Onze madeleines van Proust-groente ...

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Our madeleines of Proust vegetable ...




par Janic » 01/06/18, 15:23

kleine radijsjes die vanmorgen op de markt zijn gekocht (ik in de tuin, ik weet niet hoe ik alleen slechte en pittige radijsjes moet maken) zullen een heerlijke soep maken ... wat zeg ik een heerlijke velouté met radijsdoppen voor de maaltijd vanavond ...
maar veel minder lekker en verkwikkend dan een soepje van brandnetels. Bovendien is het niet schurkenstaten en gratis! : Cheesy:
PS: koop voor radijs eerst biologische zaden en oogst dan je eigen zaden voor de volgende jaren.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
guibnd
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 270
Inschrijving: 24/07/17, 14:58
Plaats: Normandië - eure
x 68

Re: Our madeleines of Proust vegetable ...




par guibnd » 03/06/18, 23:05

Christophe schreef: ps: wat is 5 denis brood?

Het is gemaakt met miss-canthus zaden : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
1 x
Twandelen met klei en vruchtbare tarwe, vol water in de winter, koud in het voorjaar, gekneusd en gebarsten in de zomer,
maar dat was voor de Didite ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten