Kanker ook gezien door regeneraten

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Kanker gezien door regeneraten




par ABC2019 » 15/08/21, 21:46

Janic schreef: Ik zei ook tegen mezelf, het is niet mogelijk om normaal zo dom te zijn, maar daar wordt eindelijk alles uitgelegd!

Dat dacht ik ook voordat ik je ontmoette. : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 16/08/21, 08:25

ABCop »15/08/21, 21:46
Janic schreef:
Ik zei ook tegen mezelf, het is niet mogelijk om normaal zo dom te zijn, maar daar wordt eindelijk alles uitgelegd!
Dat dacht ik ook voordat ik je ontmoette.
bevestiging dat het is uitgelegd : Arrowu: nogmaals door je ego op anderen te projecteren door spiegeleffect!
PS; Ik ben geen kennis van je! Want in kennis is er weten en dit woord daar ben je vreemd in al je tussenkomsten.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 16/08/21, 11:20

ABC2019 schreef:
Janic schreef: Ik zei ook tegen mezelf, het is niet mogelijk om normaal zo dom te zijn, maar daar wordt eindelijk alles uitgelegd!

Dat dacht ik ook voordat ik je ontmoette. : Mrgreen:
Ik zag niet dat Janic...
Over bullshit gesproken, ten eerste stelt zijn gezondheidstoestand hem in staat om elke “vaccinatie” uit te sluiten (als vaccins vaccineren)... Wat een goede basis is om liever de schijnwerpers op jou te laten schijnen..

Omdat hij op die manier geen leugenachtige tango hoefde te doen, eerst net als jij doen alsof hij gevaccineerd zou worden, en op een dag zeggen dat hij gevaccineerd was, om vervolgens toe te geven dat hij dat niet was...

Wat aan de andere kant impliciet bevestigt dat je naar ons advies luistert (sinds je je hebt teruggetrokken) maar niet eerlijk genoeg bent om het toe te geven... Jammer. : Cheesy:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3794
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1316

Re: Kanker gezien door regeneraten




par pedrodelavega » 17/09/21, 11:41

1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: Kanker gezien door regeneraten




par GuyGadeboisTheBack » 17/09/21, 12:34

Waar "verbiedt" deze persoon conventionele behandelingen ten gunste van "groentesappen"?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 17/09/21, 13:32

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Kanker gezien door regeneraten




par izentrop » 22/10/21, 14:40

De youtubeur Thierry Casasnovas doelwit van een gerechtelijk onderzoek in het bijzonder voor "illegale beoefening van medicijnen"
De natuurgeneeskundige, aanhanger van het vasten en het rawfood-dieet, is meer dan 600 keer gemeld bij de interministeriële missie voor waakzaamheid en de strijd tegen sektarische afwijkingen (Miviludes). https://www.francetvinfo.fr/societe/jus ... 17347.html
Beeld
3 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 22/10/21, 17:45

Er is geen correlatie tussen natuurgeneeskunde, de effectiviteit van deze aanpak en de mogelijke excessen van degenen die ze beoefenen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: Kanker gezien door regeneraten




par GuyGadeboisTheBack » 22/10/21, 19:17

In de gevangenis de boef ... :onheil:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 22/10/21, 19:58

izmentrop »22/10/21, 14:40
De youtubeur Thierry Casasnovas doelwit van een gerechtelijk onderzoek in het bijzonder voor "illegale beoefening van medicijnen"
De natuurgeneeskundige, aanhanger van het vasten en het rawfood-dieet, is meer dan 600 keer gemeld bij de interministeriële missie voor waakzaamheid en de strijd tegen sektarische afwijkingen (Miviludes).
https://www.francetvinfo.fr/societe/jus ... 17347.html
ah, ah, ah! BP probeert al tientallen jaren alle niet-chemische medicijnen te verbieden. Ze zijn er al in geslaagd om herboristen te laten verdwijnen (een fundamentele kennis) om het te laten recupereren door apotheken die er bijna niets van af weten.
Maar zelfs 1000 meldingen zonder bewijs en met honderden deelnemers die onbetwistbare gezondheidsvoordelen hebben verkregen uit hun vorige staat, is dit niet de illegale geneeskunde, anders zouden alle kuuroorden illegaal zijn en zou therapeutisch vasten ook illegale geneeskunde zijn.
Al deze aspecten zijn al gezien en uitgelegd

GuyGadeboisLeRetour »22/10/21, 19:17
In de gevangenis de boef ...
nu steun je de sekte van de zeteticianen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten