenen jaren lang ben ik het ermee eens dat er geen neutraliteit bestaat in de zin dat juist deze terugtrekking heeft geleid tot de huidige levensvorm en dat de tegenovergestelde werking, laten we zeggen… problematisch is!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par Christophe » 04/03/20, 10:13

Pffff je weet dat je mij niet moet plagen met bepaalde onderwerpen want ik begin op 1/4 draai!! Dan is het niet goed voor mijn hartje! : Mrgreen:

Plaag liever de verliezers en de zozo's!! :onheil: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par Christophe » 10/11/20, 14:08

MAAR GEEN VERWARMING BESTAAT NIET!!
Maar nee, bosbranden zijn niet gelinkt aan RC!!

Deze geanimeerde infographic laat zien dat de opwarming van de aarde al meer dan 100 jaar aan de gang is!

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par Christophe » 23/08/21, 11:54

Volgens Wiki bedraagt ​​de tol bijna 19 miljoen ha verbrand: https://fr.wikipedia.org/wiki/Feux_de_b ... _Australie
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par ABC2019 » 23/08/21, 12:48

Christophe schreef:MAAR GEEN VERWARMING BESTAAT NIET!!
Maar nee, bosbranden zijn niet gelinkt aan RC!!

Deze geanimeerde infographic laat zien dat de opwarming van de aarde al meer dan 100 jaar aan de gang is!

nou ja, de opwarming begon meer dan 100 jaar geleden, zoals alle IPCC-curven laten zien!

quant à la sécheresse, personne ne sait vraiment l'expliquer, il y a eu dans le passé des grandes sécheresses en Californie qui n'étaient pas liées au RC - je te parle même pas du Sahara qui était verdoyant quand le climat était bien plus warm.

http://ocp.ldeo.columbia.edu/res/div/oc ... eval.shtml

Beeld

maar veel klimatologen lijken een geheugen van goudvissen te hebben dat beperkt is tot dertig jaar.

De animatie demonstreert uiteraard absoluut niets.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par Christophe » 23/08/21, 13:24

Ja en ABC?

Wat bedoel je daar?

Dat ik gelijk heb? Je kunt het zeggen, hè...of zou het je mond pijn doen? : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par ABC2019 » 23/08/21, 13:39

Christophe schreef:Ja en ABC?

Wat bedoel je daar?

Dat ik gelijk heb? Je kunt het zeggen, hè...of zou het je mond pijn doen? : Mrgreen:

Ik zei “nou ja”, dat betekent dat je gelijk hebt : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par Christophe » 23/08/21, 14:12

0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Branden in Australië waren te voorkomen




par ABC2019 » 23/08/21, 14:42


exni had het over Europa en jij over Californië, maar voor de opwarming die meer dan 100 jaar geleden begon, is hij het er ook mee eens, denk ik?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 129-gasten