Het einde van de BTI: wat denk je?

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Het einde van de BTI: wat denk je?




par Adrien (voormalig nico239) » 15/11/18, 22:53

De vraag zit in de titel.

Eerlijk gezegd weet ik het niet en ik gebruik de vaardigheden om er iets meer over te leren.

Gedreven door een vriend technicus FT heb ik mijn RTC lang bewaard.

En toen met mijn zet liet ik het vallen, maar liet het niet opnieuw installeren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Het einde van de BTI: wat denk je?




par Forhorse » 16/11/18, 06:50

Dit is niets meer dan de voorbereiding van de wereldwijde inzet van glasvezel overal in Frankrijk (gepland voor 2025 lijkt het ...)
De vezel laat het niet toe om de telefoon te routeren zoals een koperen paar, het is noodzakelijk om over te schakelen naar VoIP en daarom een ​​adapterdoos.
Dus als u de RTC houdt, zijn de operators verplicht om de 2-netwerken (koper en glasvezel) te behouden en dus de 2 te onderhouden, terwijl het verwijderen ervan ook het kopernetwerk volledig kan verwijderen.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13693
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Het einde van de BTI: wat denk je?




par izentrop » 16/11/18, 11:12

Het is altijd beter om de acroniemefinitie te geven, vooral in een titel https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9se ... mmut%C3%A9

Ben het koper wordt steeds moeilijker te extraheren, terwijl de bron van silica geen uitputting is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Spica.57
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 17/09/05, 18:25
Plaats: Moezel
x 1

Re: Het einde van de BTI: wat denk je?




par Spica.57 » 16/11/18, 11:28

Hallo

Kopertechnologie is aan het einde gekomen van zijn mogelijkheden, met de huidige vraag kan alleen fiber elkaar ontmoeten.

Ter informatie, het PSTN (geschakeld telefoonnetwerk) bestaat nog steeds, kan deze technologie eenvoudigweg niet langer bestellen, het wordt vervangen door het IP (internationaal protocol), vanuit 2023 gaan de eerste regels van RTC niet meer werken.

@+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Het einde van de BTI: wat denk je?




par Christophe » 16/11/18, 12:38

izentrop schreef:terwijl de bron van siliciumdioxide niet is uitgeput.


Het zand, bouwkwaliteit BTP, is al het voorwerp van hebzucht en spanningen op veel punten van hulpbronnen, maar we spreken (nog steeds) niet te veel ...

Het zand van de Sahara (en ik stel me een andere woestijn voor) wordt niet beschouwd als een zand van kwaliteit, althans voor de constructie ... voor de elektronica is het misschien bevredigend ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 215 gasten