Luie tuin ... hulp

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
cristo33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 29/01/19, 14:59
Plaats: Estuarium van de Gironde
x 5

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par cristo33 » 31/01/19, 16:59

Did67 schreef:
franz3008 schreef: Houd mij ook de illusie van een kleine stap gezet te hebben naar de natuur die mij bedankte.

Dit sluit aan bij iets dat ik ergens moest schrijven: ik respecteer elke beoefenaar van welke religie dan ook (binnen bepaalde grenzen waarvan recent nieuws enige contouren vertoont); Ik vecht tegen alle religies als een georganiseerd systeem om - naar mijn mening - onzin aan mensen te vertellen. Ik respecteer individuen des te meer omdat ze accepteren dat ik ze behandel als "arme gelovigen die illusies nodig hebben om het idee van de dood en andere aardse ergernissen onder ogen te zien". Daar aangekomen wordt het over het algemeen moeilijk, omdat ze natuurlijk denken dat alleen zij DE waarheid hebben!


Dit is de eerste keer dat ik dit soort principes toepas ... op de moestuin. : Lol: En de vrijdenker die ik deel met 100%.
1 x
franz3008
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 10/11/17, 11:11
x 1

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par franz3008 » 21/02/19, 11:15

Als iemand me kan helpen het artikel te vinden of Didier laat ons zien hoe we het hooi (de voren) met een machine kunnen openen.
Bij voorbaat dank.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par Did67 » 21/02/19, 12:02

Het is een video:


[dit zijn foto's van "Xavier", een Belgische fan, landschapsarchitect; met redelijk professioneel materiaal - Stihl; in de volgende video zullen we mijn machine zien, een "Hyundai" gekocht voor minder dan 100 euro!]
1 x
franz3008
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 10/11/17, 11:11
x 1

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par franz3008 » 21/02/19, 12:40

Did67 schreef:het zijn afbeeldingen van "Xavier", een waaier, een landschapsschilder, Belg; met redelijk professioneel materiaal - Stihl; in de volgende video zullen we mijn machine zien, een "Hyundai" gekocht voor minder dan 100 euro!

Hallo besloot dat het alleen de volgende video is die me ook interesseert, sorry!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par Did67 » 21/02/19, 12:54

Het komt !!!

[Ik heb uw bericht ingevuld door ‘tags’ van citaat te plaatsen]

Maar het is een Hyundai want hij is verkocht en de transmissiestang is "afgesneden" met een meegeleverde aansluiting (waarschijnlijk om kleinere pakketten te hebben !!!!).

Dus, met een bos, plaats je een klein gaatje 90 ° en voila!

Op deze modellen ziet u bijvoorbeeld zonder advertenties de "kruising" in het midden van de transmissiepaal:

https://www.manomano.fr/debroussailleus ... qtEALw_wcB

https://www.manomano.fr/debroussailleus ... xIEALw_wcB

https://www.leroymerlin.fr/v3/p/produit ... 1501484283

https://www.leroymerlin.fr/v3/p/produit ... 1500791571

https://www.manomano.fr/debroussailleus ... _id=543413 [Ik denk dat de mijne het "onder" -model is, minder krachtig]

0 x
franz3008
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 10/11/17, 11:11
x 1

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par franz3008 » 22/02/19, 20:21

Bedankt voor je hulp terwijl je andere katten hebt om te zwepen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par Did67 » 22/02/19, 22:55

Laten we de katten verlaten !!!
0 x
franz3008
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 10/11/17, 11:11
x 1

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par franz3008 » 24/02/19, 09:25

Did67 schreef: "Dit sluit aan bij iets dat ik ergens moest schrijven: ik respecteer elke beoefenaar van welke religie dan ook (binnen bepaalde grenzen waarvan recent nieuws enige contouren laat zien); ik vecht tegen alle religies als een georganiseerd systeem voor onzin vertel ik - naar mijn mening - aan mensen, ik respecteer individuen des te meer omdat ze accepteren dat ik hen behandel als "arme gelovigen die illusies nodig hebben om het idee van de dood en andere aardse ergernissen onder ogen te zien". Daar aangekomen wordt het in het algemeen moeilijk, omdat ze natuurlijk denken dat alleen zij DE waarheid hebben! "
Ik denk niet dat ik helemaal DE waarheid heb! Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat ik op deze vraag ingelicht ben, dat is alles. En dit dankzij dit boek "The Mysterious Book Of The Beyond". Het heeft niets te maken met religies, maar legt bepaalde (waarheden) uit die me hebben geholpen te begrijpen wat ons niet wordt verteld.
Ik respecteer iedereen om te geloven wat hij wil. In deze zin wens ik u (iedereen die mij leest) een goede zondag.
0 x
franz3008
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 10/11/17, 11:11
x 1

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par franz3008 » 24/02/19, 09:38

"The Mysterious Book From Beyond" presenteert de spirituele ervaring van Johannes Greber, een priester die leefde van 1876 tot 1944.

Dit is de 2005-vertaling van het verhaal geschreven door deze kerkman in 1932, dat in die tijd in het Frans werd gepubliceerd onder de titel "Communicatie met de spirituele wereld".

Deze eerste Franse versie is beschikbaar in pdf op nuxit.net, of in eenvoudig overleg over spirite.free.

Zoals vermeld in het Figaro-artikel, is dit document vrij uniek. Niet zozeer vanwege de spirituele concepten die het bevat, die te vinden zijn in een ontelbare hoeveelheid boeken, maar omdat ze worden gecommuniceerd door een katholieke predikant, ook al zijn ze niet in overeenstemming met de leer van dit geloof .

Er is, natuurlijk, in deze kerk een groot aantal zieners, mediums, spiritisten en andere spirituele reizigers die openbaringen hebben gedeeld, maar deze zijn bijna altijd in perfecte overeenstemming met de dogma's van deze religie.

De huidige benadering daarentegen heeft Johannes Greber de woede van zijn hiërarchie aangetrokken en ertoe geleid dat hij afstand doet van zijn priesterschap.
0 x
franz3008
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 10/11/17, 11:11
x 1

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par franz3008 » 24/02/19, 10:16

De mysterieuze BOEK VAN BUITEN
Persoonlijke ervaringen van een katholieke priester

Van Johannes Greber
Uitgever: Le Jardin des Livres
Uitgave: 10 oktober 2005

Als strenge rooms-katholieke priester die niet in het bovennatuurlijke geloofde, had Johannes Greber een unieke ervaring in Duitsland: hij communiceerde met geesten die hem uitvoerig uitlegden hoe hun 'spirituele' wereld handelde in onze 'materiële' wereld. Toch is er een fundamenteel verschil tussen dit boek en alle andere: de geest heeft niet geaarzeld om de punten op de i te plaatsen, zeldzaam in dit soort literatuur waar de zachtheid en de zinnen die niets zeggen overheersen de scene. We leren meer in dit boek dan in een ander. Honderd jaar geleden zouden deze pagina's geïndexeerd en verbrand zijn, indien mogelijk met de auteur. Schat van spirituele literatuur, regelmatig gedrukt sinds 70 jaren, 'The Mysterious Book of Beyond' is het enige boek dat alle vragen over de aard van de wereld, Christus, het Hiernamaals, God, beantwoordt Engelen, en bovenal, over de reden van het menselijk bestaan!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 347 gasten