Schoenen, kwaliteit / prijs en geprogrammeerde veroudering: geëxplodeerde zool!

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Schoenen, kwaliteit / prijs en geprogrammeerde veroudering: geëxplodeerde zool!




par Christophe » 12/04/19, 15:11

Ik denk dat iedereen het wel gemerkt heeft: de kwaliteit van de schoenen (lederwaren) laat de laatste jaren te wensen over qua levensduur!

Zelfs door "niet eerste prijzen" te kopen, garandeert niets de duurzaamheid van de schoenen!

Het ergste is zeker bij kinderen: een paar pumps van mijn zoon gingen niet langer dan 2 weken mee, na een eerste en ENIGE regenbui waren ze allemaal los! :onheil: Gemiddeld gaat een paar voor €30 voor kinderen (dus niet 1e prijs) 3 maanden mee voordat het eraf valt...

Het komt zelden voor dat schoenen nu langer dan een jaar meegaan!

Ik maak deze tirade en herleef het onderwerp geplande veroudering (???) omdat ik net een "interessant" probleem heb gehad met mijn schoenen van het moment (volledig leer) die voor de rest goed leken te houden (lederwaren ok) ...de zool is ronduit SPLIT!! Dit had ik nog nooit gezien! :schok: :schok: :schok:

DSC_1444.JPG
DSC_1444.JPG (280.56 KB) keer bekeken 5072


DSC_1445.JPG
DSC_1445.JPG (269.49 KB) keer bekeken 5072


DSC_1446.JPG
DSC_1446.JPG (272.95 KB) keer bekeken 5072


Ik ging naar de plaatselijke schoenmaker: onherstelbaar... uiteraard...

Jammer dat ik deze laarsjes zo leuk vond... Pffffuuuu...

ps: geen plagerige opmerkingen over mijn gewicht aub! : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten