Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par Ahmed » 02/08/20, 18:58

Je link is verdomd gek en het verhaal van de implosie is niet overtuigender (fantasierijke argumenten)...
Hoe kunnen we (onder andere) verklaren dat we met 5% H een stoichiometrische verbranding krijgen?
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9773
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par sicetaitsimple » 02/08/20, 19:15

Conclusie van de "meest volledige" link:

"Geassocieerd met een elektrische generator met vrije energie, een andere bron van volledig vrije energie die bijna overal opduikt, zoals permanente magneetgeneratoren, zou de Brown Gas-generator gezinnen zelfvoorzienend maken op het gebied van energie (verlichting, verwarming, gas om te koken en dergelijke). elektriciteit) en zou hen ambachtelijke productiecapaciteiten geven die ze vandaag de dag niet hebben. Op het niveau van de staten, vooral de armste, zou het hen ook op energiegebied zelfvoorzienend en dus onafhankelijk maken. Het zou ervoor zorgen dat landen die geen water hebben, ook genoeg kunnen hebben. Het zou de bevolking nog steeds in staat stellen een betere gezondheid te verwerven. Ten slotte zouden alle bijbehorende toepassingen van Bruin Gas niet alleen economisch zijn, maar ook de vervuiling van de planeet aanzienlijk verminderen. Dit is de wens die we kunnen doen.
"

Alles is gezegd.....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par Sylvester spiritus » 02/08/20, 19:47

sorry jongens, maar ik ga de delen die je storen niet verwijderen uit een link die de geschiedenis van bruin gas behandelt.

Gelukkig maakte ik duidelijk dat dit niet het belangrijkste in het verhaal was en dat: je verbergt het.

Dat is goed.
Nou hallo.
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9773
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par sicetaitsimple » 02/08/20, 19:53

Sylvestre spiritus schreef:sorry jongens, maar ik ga de delen die je storen niet verwijderen uit een link die de geschiedenis van bruin gas behandelt.

Gelukkig maakte ik duidelijk dat dit niet het belangrijkste in het verhaal was en dat: je verbergt het.

Dat is goed.
Nou hallo.


De geschiedenis ervan is (misschien?) interessant (voor sommigen?), maar bovenal is de toekomst interessant. En met een gratis energiegenerator, laten we er geen twijfel over hebben dat het een hit zal worden!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par Sylvester spiritus » 02/08/20, 21:03

Ahmed schreef:Je link is verdomd gek en het verhaal van de implosie is niet overtuigender (fantasierijke argumenten)...
Hoe kunnen we (onder andere) verklaren dat we met 5% H een stoichiometrische verbranding krijgen?


Om even op Ahmed te reageren:
"In werkelijkheid heeft Yull Brown zojuist ontdekt dat de twee gassen, waterstof en zuurstof, veilig kunnen worden gemengd, op voorwaarde dat de verhouding strikt op plus of min 5% wordt gehouden. De wetenschappelijke term die dit mengsel karakteriseert is: "stoichiometrisch". het kan economisch geproduceerd, gecomprimeerd en veilig gebruikt worden."

Dit wordt eigenlijk slecht uitgedrukt en wat begrepen moet worden is dat het mengsel een stoichiometrische verhouding moet hebben binnen + of - 5%, anders wordt het explosief.
Het overkwam een ​​vriend dat hij niet de juiste dosering had en ik kan je garanderen dat het geen kleine "inslag" was die optrad zoals in de videodemo. hij had zelfs veel geluk, hij had net zijn pand verlaten...
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par Ahmed » 02/08/20, 21:29

Bedankt voor de vertaling: het was echt niet duidelijk. De rest is nauwelijks meer: ​​hoe kunnen we, tegen alle ervaringen in, bijvoorbeeld verklaren dat dit ‘perfecte’ mengsel zou imploderen als de waterstof plotseling oxideert?
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9773
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par sicetaitsimple » 02/08/20, 21:40

Sylvestre spiritus schreef:"In werkelijkheid heeft Yull Brown zojuist ontdekt dat de twee gassen, waterstof en zuurstof, veilig kunnen worden gemengd, op voorwaarde dat de verhouding strikt op plus of min 5% wordt gehouden. De wetenschappelijke term die dit mengsel karakteriseert is: "stoichiometrisch". het kan economisch geproduceerd, gecomprimeerd en veilig gebruikt worden."


Maar we dromen, of beter gezegd, we nachtmerries!!!! Schrijf dat een brandbaar gas + zuurstofmengsel veilig kan worden gemengd onder stoichiometrische omstandigheden!
Bij de neus van een brander is dit uiteraard ook de rol van een brander, doorgaans bij een teveel aan zuurstof.
Maar dan in een berging of een pijp!!!!
Echt alles......
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par Ahmed » 02/08/20, 22:37

Een hele ontdekking! : Cheesy:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par Sylvester spiritus » 02/08/20, 22:49

sicetaitsimple schreef:
Sylvestre spiritus schreef:"In werkelijkheid heeft Yull Brown zojuist ontdekt dat de twee gassen, waterstof en zuurstof, veilig kunnen worden gemengd, op voorwaarde dat de verhouding strikt op plus of min 5% wordt gehouden. De wetenschappelijke term die dit mengsel karakteriseert is: "stoichiometrisch". het kan economisch geproduceerd, gecomprimeerd en veilig gebruikt worden."


Maar we dromen, of beter gezegd, we nachtmerries!!!! Schrijf dat een brandbaar gas + zuurstofmengsel veilig kan worden gemengd onder stoichiometrische omstandigheden!
Bij de neus van een brander is dit uiteraard ook de rol van een brander, doorgaans bij een teveel aan zuurstof.
Maar dan in een berging of een pijp!!!!
Echt alles......


Bekijk goed de demo video van eneco holding, dan zie je dat het mogelijk is...
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Gemoedstoestand voor een levensvatbare toekomst




par izentrop » 02/08/20, 22:51

Het is het heilige dat telt: een gebed uitspreken dat de vonk niet aankomt voordat de H ontsnapt. Het lijkt mij dat Macro toegaf een trieste ervaring te hebben gehad verbruik-minder-auto/kit-hho-en-water-injectie-verboden-op-ct-door-la-dreal-t16268-110.html#p404695
Hij moet de verhouding niet hebben gerespecteerd Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten