Kanker ook gezien door regeneraten

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Kanker gezien door regeneraten




par pedrodelavega » 20/03/23, 21:06

Janic schreef:De beschuldiging wordt gereduceerd tot doen alsof je de officiële geneeskunde van het moment beoefent

Hé, helemaal niet. Lees de aanklachten : Roll:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 20/03/23, 21:25

pedrodelavega schreef:Hé, helemaal niet. Lees de aanklachten : Roll:
Welk resultaat kan sofrologie bereiken? De lat ligt te hoog voor je, je moet beginnen met Frans.

Zijn YouTube-kanaal was niet mijn ding, maar daar wordt het weer een politiek proces. Kortom, je telt nog steeds mee voor boter.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 21/03/23, 08:23

20/03/23, 22:06
Janic schreef:
De beschuldiging wordt gereduceerd tot doen alsof je de officiële geneeskunde van het moment beoefent
pedro el nulpunt
Hé, helemaal niet. Lees de aanklachten
die je zoals gewoonlijk verkeerd begreep.
de wet houdt een beschuldigde onschuldig totdat zijn schuld is bewezen, wat tijdens het proces wordt beslist, niet eerder. Maar de beschuldigingen (van illegale beoefening van medicijnen) kunnen talrijk zijn, maar waardeloos tijdens een vonnis, als er geen bewijs kan worden aangevoerd en daar zullen je vrienden en bazen een baan hebben om daar te komen.

Het wordt onder gerechtelijk toezicht geplaatst met in het bijzonder het verbod om deel te nemen aan of cursussen of opleidingen te organiseren die verband houden met natuurgeneeskunde, hygiëne, gezondheid of welzijn.

de andere beschuldigingen zijn er alleen om de vis te verdrinken, om te doen geloven dat het zijn handel is die in de eerste plaats het doelwit is, terwijl het doel precies het bovenstaande is, onder druk van de mivilude en BP vertegenwoordigd door het officiële monopolie van de geneeskunde.
Dus laten we wachten op het proces en mogelijk zijn hoger beroep!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 22/03/23, 13:22


nou, dat zal de grappige mensen kwaad maken!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 22/03/23, 19:47

een beetje extra voor ontkenners.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 22/03/23, 23:53

Desalniettemin maak ik me geen illusies, hij zal door de rechtbank worden veroordeeld, om niet voor de hand liggende maar vooral ideologische politieke redenen.

Gezegd moet worden dat hij de kurk behoorlijk ver duwde uit wantrouwen jegens het systeem, feiten voor lief nemend, maar die niet door de doxa worden erkend... Wat is er geworden van zijn grootste probleem.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 23/03/23, 10:01

23/03/23, 00:53
obamot
Desalniettemin maak ik me geen illusies, hij zal door de rechtbank worden veroordeeld, om niet voor de hand liggende maar vooral ideologische politieke redenen.
Niet noodzakelijkerwijs of voor een symbolische euro, om maar te zeggen dat hij "officieel" veroordeeld was om BP tevreden te stellen, via het "officiële" medische systeem!
bovendien zal hij, als de rechter niet bevooroordeeld is, honderden, duizenden deelnemers moeten auditeren die een betere gezondheid hebben teruggekregen door middel van informatie over de middelen om deze terug te krijgen
Moet zeggen dat hij de kurk behoorlijk ver duwde in het wantrouwen van het systeem,
en nogmaals, hij moet zich hebben ingehouden.
feiten als vanzelfsprekend aannemen,
ja, maar verworven door ervaring, door veldervaring en niet specifiek door hem, maar vooral door zijn deelnemers die zijn hersteld waar het BP-systeem had gefaald.
maar die niet worden herkend door de doxa... Dat is het grootste probleem geworden.
het is door de geschiedenis heen altijd hetzelfde geweest: het is verboden om gelijk te hebben! Er is een uitdrukking, die ik niet heb gevonden, die zegt grossomodo: gisteren afgewezen, vandaag toegelaten, morgen verheerlijkt. Dit is het typische geval van Semmelweiss die werd afgewezen, "vervolgd en wiens huidige medicijn hem tot een gezondheidsheld heeft gemaakt" (wiens verdiensten vooral zijn erkend door Pasteur, Jenner of Koch) door zijn bevindingen dat het gebrek aan hygiëne een factor van besmetting en die, tot het uiterste gedreven tot op het punt van spot, het wassen van de handen door alcoholische oplossingen en huidige viruszeefmaskers veroorzaakte.
Deze mensen zijn gek!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 23/03/23, 10:10

Ik zou het niet moeten zeggen, omdat ik over het algemeen geen details geef, maar aangezien het ding wonderbaarlijk werkt (in een heel specifiek geval zal ik het niet uitbreiden tot alle gevallen), maar een arts die ook Chinese geneeskunde beoefent, verminderde chronische ontsteking in een gewricht met de beoefening van Qi Gong (in plaats van medoc of pijnlijke fysio) en spectaculaire verbetering in 3 dagen...

Dus ik ben voorzichtiger met het bekritiseren van alternatieve geneeswijzen. Er zijn dingen die werken en het is misdadig om ze te verbieden...

Zoals u zegt, zou een iets meer "verlichte" officier van justitie het probleem vanuit een andere hoek kunnen zien... Als hij zoveel geluk heeft.
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Kanker gezien door regeneraten




par pedrodelavega » 23/03/23, 10:15

"...het lijkt er zelfs op dat de tante van de buurman van mijn grootvader is hersteld van een...."
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 23/03/23, 10:22

23/03/23, 11:10
Ik zou het niet moeten zeggen, omdat ik over het algemeen geen details geef, maar aangezien het ding geweldig werkt (in een heel specifiek geval zal ik het niet uitbreiden tot alle gevallen) een arts die ook geneeskunde beoefent chinese, verminderde chronische ontsteking in een gewricht met de beoefening van Qigong (in plaats van pijnlijke medicijnen of fysio) en spectaculaire verbetering in 3 dagen...
deze gevallen zijn veel talrijker dan wordt beweerd, maar dat de doxa, en de bijgelovigen van de pseudo-zetetic van de grappige, weigeren het te horen;
Ik heb mijn vechtsportleraar die regelmatig injecties kreeg tegen stekende pijn in de schouder (wat gênant is voor dit soort "sport"). Hij ging, zonder het echt te geloven, naar een lokale bottenzetter en deze pijn verdween bijna en onmiddellijk en verscheen pas weer toen hij zich overgaf aan excessen en het verdween weer door op te houden met deze "grappen".

pedro el Zerro wees, deconoloog-expert
23/03/23, 11:15
"...het lijkt er zelfs op dat de tante van de buurman van mijn grootvader is hersteld van een...."
het lijkt er zelfs op dat de 157.000 jaarlijkse sterfgevallen als gevolg van kanker zijn behandeld door geleerde oncologen; het was de tante van de buurvrouw van haar grootvader die het zei... dat ze niet genezen waren ondanks de vele miljarden geïnvesteerd in pruimen voor deze slachtoffers van incompetentie!
Altijd zo dom die pedro!
Dernière édition par Janic de 23 / 03 / 23, 10: 30, 2 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten