Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Moindreffor » 29/10/18, 08:41

Did67 schreef:Ik kom er zo even op terug... Zaal barstensvol... En vooruitzichten voor een dagje "trainen" om te verdiepen...

voor uw volgende concertdata, uh... conferenties heeft u grotere kamers nodig. Wanneer zijn de Zéniths te verwachten? : Mrgreen:

Ik wacht tot de Olympia de reis maakt : Wink:
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Did67 » 29/10/18, 09:29

nico239 schreef:
Kortom, blij dat je zaait en dat het opkomt....


Maar ik hoop dat je er niet op gaat pissen om het sneller te laten groeien!!!! [vaak zou ik je slechte gewoonten hebben gegeven!]
2 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Did67 » 29/10/18, 09:35

Moindreffor schreef:Ik wacht tot de Olympia de reis maakt : Wink:


Eerlijk gezegd zou ik de Bataclan verkiezen.

In relatie tot de eeuwenoude geschiedenis van deze kamer ["De voornaam verwees naar Ba-ta-clan, een operette van Offenbach. Met het achterwege laten van koppeltekens keerde de naam terug naar het oorspronkelijke woord bataclan, wat een vreugdevol kabaal of commotie oproept" volgens Wikipedia] (“vrolijk lawaai”, verwijzend naar de “gelukkige puinhoop” van mijn leefgrond, dat past bij mij!).

Maar ook in relatie tot de zeer recente geschiedenis. Leven en dood. Heel precies, liever: dood en leven! Daar wordt het “gevoel van de levenden” tot uitdrukking gebracht, ondanks de dodelijke waanzin van absolutistische spirituele zwervers!

Maar ik denk dat ik voor één keer te onder de indruk zou zijn om duidelijk te zijn!

[bewerken Did67: “fouten” vervangen door “folies”, om herhaling te voorkomen; ook opgelost in het onderstaande antwoord]
1 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Moindreffor » 29/10/18, 09:50

Did67 schreef:
Moindreffor schreef:Ik wacht tot de Olympia de reis maakt : Wink:


Eerlijk gezegd zou ik de Bataclan verkiezen.

In relatie tot de eeuwenoude geschiedenis van deze kamer ["De voornaam verwees naar Ba-ta-clan, een operette van Offenbach. Met het achterwege laten van koppeltekens keerde de naam terug naar het oorspronkelijke woord bataclan, wat een vreugdevol kabaal of commotie oproept" volgens Wikipedia] (“vrolijk lawaai”, verwijzend naar de “gelukkige puinhoop” van mijn leefgrond, dat past bij mij!).

Maar ook in relatie tot de zeer recente geschiedenis. Leven en dood. Heel precies, liever: dood en leven! Daar wordt het “gevoel van de levenden” tot uitdrukking gebracht, ondanks de dodelijke waanzin van absolutistische spirituele zwervers!

Maar ik denk dat ik voor één keer te onder de indruk zou zijn om duidelijk te zijn!

eigenlijk zo gezien is het de ideale kamer
Ik heb voor de Olympia gekozen omdat ik, toen ik erover nadacht, het nummer van Aznavour "Ik zag mezelf al..." in mijn hoofd speelde, omdat je jezelf daar in tegenstelling tot hem echt niet zag, en toch, als het idee goed is, de spreker nogal vertederend, dat doet het...
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Adrien (voormalig nico239) » 29/10/18, 12:35

Did67 schreef:
nico239 schreef:
Kortom, blij dat je zaait en dat het opkomt....


Maar ik hoop dat je er niet op gaat pissen om het sneller te laten groeien!!!! [vaak zou ik je slechte gewoonten hebben gegeven!]


Beeld
1 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Did67 » 30/10/18, 10:25

Een dag training/uitwisseling in de Drôme op 9 februari 2019

[LET OP: datumwijziging; het zal 16 maart 2019 zijn op de landbouwschool Valentin in Bourg-les-Valence]


Het is bevestigd, ik zal in februari of maart 2019 in de Drôme zijn, met de vereniging "La Drôme des Jardins": http://www.ladromedesjardins.fr/

Datum nog te bevestigen: 9 februari 2019. Locatie nader te bepalen. [de vereniging zoekt...]


[LET OP: datumwijziging; het zal 16 maart 2019 zijn op de landbouwschool Valentin in Bourg-les-Valence]


Het format is als volgt: in de ochtend een conferentie om het ‘kader’ van mijn denken te presenteren; in de middag, vragen en antwoorden...

Ik zal, met instemming van de verantwoordelijken, de modaliteiten specificeren: locatie, tijden, inschrijvingen, lidmaatschap...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Did67 » 31/10/18, 21:42

DE VOLGENDE CONFERENTIE: zondag 25 november 2018 om 15 uur

In het kader van een "Open Dag" bij verschillende ambachtslieden in de stad geef ik op 25 november 2018 's middags om 15 uur een conferentie in Ingwiller (Bas-Rhin), in de kassen van de firma Horticole Fritschman.

Het is op Cote Weinbourg 14 in 67340 Ingwiller.

Een primeur dus: een conferentie over de Paresseux Moestuin in de kassen van een tuinder!
1 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Moindreffor » 01/11/18, 15:34

Did67 schreef:DE VOLGENDE CONFERENTIE: zondag 15 november 2018 om 15 uur

In het kader van een "Open Dag" bij verschillende ambachtslieden in de stad geef ik op 25 november 2018 's middags om 15 uur een conferentie in Ingwiller (Bas-Rhin), in de kassen van de firma Horticole Fritschman.

Het is op Cote Weinbourg 14 in 67340 Ingwiller.

Een primeur dus: een conferentie over de Paresseux Moestuin in de kassen van een tuinder!

wees voorzichtig, het is 15 of 25
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Did67 » 01/11/18, 15:56

Moindreffor schreef:wees voorzichtig, het is 15 of 25


Het is 25 november om 15 uur!

Merci.
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Le Potager du Lazy: conferenties, bezoeken - data




par Moindreffor » 01/11/18, 16:08

Did67 schreef:DE VOLGENDE CONFERENTIE: zondag 25 november 2018 om 15 uur

In het kader van een "Open Dag" bij verschillende ambachtslieden in de stad geef ik op 25 november 2018 's middags om 15 uur een conferentie in Ingwiller (Bas-Rhin), in de kassen van de firma Horticole Fritschman.

Het is op Cote Weinbourg 14 in 67340 Ingwiller.

Een primeur dus: een conferentie over de Paresseux Moestuin in de kassen van een tuinder!
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 351-gasten