Open brief aan de leden van Pantone-econology

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
mmm
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 01/12/04, 01:30

Open brief aan de leden van Pantone-econology




par mmm » 25/02/06, 23:12

Open brief aan de leden van Econologie-Pantone

Ik weet niet waar ik moet beginnen, ten eerste omdat ik niet iemand ben die zich goed weet uit te drukken, mijn Frans laat veel te wensen over, ik ben nooit in Frankrijk naar school geweest, ik ben geen Fransman, maar ik een goede kennis hebben op technisch gebied hiervan forum, warmtemotoren en vloeistofmechanica.
In navolging van verschillende parlementsleden, tussen Pitmix en mij, besloot ik de balans op te maken van de voortgang of geboekte vooruitgang in de verschillende discussies.
Pitmix is ​​zojuist gepost op de forum "Ik geef de carburateur op", waarvoor, de warmwaterkruik? En om zichzelf in hetzelfde stadium te bevinden als iedereen die het heeft geprobeerd, heel goed of minder, zal hij het genoegen hebben het te zien of liever de Pantone te "ruiken". De systemen die werken hebben een kenmerk, de reactor is ofwel geïsoleerd, ofwel op een warme plaats geplaatst, beschut tegen de tocht van frisse lucht. wat een perfecte plek is, maar let op dat het heet zal zijn. Verwijder de grote kom, die hebben we niet nodig.
Het lijkt mij duidelijk dat niets overtuigends ons in staat stelt vooruitgang te boeken in het begrijpen van het proces.
Er zijn verschillende redenen voor deze nauwkeurige gegevens zoals verkregen uit betrouwbaar gereedschap, dit is zeer goed, maar de omstandigheden waaronder ze worden verkregen, zijn niet alleen twijfelachtig, maar na verificatie hebben ze geen waarde en leiden ze in de verkeerde richting bij het nastreven van onderzoek, naar de punt om me aan de mijne te laten twijfelen, dat ik accepteer en bij voorbaat mijn excuses aanbied aan iedereen die het persoonlijk opvat, het is niet mijn bedoeling, als zodanig sta ik mezelf toe aan te kondigen, dat ik per PM contact zal opnemen met verschillende leden van deze forum. Het lijkt mij dat deze aanpak moet worden ontwikkeld om de forum. Het helpt niet alleen om zaken te verduidelijken, maar de tegenstrijdigheid in privédiscussies zal ook helpen de fouten te vermijden die ik heb gemaakt en die alle anderen hebben gemaakt en zullen maken.
Verkeerde interpretatie van resultaten; de prachtige fotokopieën van de overgang naar de anti-vervuilingsbank, vertoonden een verschil van ongeveer 1.5/1.7 tussen het gebruik van Pantone of niet, de Pantone produceert zuurstof; en nee het verbruikt minder zuurstof.
De hoofdvraag wordt niet gesteld, gaan we vooruit? Neen.
Ik heropen het debat. Maar laten we specifiek zijn. Ik heb de sleutel gevonden? Neen.
Ik heb de weg gevonden. Absoluut.
Laten we, voordat we verder gaan, een enquête houden:
Zou je als Lambda-gebruiker van een vaste of boordwarmtemotor 2L brandstof inruilen voor 2L water.
Bent u bereid om 400€ te investeren (200€ onderdelen, 200€ MO) die u zal afschrijven volgens de Km of equivalente bedrijfsuren van 20.000 Km, voor motoren met een vermogen van minder dan 100 KW.
Bent u klaar om deze investering te doen, wetende dat dit het meest efficiënt is in vergelijking met bestaande systemen, LPG of andere.
Bent u klaar om dit systeem te installeren, wetende dat de prijs qua prestaties superieur is aan bestaande anti-vervuilingssystemen, waaronder LPG.
Bent u klaar om het te installeren zolang uw voertuig geen mobiel verwarmingsstation wordt.
Ben je klaar om jezelf te bedienen zonder je gebruiksgewoonten te veranderen, en als prototype ons te helpen door een vastgesteld protocol te volgen voor monitoring en incidenten in het ergste geval.
Deze vragenlijst is gemaakt met een pollepel, het is gemaakt om alle vragen te beantwoorden die je van mijn kant wilt en aan de andere kant aan mensen hiervan forum die meer gekwalificeerd zijn op dit gebied, verfijn de cijfers of verken andere procedures.
Maar ik kan het, met beperkingen, uitbreidingen. Ik ben een eenvoudig individu met zijn voor- en nadelen, maar ik leg geen beperkingen op aan de informatie die ik heb.
Laten we afmaken, waar ik het over heb, ik vraag Econology of online meter alstublieft of hij zou willen, het onderwerp Krigss29 “getuigenis van MMM. Stromen geduwd"
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 26/02/06, 03:23

Hallo mmm
Ik heb gezocht naar dit oude bericht, maar kon het niet vinden.
Als ik me herinner dat het op een Renault 21 was, zoog het de carterolieontluchter naar binnen en er was een injectie van water gecontroleerd door een pomp en een elektrische injector die in een lange buis spuugde die
gaat door de uitlaat voordat het in een reactor gaat.
Het zou interessant voor je zijn om deze montage opnieuw te posten, en voor jou om ons te vertellen over de prestaties van deze montage,
Je hebt er vast heel wat km mee gemaakt sinds afgelopen zomer.
Ik had dit najaar te snel een soortgelijke ervaring op mijn diesel. Ik wilde het carter als een grote bubbler gebruiken
en laat het water en de oliedamp uit het carter door de kleine carburateur lopen, maar ik drong niet genoeg aan, ik realiseerde me later dat mijn carburateur verstopt zat en ik moest verder,
Je weet dat de bubbler geen religie is, noch de reactor, noch het panton, als er een eenvoudiger manier is, ben ik een nemer, al deze ervaringen laten ons zien dat er een manier is om iets met water te doen, het is aan ons om te vinden de functionele manier, en de eenvoudigst mogelijke manier.

Ik hou van het principe van schieten in het carter, vooral oude motoren die versleten segmenten hebben laten genoeg gas en waterdamp binnen, bijna genoeg om een ​​motor een boost te geven.

Je kent het forum staat open voor iedereen het is niet exclusief voorbehouden aan Fransen uit Frankrijk, er zijn mensen van overal, zelfs in Quebec en voor fouten zul je me zonder moeite verslaan
De rest van ons is geïnteresseerd in ideeën.

Als je met dit principe goede resultaten hebt, is het de moeite waard om het van dichterbij te bekijken en ga ik aan de slag, want de bubbler is functioneel, maar het is het zwarte beest in een auto, het heeft gewoon geen plaats in de buurt van de reactor.

Wat me stoort is de naam geduwde stroming, in mijn geval toen ik het probeerde was het in depressie voor de reactor en in het carter, zelfs was er geen olielek meer op het kleppendeksel, de lekken werden naar binnen gezogen!
Het principe van de Ramjet en een afgeleide van je montage zonder reactor

Andre
0 x
gil67
x 17




par gil67 » 26/02/06, 08:31

hello,
Ik zal 1000 euro uitgeven voor een installatie van plantaardige olie op mijn diesel. Voor een LPG-montage ben ik bijna 4000 euro kwijt, een ei minder als ik het in Polen laat doen. Dus 400 euro voor een MMMM montage, waarom niet, als het niet de hele auto verpest.
Voor je Frans, als je korte zinnen maakt, is het heel eenvoudig en vooral gemakkelijker te beheersen.
Je kunt me waarschijnlijk ook je voornaam geven, dan is het vriendelijker.

André: Hoe is het weer in Quebec?

Gil
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 26/02/06, 15:36

Dag
Ik heb mijn carburateur, die een onbekende ziekte had, geruild voor een infuus op mijn R21 td, hij zit er pas 1200 km op en hij lijkt te werken, ik stuur foto's als Christophe me vertelt hoe het moet....
0 x
Avatar de l'utilisateur
muzo_31
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 07/10/05, 17:11




par muzo_31 » 26/02/06, 15:43

MMM is WWW achterstevoren?
Wat uw niveau Frans ook is, u maakt zich verstaanbaar. Je spelling is veel beter dan een meerderheid, die ondanks nationaliteit en jarenlange studie weinig wartaal schrijft...
Voor parlementsleden: als het over het onderwerp gaat, waarom deelt u het dan niet met de gemeenschap?

Dus als ik het goed heb begrepen, biedt u ons voor 3 gele stukken de functionele assemblage aan die al onze vrije tijd opslokt???
Daarnaast beloof je bijna de prestaties...

Persoonlijk, als het geen wiet is, wil ik het zien. Betalen voor de installatie zou me een beetje pijn doen, aangezien ik alles aan mijn auto's doe, maar waarom niet... Weet je, alles wat ervoor zorgt dat we minder brandstof verbruiken, zorgt ervoor dat we minder CO2 uitstoten.

Dat is het argument, mijn motivatie.

Voor Gil kost de kit met plantaardige olie veel minder dan dat. Ik heb wat testen gedaan zonder kit (in de zomer) en het klopt dat diesel op olie loopt. (doet onderzoek naar Rudolf Diesel) Pas daarentegen op voor blauwe plekken! het is illegaal (om gepakt te worden) omdat je geen belasting betaalt op je olie. (ja ja, de wet heeft niets te maken met vervuiling of biomassa of iets anders, het gaat om de belastingen die je niet betaalt als je op olie rijdt).
Olie is echter slechts een basis financiële oplossing, want als je motor evenveel olie verbrandt als diesel, komt er evenveel CO2 vrij, de bom die we voor onze kleinkinderen hebben gestart.

Ik kan niet wachten om deze bewerking te zien.
0 x
gil67
x 17




par gil67 » 26/02/06, 16:14

hello,
Als ik het over oliebevestigingen heb, denk ik aan de bevestigingen die in Duitsland verkrijgbaar zijn voor auto's zoals de mijne. De montage is goed 1000 euro. Ik ben 20 km verwijderd van Duitsland, dus ik heb het recht om brandstof te nemen in Duitsland als ik daarheen rijd. Bovendien hoef ik mijn tank niet leeg te maken op weg naar huis. Hieraan moet worden toegevoegd dat het verboden is om in olie te rijden, maar het is niet verboden om er een additief in te doen.
Ik ken olie al vele jaren en in 2001 wilde ik zelfs een echte korte sector in Frankrijk organiseren.
Wat de co2 betreft, het is degene die de planten tijdens hun groei hebben opgenomen. Wat het erfgoed van onze kinderen betreft, lijkt het mij dringender om hen een gezonde leefomgeving te bieden die vrij is van verontreinigende stoffen die allergieën en andere chronische ziekten veroorzaken. Zonder het voedsel te tellen dat hen moet laten groeien en dat gezond zou moeten zijn.

Ik zorg evenzeer voor gezond voedsel, een gezonde leefomgeving als voor de vervuiling van het milieu door gewetenloze industriëlen die niet aarzelen om hun afval in de omliggende rivieren te dumpen. Zelfs sommige bedrijven die organische verven produceren, vertonen gedrag dat de grootste varkens waardig is, maar toch worden ze als pioniers beschouwd.

De ecologische balans van de olie is waarschijnlijk het minst slecht. Wat de Pantone betreft, lijkt slechts één montage efficiënt te zijn, afgezien van wat kan worden gedaan in de optimalisatie, is dat die van tractor nr. 22.
0 x
mmm
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 01/12/04, 01:30




par mmm » 27/02/06, 16:39

http://img148.imageshack.us/img148/231/r197qr.jpg
Thread verzonden naar Krigss29 als reactie op thread "push werkt niet" Ik ben aan het herlezen en ik ben echt geen tutorial, maar het werkt.

Dit lijkt mij eenvoudiger, de stuwkracht van de gassen door de reactor komt uit het carter aan de bovenkant van de ontluchter, het regime van de kolom wervelt en hangt af van de staat van de motor, een druk van ongeveer 15 Kpa of meer dit normaal, in de toelating Dieselmotor dit vergelijkbaar; De pomp met een waterdebiet van 0.950 l/h begint het systeem te werken, het debiet wordt verkregen door het toerental van de elektromotor of pompdruk via de injector te variëren. Het water wordt door de buis die aan de uitlaatbuis is gelast over een lengte van ongeveer 80 cm omgezet in stoom, gaat door de reactor en drijft de motor aan.
Het spruitstuk en de uitlaat zijn geïsoleerd om, onder normale verkeersomstandigheden, op basis van 9°C, 90 km/u, vijfde versnelling ingeschakeld, motor op 2500 tpm, een minimum temperatuur van 85°C en 0.950 L/ h (indien meer dan een kubieke meter stoom) wanneer het fenomeen van de motorontharder merkbaar begint te worden; en dit is de temperatuur van de uitlaatgassen die aan de UITLAAT van de reactor worden genomen en die het fenomeen veroorzaken onafhankelijk van de stoomtemperatuur, verschillende testmethoden kunnen dit bevestigen.

Bij 90°C en 1250 l/u neemt het stationaire toerental toe met 80 T/m, en de motor wordt zachter, de motorprestaties valideer ik niet terwijl andere coureurs de tests niet hebben gedaan, ik zit met mijn hoofd in het stuur en ik miste meerdere zaken die ik wil nakijken, maar kan stilletjes melden dat het verbruik is gestegen naar 5.5 liter per 100 met een HS injectiepomp.

De thermische schakelaar is het begin van de commandostructuur voor het automatisch starten van de waterpomp, een afsluitverdeler (de watertank is hoger geplaatst dan de injector) en een urenteller voor gemiddelde kilometers en incidenten.
[/ Img]
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 27/02/06, 18:50

De druk in het carter lijkt me nogal verrassend...

Er zouden er maar weinig moeten zijn als de motorsegmentatie correct is. Aan de andere kant, als het versleten is, kunnen uitlaatgassen in het carter terechtkomen...
Dernière édition par voormalig Oceano de 27 / 02 / 06, 19: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 27/02/06, 19:05

Andre :pijl:

Je hebt het over R21 aanzuiging in de ontluchter, oude motor (benzine?).....enz.. maar nu ben ik geïnteresseerd in dit systeem +

Ik heb gezocht naar dit oude bericht, maar kon het niet vinden.
Als ik me herinner dat het op een Renault 21 was, zoog het de carterolieontluchter naar binnen en er was een injectie van water gecontroleerd door een pomp en een elektrische injector die in een lange buis spuugde die
gaat door de uitlaat voordat het in een reactor gaat.
Het zou interessant voor je zijn om deze montage opnieuw te posten, en voor jou om ons te vertellen over de prestaties van deze montage,


Misschien zijn de berichten met betrekking tot deze mount verdwenen tijdens de laatste migratie?.

Het diagram van mmm is goed, maar een beetje beknopt voor mij dat ik geen ervaren redacteur ben.
Maar als je André begrijpt hoe het werkt, kun je het me vertellen. : Mrgreen:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 27/02/06, 21:24

Ik kan me niet herinneren dat ik het heb over een snelle bewerking en nog minder over een Renault.

Ik heb de forum en ik vond het interessant
https://www.econologie.com/forums/reniflard-t889.html
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten