Toeslagen generator of niet?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: On-Cash Generator of niet?




par moinsdewatt » 20/08/18, 08:25


Zoals het er nu voor staat, kunnen we objectief en wetenschappelijk gezien geen conclusie trekken over het bestaan ​​of niet van deze vrije energie.


Oké, we hebben het over een onderwerp als het geslacht van engelen.
: Cheesy:
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 20/08/18, 08:38

moinsdewatt schreef:

Zoals het er nu voor staat, kunnen we objectief en wetenschappelijk gezien geen conclusie trekken over het bestaan ​​of niet van deze vrije energie.


Oké, we hebben het over een onderwerp als het geslacht van engelen.
: Cheesy:

Ik was niet van plan je te overtuigen van het nut van kijken. : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 20/08/18, 10:00

Janic schreef:
als er niets wordt gecreëerd, wordt alles getransformeerd?
voordat iets kan transformeren, moet het eerst bestaan. De formule dus als er niets wordt gecreëerd maakt deel uit van een...Cartesiaanse vooronderstelling!

Absoluut, alleen maar om de grenzen van deze aanpak aan te geven. : Wink:

Ahmed schreef: De "schepping" van het universum is een van deze psychologische grenzen: waarschijnlijk heeft dit concept absoluut geen betekenis, misschien is het er altijd geweest en is het alleen maar aan het transformeren...

Eerlijk gezegd weten we er niets van, maar het is grappig om op te merken dat dit het ‘oorzaak-en-gevolg’-type van redeneren waarin we zijn ondergedompeld, verstoort.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: On-Cash Generator of niet?




par Ahmed » 20/08/18, 11:29

Ik denk niet dat de term 'vrije energie' gelukkiger is, omdat alle energieën per definitie gratis zijn, er zijn alleen kosten verbonden aan het opvangen ervan.
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 20/08/18, 11:58

Ahmed schreef:Ik denk niet dat de term 'vrije energie' gelukkiger is.

Ik ook niet! : Lol: alleen de vertaling uit het Engels is iets trouwer aan de oorspronkelijke betekenis.
Totdat het bewezen en begrepen is, zal deze ‘vrije energie’ geen naam hebben.
Mogelijk is het eenvoudigweg een vorm van schone kernenergie of een energie die afkomstig is uit de samenstellende delen van het universum.

Ahmed schreef:omdat alle energie per definitie gratis is, zijn er alleen kosten verbonden aan het opvangen ervan.

Absoluut. : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: On-Cash Generator of niet?




par moinsdewatt » 20/08/18, 20:59

eclectron schreef:
Ahmed schreef:Ik denk niet dat de term 'vrije energie' gelukkiger is.

Ik ook niet! : Lol: alleen de vertaling uit het Engels is iets trouwer aan de oorspronkelijke betekenis.
Totdat het bewezen en begrepen is, zal deze ‘vrije energie’ geen naam hebben.
Mogelijk is het eenvoudigweg een vorm van schone kernenergie of een energie die afkomstig is uit de samenstellende delen van het universum.


Ja, het is net als het geslacht van engelen, we weten niet wat we gaan vinden.

Ik denk graag dat er niet 2 geslachten zullen zijn zoals hier, maar 4 geslachten om zeer interessante combinaties mogelijk te maken.

Kunnen degenen die denken dat engelen niet in vier geslachten zijn verdeeld, mij dit bewijzen?
1 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 21/08/18, 08:51

moinsdewatt schreef:Kunnen degenen die denken dat engelen niet in vier geslachten zijn verdeeld, mij dit bewijzen?

Zie je, als het onderwerp mij interesseerde, zou ik al proberen te definiëren wat we een engel noemen, ik zou het onderwerp onderzoeken om mijn mening te geven, ik zou niet zonder enige reden volmondig zeggen dat engelen vier geslachten hebben.

De meeste mensen die een MENING hebben over vrije energie (voor of tegen) blijven echter oppervlakkig; ze hebben geen serieuze onderzoeksaanpak op dit gebied.
Ze ‘zoeken’ alleen naar wat hun vooropgezette ideeën bevestigt.

Na een paar jaar objectief onderzoek over dit onderwerp kan ik nog steeds niet op de een of andere manier concluderen: er zijn zoveel vervalsingen, grappenmakers, mensen die er vast van overtuigd zijn en toch volkomen ongelijk hebben door onwetendheid.

Wat interessant is, is het percentage dat overblijft in deze oceaan van muizen.
Je moet de bloem op de mesthoop zoeken en niet alleen maar naar de mesthoop kijken.
Wanneer je verbanden legt tussen wetenschappelijk onderzoek en bepaalde zogenaamd overtollige montages, wordt het duidelijker. ze creëren niets, ze pompen.
Ik ben niet immuun voor slimme misleiding.
De toekomst zal het mij leren, maar ik zeg niet zonder het te weten, dat energie niet bestaat, noch dat zij bestaat.
Ik zeg dat het bestaan ​​ervan een zeer waarschijnlijke hypothese is, gegeven mijn onderzoek.

Ik kan me voorstellen dat u mij wilt vertellen waarom we geen montages zien floreren in het publieke domein?
- De aantrekkingskracht van de winst van de auteurs, gekoppeld aan het heel normale wantrouwen jegens potentiële investeerders.
- intimidatie van bepaalde lobby's of staten die sommige vinders het zwijgen opleggen, of zelfs permanent.
Maar nogmaals, voor dit laatste scenario spelen sommige mensen ermee om zichzelf belangrijk te vinden, terwijl ze absoluut niets hebben gevonden, nog steeds onzin.

Kortom, dit onderwerp is veel complexer dan een snelle blik op een stapel muizen.
Een irrationeel argument vóór vrije energie: "We hebben geen keus." : Lol:
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: On-Cash Generator of niet?




par Ahmed » 21/08/18, 10:22

De bezwaren die u naar voren brengt, Eclectron, zijn gemakkelijk te weerleggen:
- De aantrekkingskracht van de winst van de auteurs, gekoppeld aan het heel normale wantrouwen jegens potentiële investeerders.
- intimidatie van bepaalde lobby's of staten die sommige vinders het zwijgen opleggen, of zelfs permanent.

Een lokmiddel voor winst van de kant van de ‘uitvinders’ zou hen ertoe brengen hun gadgets ten koste van alles te gebruiken; Wat de investeerders betreft, velen van hen zouden geïnteresseerd zijn zodra het begin van het bewijs aan hen werd geleverd.
De zogenaamd samenzweerderige lobby's en staten zouden daarentegen graag een middel verwelkomen om hun macht te versterken (vergeet niet dat olietankers geen olie produceren, maar dollars!).

Je irrationele argument is voornamelijk dit: hoe meer ik zoek, hoe meer ik valse montages vind, en dus hoe meer gelijk ik heb om door te gaan met zoeken! Het is een zeer Shaddockiaanse benadering... : Wink:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 21/08/18, 10:56

Ahmed schreef:De bezwaren die u naar voren brengt

Alleen de feiten, geen bezwaren.

Ahmed schreef:Een lokmiddel voor winst van de kant van de ‘uitvinders’ zou hen ertoe brengen hun gadgets koste wat het kost te gebruiken.

* wie is bereid 10 miljoen dollar te geven voor een apparaat waarbij het risico op misleiding bestaat?
Wie is bereid uit te leggen hoe hun systeem werkt en dan 10 miljoen dollar te eisen?

Ahmed schreef: Wat de investeerders betreft, velen van hen zouden geïnteresseerd zijn zodra het begin van het bewijs aan hen werd geleverd.

Er zijn bewijzen van werking geleverd, investeerders zijn geïnteresseerd, de zaken zijn in beweging, maar ga naar *

Ahmed schreef:De zogenaamd samenzweerderige lobby's en staten zouden daarentegen graag een middel verwelkomen om hun macht te versterken (vergeet niet dat olietankers geen olie produceren, maar dollars!).

Wat is beter: een apparaat één keer verkopen of elke dag brandstof verkopen?

Ahmed schreef:Je irrationele argument is voornamelijk dit: hoe meer ik zoek, hoe meer ik valse montages vind, en dus hoe meer gelijk ik heb om door te gaan met zoeken! Het is een zeer Shaddockiaanse benadering... : Wink:


Ja, ik hou van het absurde, het maakt me aan het lachen. : Lol:
Is het leven van de mens niet van nature Shaddockiaans, ergens absurd, zonder enige betekenis?

Behalve dat voor vrije energie, hoe meer ik kijk, hoe meer ik zinvolle arrangementen vind.
Reken er niet op dat ik hier hard-verzamelde feitelijke informatie breng, aan mensen die er niets om geven en het niet kan schelen, het is sowieso allemaal weerlegbaar.
Het is dus niet hier dat het onderwerp een positieve ontwikkeling zal doormaken.
Negatief, het is gemakkelijk.
Om dit onderwerp vooruit te helpen, moeten we onze mouwen opstropen en niet alleen maar praten.

Weet alleen dat het zeer waarschijnlijk is dat er vrije energie bestaat, in tegenstelling tot wat je hier doorgaans denkt.
Om dat te weten moet je geïnteresseerd zijn, volhardend, gemotiveerd, nieuwsgierig, gedreven door een klein vlammetje...
En als ik het mis heb, wat verandert dat dan? Ik had graag wat tijd besteed aan het beantwoorden van een vraag.

Ik geloof dat het debat niet verder zal gaan. : Wink:
A+
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: On-Cash Generator of niet?




par Ahmed » 21/08/18, 11:53

Kortom, u zult geen argumenten aanvoeren om uw beweringen te staven, omdat we u niet a priori geloven! : Lol:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 256-gasten