The Autonomous You Tubers

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

The Autonomous You Tubers




par Adrien (voormalig nico239) » 02/02/19, 01:45

De griep plus winter minder nieuws over wat me buiten de tuin bezighoudt, doe-het-zelf, sneeuw en ... lui : Mrgreen: heb me geïnteresseerd gemaakt in het sociologische fenomeen van wat ik de "You Tubers autonomisten" noem.

Het is gek dat het aantal mensen min of meer jong is dat start of wil beginnen aan projecten van "autonomie"

Een voorbeeld van een eenvoudige zoekopdracht op het net om het ding te lokaliseren.
https://www.marieclaire.fr/,tout-quitte ... 716336.asp

Het grappige is dat het een lus sluit die ik in mijn jeugd al kende zonder deel te nemen en die werd belichaamd door de "baba cool".

En ik veronderstel dat we historisch gezien nog verder terug in de tijd moeten kunnen gaan.

We zijn dus na jaren weer volledig in 50.

Benieuwd dat al deze, vooral vriendelijke, mensen geloven dat ze alles hebben ontdekt tijdens de 60-jaren (voor zover ik wist) dat de spraak identiek was en dat die misschien 50 jaren daarvoor was was hetzelfde.

Nou, dit zei dat de titel van het onderwerp niet bij toeval werd gekozen, omdat we autonoom zijn maar niet zonder de GAFA Beeld... druk ook niet op.

Hoewel men heel gemakkelijk zijn eigen site kan maken door onafhankelijk te zijn van genoemde GAFA, maar zonder twijfel met minder "succes".

Paradoxaal voor wie beweert te leven in een hut, vrachtwagen, probeert op een veld in het bos ...

Om nog maar te zwijgen over de vitale mobiele telefoon en het abonnement bij de provider.

Maar hoe de baba coole 60 / 70-jaren te overleven.

Kortom, dit alles is doordrenkt van min of meer goed veronderstelde tegenstellingen, want als je video's in deze zin becommentarieert, geven we je natuurlijk geen antwoord: moed vluchten Beeld

In elk geval is het interessant om deze verschijnselen te volgen en om te zien wat de levensduur van deze experimenten / YouTube-kanalen zal zijn

Dat gezegd hebbende, ik heb er geen gevonden die me een voedselautonomie toont: het spreekt wel, maar geen beelden Beeldals je wat vindt, ben ik geïnteresseerd.

Sommige ketens gevonden
de graafmachine
leef in het bos
de Galliër en zijn familie
mijn autonome boerderij

Ook daar als je anderen kent om het probleem verder te bestuderen.
1 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: The Autonomous You Tubers




par Moindreffor » 02/02/19, 10:17

aan het einde van de loopbaan (laten we zeggen natuurlijk, we kunnen niet praten over carrière in het nationale onderwijs) en ik ben op hetzelfde album, we zien regelmatig in de media verschijnen, het nieuwe goede idee om de planeeteducatie te revolutioneren en ons die laten we het van binnenuit volgen, weten dat dit de n-de versie van hetzelfde idee is, wat grappig is, is om de jonge enthousiastelingen te zien en een goede start te maken, ik denk niet dat we hetzelfde waren, alleen omdat ik deel uitmaak van de generatie die aan het einde van de goede jaren het begin van de leraren had, toen ze leraar was, betekende het nog steeds iets

maar deze cyclische verschijnselen zijn terugkerend : Mrgreen:
1 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: The Autonomous You Tubers




par Adrien (voormalig nico239) » 02/02/19, 11:42

Ah in het lesgeven vinden we ook opnieuw warm water uit? : Mrgreen:

Nou, ik ga door met mijn onderzoek ... divers en gevarieerd.

We zien nog steeds enkele op de hoek uitkomen en merlin of snijden naar 20cm aarde ... hallo nier maar kort.
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: The Autonomous You Tubers




par Moindreffor » 02/02/19, 14:13

nico239 schreef:Ah in het lesgeven vinden we ook opnieuw warm water uit? : Mrgreen:

Nou, ik ga door met mijn onderzoek ... divers en gevarieerd.

We zien nog steeds enkele op de hoek uitkomen en merlin of snijden naar 20cm aarde ... hallo nier maar kort.

we vinden eerder het koude water opnieuw uit, dus het is het herziene maar nooit gecorrigeerd, wat niet werkte, er zijn 30-jaren, we hopen nog steeds dat het 30 jaren later zal werken, misschien vanwege het geheugen goudvissen van onze enarques of gewoon luiheid, de nieuwkomers aan de macht zullen in het verleden de valse goede ideeën bekijken, ze bestrooien, ze weer laten kijken en dan de richtingsbalk

we vergeten waar we niet weten hoe we grijze stof kunnen laten werken, of we geloven gewoon in een nieuwe god genaamd web, wat op magische wijze oplossingen zou kunnen bieden voor al onze problemen

en inderdaad, de laatste golf is diegenen die de wereld willen revolutioneren door, zoals jij zegt, internettoegang te houden om hun video's van hun nieuwe leven in de diepten van het bos te publiceren, maar met de wifi : Mrgreen:
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: The Autonomous You Tubers




par Adrien (voormalig nico239) » 02/02/19, 15:01

Beeld we zullen andere keren andere manieren zeggen ... om welwillend te zijn.

Nadat de ervaringen divers zijn, heb je de makkelijke bobo die niet altijd de domste is en de complete dromer.

Laten we zelfkritiek zijn en waar staan ​​we?

Moeilijk omdat ik "in het bos" woon sinds een gelegenheid die de dief in de 1985-jaren heeft gemaakt.

In de tijd dat ik op de daken van Aix en Provence woonde (en het was erg leuk voor de rest) was het meer een coup die me in staat stelde om mijn barda te verplaatsen (van en boards van funboard) op het platteland en na Ben is het moeilijk om dergelijke omgevingen te verlaten.

Geen zoektocht behalve die van rust en ruimte en gratis parkeren. : Mrgreen: .

Tegenwoordig brengt de passie voor de moestuin (die is toegevoegd aan die van de tuinbouw die al op de daken van Aix heeft bestaan) ons dichter bij deze neo.

Er is dus enige convergentie.

En dan vind ik dat de doordachte en evenwichtige uitdaging van plantaardige autonomie door groente interessant is.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik er aan denk om trucs uit te vinden of manieren te ontdekken in de tuin, computer, doe-het-zelvers of andere ...

Ik ben dan ook heel sympathiek aan deze notie van voedselonafhankelijkheid zonder veel overtuigingskracht te vinden in deze zogenaamde "autonome" ervaringen.

De gelukkigste in al deze avonturen zijn ... de FOX Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: The Autonomous You Tubers




par Adrien (voormalig nico239) » 02/02/19, 15:23

Indrukwekkend vee, het is een video die ik vaak dubieus laat zien ....

Hij heeft gelijk om de dassen van de roodharigen te prikken (en ik maakte er deel van uit)

0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: The Autonomous You Tubers




par Adrien (voormalig nico239) » 02/02/19, 15:32

Ik weet niet of deze conclusies en de berekeningen kloppen, maar het is interessant

https://david.mercereau.info/lautonomie ... -rentable/
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: The Autonomous You Tubers




par Moindreffor » 02/02/19, 15:40

nico239 schreef:Indrukwekkend vee, het is een video die ik vaak dubieus laat zien ....

Hij heeft gelijk om de dassen van de roodharigen te prikken (en ik maakte er deel van uit)


ja je nooit willen houden van dierlijke cognitie, zag ik een documentaire over wolven, dat bloedbad in Frankrijk Ik weet niet hoe vaak meer schapen dan elders, simpelweg omdat alle voorgestelde oplossingen worden gevolgd 'geen fysieke handeling op het dier, dat dus eindigt al snel besefte dat het beschermingssysteem wordt omzeild zonder enig gevaar en ze gewoon tijd nodig om de parade te vinden, allemaal omdat we het verdedigen van de wolf
Ik bedoel niet om ze duidelijk te doden, maar om het dier te laten begrijpen dat het hem iets kost als hij de schapen te veel nadert, maar dat onze ecolo Bobo het niet begrijpt, we praten over de toestand van het dier in de slachthuizen, maar het maakt ons niet uit als we het hebben over geslachte schapen, bij een wolf is er noodzakelijkerwijs sprake van een natuurlijk bloedbad : Twisted:
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Autonomous You Tubers




par Janic » 02/02/19, 16:08

Ik bedoel niet om ze duidelijk te doden, maar om het dier te laten begrijpen dat het hem iets kost als hij de schapen te veel nadert, maar dat onze ecolo Bobo het niet begrijpt, we praten over de toestand van het dier in de slachthuizen, maar het maakt ons niet uit als we het hebben over geslachte schapen, bij een wolf is er noodzakelijkerwijs sprake van een natuurlijk bloedbad : Twisted:
Oh het plezier! : Cheesy: de wolf (hij moet goed eten als een roofdier) wordt vaak beschuldigd terwijl het alleen wilde honden zijn.
Vervolgens worden de slachtoffers niet meer afgeslacht ofwel onder de mond van een vleeseter of het mes van een slachthuis slager
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: The Autonomous You Tubers




par thibr » 02/02/19, 16:52

Ik zag enkele video's van "mijn onafhankelijke boerderij", ik hou van de toon die voor de anderen wordt geposeerd die ik helemaal niet ken.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 450-gasten