Luie tuin ... hulp

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par Did67 » 06/03/19, 18:49

Waarom medelijden????

Wat ik zeg of schrijf wordt vaak afgewezen... Ik doe het voor anderen!

Je daagde me uit, ik antwoordde je. Je weet niet wie het leest... Maak je geen zorgen over mijn hiernamaals. Ik heb de dood drie keer onder ogen gezien, redelijk dichtbij. Toch blijf ik bij mijn basisovertuiging: het hiernamaals is een armzalige creatie van zwakke geesten die bang zijn voor de dood en het einde van "alles". Ik zou kunnen filosoferen over de dood als de absolute levensvoorwaarde van de levenden: als de eerste bacterie had geweigerd te sterven, zou er geen evolutie zijn geweest... Geen zoogdieren, zelfs geen dinosaurussen... Ik situeer daarom deze benadering voor mij : Ik ga dood zodat de levenden hun weg kunnen vervolgen.

Het is dus helemaal niet mijn gevoeligheid: ik vecht tegen alle religies, ik blijf het zeggen of schrijven... Maar ik respecteer alle overtuigingen van iedereen, ook al is het voor mij een omzwerving (zoals vele anderen)...
2 x
franz3008
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 10/11/17, 11:11
x 1

Re: Lazy Potager's Kitchen ... help




par franz3008 » 27/03/19, 13:20

Ik had een vraag gesteld over "Le Potager du Laesseux: meer tuinieren dan biologisch zonder vermoeidheid". Helaas, zelfs door hier op te klikken, vond ik het antwoord niet. Misschien kan iemand mij helpen?

Hallo franz3008,

U ontvangt deze melding omdat u bent geabonneerd op het onderwerp "La Potager du Sloth: Tuinieren meer dan Bio zonder vermoeidheid" op https://www.econologie.com/forums/

GardenerAmateur heeft zojuist een nieuw antwoord geplaatst. Je kunt het lezen door hier te klikken

Als u het onderwerp vanaf het begin wilt bezoeken, klik dan hier

Als je de rest van de forum en zie het andere nieuws, klik hier

Als je je wilt afmelden voor het onderwerp, dan is het hier

Als u dit soort e-mail niet meer wilt ontvangen, kunt u hier uw meldingen instellen

Bedankt voor je deelname en tot snel!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 277-gasten