Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3794
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1316

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par pedrodelavega » 19/04/19, 22:05

Janic schreef: zo niet, dan bedoelt u dat de passages met patentnummer fout zijn?
Ik denk niet dat ze ongelijk hebben, maar het is niet in tegenspraak met B Beer.

Janic schreef: false, een dokter bellen volstaat om een ​​levenskeuze op zijn eigen kinderen te valideren.
Geen relatie: Uw eerste verklaring was: "aan de andere kant heeft W geen kinderen misbruikt, aangezien de ouders ermee instemden zoals alle verantwoordelijke ouders." :pijl: Waarop ik opnieuw antwoord: het feit dat de ouders ermee instemden, bewijst niet dat Wakefield geen misbruik maakte van kinderen!

Janic schreef: Verwar de interne beschuldigingen van de orde van artsen en de aanklacht van de staatsrechter niet die niet heeft plaatsgevonden.
Ik begrijp het niet: ik praat met u over een oordeel van de GMC, een organisatie die wettelijk door de staat is gemachtigd om deze leeftijdsgenoten te oordelen en te straffen, in het geval van Wakefield, op basis van meer dan dertig aanklachten.

Janic schreef: In geval van betwisting van de verdachte vindt dit plaats voor de staatsrechter
Hij kan in beroep gaan. Normaal. Hetzelfde voor de prudhommes, enz ... hetzelfde voor bijna elk oordeel in feite.

Janic schreef: maar uitgeroeid door de dijken,
Uitgeruimd door massale vaccinatie (lees het rapport vanaf het begin, het spreekt in het bijzonder van alle andere landen) en met een andere strategie in bepaalde landen:insluiting bestond uit het isoleren van de patiënt (normaal) en voerde een intensieve vaccinatiecampagne uit van de beoogde sector. Tegelijkertijd gingen de massale vaccinatiecampagnes door.
Beeld

Janic schreef:wat denk je Ik heb al je referenties gelezen.
Als we dat zien in het geval van pokken, loop je op je extract van 5 regels. Hoewel een lezing van het rapport in zijn geheel geen twijfel laat bestaan ​​over de effectiviteit van vaccinatie bij de uitroeiing van deze ziekte.
(een beetje meer logica: als we deze antivax-redenering in dit specifieke geval volgen, zou de WHO een rapport openbaar maken en online achterlaten dat het tegenovergestelde zou zijn van wat het officieel concludeert :? :schok: :? Voor samenzweerders van deze rang zijn ze echt te dom : Lol: : Lol: : Lol: )
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 22/04/19, 17:56

janic schreef: zo niet, dan bedoel je dat de passages met patentnummer niet kloppen?
Ik denk niet dat ze ongelijk hebben, maar het is niet in tegenspraak met B Beer.
Zijn deze vaccinpatenten of niet? Omdat Beer het heeft over het mazelenvaccin en persoonlijke verrijking! (wat overigens niets illegaals zou zijn) de voordelen voor het ziekenhuis, als dat niet in tegenspraak is met zijn beschuldigingen!
janic schreef: false, een dokter bellen volstaat om een ​​levenskeuze op zijn eigen kinderen te valideren.
Geen rapport: uw eerste bewering was: "aan de andere kant heeft W geen kinderen misbruikt omdat de ouders ermee instemden zoals alle verantwoordelijke ouders."
Waarop ik opnieuw antwoord: het feit dat de ouders ermee instemden, bewijst dat Wakefield geen misbruik maakte van kinderen! daarna noemde u uw commissies en ik beantwoordde ze.
Dan antwoord ik dat de wet, française, is niet van mening dat de instemming met een medische handeling is om kinderen te misbruiken, anders moeten ze serieus worden onderzocht, vooral wanneer een staat ouders VERPLICHT hun kind te onderwerpen aan vaccinatiegeweld, het is hoe heet het?
janic schreef: Verwar interne beschuldigingen van de orde van artsen niet en de aanklacht tegen de staatsrechtspraak die niet heeft plaatsgevonden.
Ik verwar niet: ik praat met u over een oordeel van de GMC, een organisatie die wettelijk door de staat is gemachtigd om deze leeftijdsgenoten te beoordelen en te straffen, in het geval van Wakefield op meer dan dertig kosten. [/quote] [*] Een persoon opladen en opladen zijn twee verschillende dingen. Alleen de wet van het land, par ses Tribunaux , kan een persoon aanklagen en de GMC heeft waarschijnlijk niet dit voorrecht (ik zeg waarschijnlijk omdat ik de Engelse wetgeving niet ken) En daarom het vermoeden van onschuld, waar is het voor?
Dus altijd in dezelfde verwarring! De GMC staat niet boven de wet en wanneer een arts van mening is dat hij onterecht de praktijk is ontnomen voor beschuldigingen die niet wettelijk zijn gegrond (volgens de algemene wet van een land), heeft hij recht op een beroep op een arts. administratief oordeel om haar rechten te doen gelden, is de GMC geen staat in de staat boven de wetten. Dus W en zijn collega's volgden het protocol niet, de GMC heeft zijn administratieve bevoegdheden, maar dat hebben ze niet gedaan geen juridische waarde in de ogen van de algemene wet.
janic schreef: Indien uitgedaagd door de verdachte, gebeurt het in de staatsrechtspraak
Hij kan in beroep gaan. Normaal. Hetzelfde voor de prudhommes, enz ... hetzelfde voor bijna elk oordeel in feite.
Het is al een stap om te erkennen dat de GMC niet almachtig is, het is dus wat Smith heeft gedaan omdat het ZIJN oordeel is, niet dat van W!
janic schreef: maar uitgeroeid door insluiting,
Uitgeruimd door massale vaccinatie (lees het rapport vanaf het begin, het spreekt in het bijzonder van alle andere landen) en met een andere strategie in bepaalde landen:
De insluiting bestond uit het isoleren van de patiënt (normaal) en voerde een intensieve vaccinatiecampagne uit in het beoogde gebied. Tegelijkertijd gingen de massale vaccinatiecampagnes door.
Alleen aanname. Het rapport zegt anders!
janic schreef: wat denk je? Ik heb al je referenties gelezen.
Als we dat zien in het geval van pokken, loop je op je extract van 5 regels. Hoewel een lezing van het rapport in zijn geheel geen twijfel laat bestaan ​​over de effectiviteit van vaccinatie bij de uitroeiing van deze ziekte.
Je kan praten ! Je maakt, net als ik, een selectie van de enige passages die je lijken te eren en ik doe hetzelfde, het is het spel, maar dat geeft je geen reden voor dat alles.
Het provaccinale rapport maakt de geschiedenis van vaccinatiecampagnes met, enkele successen, maar voor de rest van de opeenvolgende mislukkingen terwijl ze effectief massale vaccinaties voortzetten, VOOR INperking, waar hun campagne niet onder controle werd gehouden (campagne die bestond uit vaccineren, om besmetting niet te voorkomen. De aangehaalde statistische curves bevestigen dit gebrek aan efficiëntie dat elders in dit rapport wordt erkend.
(een beetje meer logica: als we deze antivax-redenering in dit specifieke geval volgen, zou de WHO een rapport openbaar maken en online achterlaten dat het tegenovergestelde zou zijn van wat het officieel concludeert
Het rapport concludeert niet dat de overwinning het gevolg was van opeenvolgende mislukte vaccinatiecampagnes
Voor samenzweerders van deze rang zijn ze echt te sceptisch
en kraak, het is weer weg, als een punt wordt betwist, roepen we samenzwering op. er is geen samenzwering aan beide kanten, maar een paradigmaverschuiving eenvoudig, als iets niet werkt, proberen we iets anders, het is heel eenvoudig!
Het geval van pokken was een wereldwijd fenomeen, gevolgd door alle betrokken landen in een tijd dat de WHO financieel was onafhankelijk labs. Het gaat dus niet om incompetentie, maar om politiek en aanverwante zaken. Dus de WHO rapporteert wat alle landen wisten en kon deze insluiting niet verbergen die alleen al echt effectief was, in tegenstelling tot al deze dure campagnes en uiteindelijk nutteloos vanwege hun ineffectiviteit. behalve zoals hun tekst zegt: voor een aantal zeer specifieke landen.

'De massale vaccinatiecampagnes wisten het grootste successen in landen met relatief goed ontwikkelde en beheerde gezondheidsdiensten (...) In sommige landen zelfs wanneer de dekking 80 of zelfs 90% bereikte (…) Of in gebieden met een laag sociaal-economisch niveau in steden, vormde een voldoende grote bevolking zodat de overdracht van de ziekte doorgaat. (...) om de pokken uit deze landen met de beschikbare middelen uit te roeien, was het absoluut noodzakelijk om van strategie te veranderen. "
janic schreef: wat denk je? Ik heb al je referenties gelezen.
Hoewel een lezing van het rapport in zijn geheel geen twijfel laat bestaan ​​over de effectiviteit van vaccinatie bij de uitroeiing van deze ziekte.
er is geen twijfel over de uitroeiing, niet het feit dat het te wijten is aan de vaccinaties zelf.
bovendien is het niet seulement van het WHO-rapport, dat alleen bevestigt wat ik elders opmerk. Namelijk dat er in geval van een epidemie (en niet alleen voor deze pathologie) geen of weinig verschil is tussen gevaccineerd of niet, het zonder onderscheid toeslaat zoals de hecatombs van over-gevaccineerde proefpersonen hebben aangetoond (100 %) van het Britse leger. (al meerdere keren aangehaald en vergeleken met burgerbevolking in de buurt die niet is ingeënt om religieuze redenen.)
(een beetje meer logica: als we deze antivax-redenering in dit specifieke geval volgen,

Zeg al: antivaxx is niet logisch en ook niet waar. Ik ben een niet-roker, maar geen roker, ik ben geen alcoholgebruiker, ik ben niet anti-alcoholisch, ik ben VGL, ik ben geen anti-bidoche, iedereen is vrij om zijn levensstijl te kiezen. Ik rookte, ik stopte, ik dronk en ik stopte ook, ik at de kan en ik stopte weer, ik werd gevaccineerd en ik stopte ook, naar keuze gewoon leven.
Er is ook geen antivaxx, maar ouders van wie de kinderen het slachtoffer zijn van vaccins en van wie de minister de realiteit ontkent, ondanks internationale gerechtelijke uitspraken.

[*] Een aanklacht, sinds 1993 in Frankrijk aangeklaagd, is een exclusieve bevoegdheid van de rechter-commissaris in België en Frankrijk, en de aanklager Kroon- of politieagent in Canada.
Wikipedia
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par izentrop » 22/04/19, 20:09

Een beetje frisheid;)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 23/04/19, 07:20

Wauw! de ergste illusie is de valse bescherming van vaccins. :?
de oude gelovigen zwaaiden met kruisbeelden, de nieuwe zwaaiden met spuiten: waar is het verschil in bijgeloof? :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Moindreffor » 23/04/19, 08:26

Janic schreef:Wauw! de ergste illusie is de valse bescherming van vaccins. :?
de oude gelovigen zwaaiden met kruisbeelden, de nieuwe zwaaiden met spuiten: waar is het verschil in bijgeloof? :onheil:

en wat zwaai je?
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 23/04/19, 12:25

en wat zwaai je?
doe toch geen bzzz, bzzz!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3794
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1316

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par pedrodelavega » 23/04/19, 19:47

Janic schreef: Omdat Beer praat over het mazelenvaccin
Ondersteunend bewijsmateriaal:
gezondheid voorkoming van verontreiniging / is-de-France-l-one-of-worst-leerlingen-european-en-matter-of-vaccinatie-t15653-600.html # p358033

Janic schreef: Het feit dat de ouders ermee instemden, bewijst dat Wakefield de kinderen niet heeft misbruikt!
Nee, het bewijst het niet:
https://translate.google.com/translate? ... ntence.pdf

Janic schreef: de GMC heeft dit prerogatief waarschijnlijk niet (ik zeg waarschijnlijk omdat ik de Engelse wetgeving niet ken)
De GMC heeft de bevoegdheid om haar collega's te beoordelen en te schrappen:
http://www.legislation.gov.uk/ukpga/198 ... 054_en.pdf

Janic schreef:Dus W en zijn collega's volgden het protocol niet, de GMC heeft zijn administratieve bevoegdheden, maar ze hebben geen juridische waarde in de ogen van de algemene wet.
Als het omdat het wettelijk is vastgelegd en dat het echt door de GMC is uitgezet wegens ernstig professioneel wangedrag.

Janic schreef:
Uitgeruimd door massale vaccinatie (lees het rapport vanaf het begin, het spreekt in het bijzonder van alle andere landen) en met een andere strategie in bepaalde landen:
De insluiting bestond uit het isoleren van de patiënt (normaal) en voerde een intensieve vaccinatiecampagne uit in het beoogde gebied. Tegelijkertijd gingen de massale vaccinatiecampagnes door.
Alleen aanname. Het rapport zegt anders!
Nee het is geschreven tekst:
Beeld

Janic schreef: Het rapport concludeert niet dat de overwinning het gevolg was van opeenvolgende mislukte vaccinatiecampagnes
Ja, dit rapport werd afgesloten met de uitroeiing van pokken dankzij vaccinatie. WHO concludeert hetzelfde:
"Na een wereldwijde vaccinatiecampagne onder leiding van de WHO, werd de pokken in 1980 uitgeroeid verklaard."
https://www.who.int/topics/smallpox/fr/

Janic schreef: hoe heet het, vooral wanneer een staat ouders VERPLICHT om zijn kind te onderwerpen aan vaccinatiegeweld?
Volksgezondheid!

Janic schreef: Namelijk dat er in geval van een epidemie (en niet alleen voor deze pathologie) geen of weinig verschil is tussen gevaccineerd of niet, het zonder onderscheid toeslaat zoals de hecatombs van over-gevaccineerde proefpersonen hebben aangetoond (100 %) van het Britse leger.
Bevestigd zonder bewijs of bron.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 23/04/19, 21:15

janic schreef: Omdat Beer praat over het mazelenvaccin
Ondersteunend bewijsmateriaal:
gezondheid voorkoming van verontreiniging / is-de-France-l-one-of-worst-leerlingen-european-en-matter-of-vaccinatie-t15653-600.html # p358033
W heeft 6 patenten aangevraagd, waarvan er slechts drie betrekking hebben op het onderwerp en hierboven geciteerd, dus tenzij er een slechte vertaling in het Frans is, is er geen sprake van een vaccin.
janic schreef: Het feit dat de ouders ermee instemden, bewijst dat Wakefield de kinderen niet heeft misbruikt!

Nee, het bewijst het niet:
Dus je bedoelt dat als ouders toestemming geven voor een invasieve operatie of zorg voor hun kind, dat niet de toestemming van de ouders bewijst? Raar als redenering!
janic schreef: de GMC heeft dit prerogatief waarschijnlijk niet (ik zeg waarschijnlijk omdat ik de Engelse wetgeving niet ken)
De GMC heeft de bevoegdheid om haar collega's te beoordelen en te schrappen:
Nogmaals, het beoordelen en opvallen van haar collega's is net als wanneer een petanquebedrijf de macht heeft om haar leden te schrappen voor het niet naleven van hun INTERNE regelgeving, zoals een werkgever tegenover zijn werknemers kan doen wegens niet-naleving van interne voorschriften , maar niet zomaar, hoe dan ook, daarom won Smith zijn rechtszaak. Meng niet alles!
Janic schreef :DOngeacht dat W en zijn collega's het protocol niet hebben gevolgd, heeft de GMC zijn administratieve bevoegdheden, maar hebben zij geen juridische waarde in de ogen van de algemene wet.
Als het omdat het wettelijk is vastgelegd en dat het echt door de GMC is uitgezet wegens ernstig professioneel wangedrag.
Nog steeds in dezelfde verwarring! Door de GMC verwijderd als lid daarvan heeft geen juridische waarde ten opzichte van de staat als een ernstige beroepsfout waarvan alleen de staat en zijn rechtsmacht onafhankelijk van deze organisatie kan de vraag beantwoorden na klacht van het slachtoffer van deze straling (wat een belemmering vormt om te oefenen) dit is het geval van Smith of de GMC werd ontslagen van zijn beschuldigingen.
Janic schreef:
Uitgeruimd door massale vaccinatie (lees het rapport vanaf het begin, het spreekt in het bijzonder van alle andere landen) en met een andere strategie in bepaalde landen:
De insluiting bestond uit het isoleren van de patiënt (normaal) en voerde een intensieve vaccinatiecampagne uit in het beoogde gebied. Tegelijkertijd gingen de massale vaccinatiecampagnes door.
Alleen aanname. Het rapport zegt anders!
Nee het is geschreven tekst:
wat is tekst is wat hieronder staat geschreven!
janic schreef: Het rapport concludeert niet dat de overwinning het gevolg was van opeenvolgende mislukte vaccinatiecampagnes
Ja, dit rapport werd afgesloten met de uitroeiing van pokken dankzij vaccinatie. WHO concludeert hetzelfde:
"Na een wereldwijde vaccinatiecampagne onder leiding van de WHO, werd de pokken uitgeroeid verklaard in 1980."

Dit rapport telt, niet de opmerkingen die erop volgden, en in dit rapport staat duidelijk: "Hoofdstuk 8-2
« het succes van de uitgevoerde uitroeiingsoperaties in ontwikkelde landen uit Europa en Noord-Amerika, evenals in een aantal ontwikkelingslanden is geactiveerd voor massale vaccinatie »
En dus vooral 8-2-4
« waren succesvol in een paar landen maar in de meeste gevallen mislukte, enz ... »
Het is duidelijk, ondubbelzinnig! Uitroeiing dankte zijn snelle succes alleen aan beheersing
janic schreef: vooral als een staat ouders VERPLICHT om hun kind te onderwerpen aan vaccinatiegeweld, hoe heet dat dan?
Volksgezondheid!
Echte volksgezondheid (het is niet voldoende om een ​​acroniem te geven om dit te realiseren) heeft niet de rol van het vervaardigen van slachtoffers die ernstig worden getroffen door deze gevaarlijke vaccins.
Dit wordt officieel geweld genoemd, zoals dat het nazisme markeerde, veroordeeld door internationale rechtbanken en dat de code van Neurenberg en het toenmalige Oviedo-verdrag gaf, ondertekend door Frankrijk dat je niet had mogen lezen het!
janic schreef: Namelijk dat er in geval van een epidemie (en niet alleen voor deze pathologie) weinig of geen verschil is tussen gevaccineerd of niet, het valt zonder onderscheid op, zoals blijkt uit de hecatombs van de proefpersonen op -gevaccineerd (100%) van het Britse leger.
Bevestigd zonder bewijs of bron.
Je bedoelt dat je deze niet hebt gezocht of gevonden! Er waren jaren geleden dingen op papier geschreven en zogenaamde ... boeken.
Dus je moet het gewoon effectiever zoeken.
In 1905, toen de eilanden de eilanden in bezit namen, bedroeg de mortaliteit bij pokken ongeveer 10%. Gezien dit enorme aandeel werd onmiddellijk een systematische vaccinatiecampagne ondernomen.
In 1905-1906, toen het op grote schaal werd ontwikkeld, brak een eerste epidemie uit: de mortaliteit steeg tot 25% ...
Hoe het ook zij, de Amerikanen hebben haastig een intensievere vaccinatie besteld.
Van 1918 tot 1920, toen 95% van de bevolking was gevaccineerd, ondanks 15 miljoenen vaccinaties die in de voorgaande 13-jaren zijn uitgevoerd, verklaarde zichzelf de meest verschrikkelijke epidemie die we hebben gekend. Het gemiddelde aantal sterfgevallen bereikte meer dan 54%. Op een bevolking van minder dan 11 miljoen waren er gevallen van 112.549 pokken en 60.855 sterfgevallen. Alleen al deze cijfers zouden voldoende scepsis over de effectiviteit van vaccinatie rechtvaardigen.
Maar we merken op dat het in Manila, waarvan alle inwoners waren gevaccineerd en opnieuw gevaccineerd dat het hoogste percentage sterfgevallen werd geregistreerd (65,3%), twijfel stevig in de geest kan vestigen.
Kan deze twijfel niet in zekerheid worden omgezet als we weten dat op het eiland Mindanao, waar de inboorlingen vaccinatie hadden geweigerd vanwege hun religieuze overtuiging, de laagste mortaliteit werd gevonden, met slechts 14,4% van dood; dat wil zeggen dat in dit deel van de eilanden, het enige waar geen vaccinatie heeft plaatsgevonden, geen epidemie heeft plaatsgevonden: de mortaliteit is vrijwel hetzelfde gebleven als voorheen.
2 ° - De mening van professor Alfred Russel Waliace.
In hoofdstuk XVIII van zijn boek "The Wonderful Century", bestudeert de eminente wetenschapper de incidentie van pokkenvaccinatie op de incidentie van pokkengevallen. Het was natuurlijk voor een rigoureuze wetenschappelijke geest om door te gaan in vergelijking.
In de stad Leicester werd 95% van de baby's gevaccineerd tot de dag waarop de epidemie van 1871-1872 uitbrak. Het aantal gemelde gevallen en het aantal sterfgevallen hebben duidelijk de nutteloosheid van vaccinatie aangetoond (eerste demonstratie). De autoriteiten hebben het verlaten en hygiënische maatregelen genomen. Pokken verdwenen sneller uit Leicester dan in andere industriële steden, zelfs gevaccineerd (tweede demonstratie)
ARWaliace trekt een parallel tussen deze stad, niet gevaccineerd, en het leger en de marine beschouwd als "volledig gevaccineerd".
Voor 1873-1874: Army 37 p / m; Marine 36,8 p / m; Leicester 14,4 sterfgevallen per miljoen pokken.
" .... In de jaren 1878-1890 hadden de niet-gevaccineerde inwoners van Leicester zo weinig fatale gevallen van deze pokken dat de registrar het gemiddelde vertegenwoordigt met de decimale 0,01 per duizend inwoners, een cijfer gelijk aan 10 per miljoen, terwijl er voor de twaalf 1878-1889 jaar minder dan één sterfte per jaar was.
“Momenteel en gedurende 25 jaar (in Engeland) wordt jaarlijks slechts een derde van de kinderen onder de 5 jaar gevaccineerd, de andere twee derde vertrouwt op hun natuurlijke immuniteit om de risico's van pokken te lopen. Als we er rekening mee houden, enerzijds dat het aantal boosters bijna te verwaarlozen is, anderzijds dat de immunisatiesnelheid na vaccinatie niet hoger is dan 75% (?) Volgens de vaccinspecialisten; tot slot, dat de immuniteit zeer kort is aangezien in het ministerieel besluit dat in het PB van 12 augustus 1965 is gepubliceerd, is bepaald dat alleen het personeel dat is ingeënt of teruggeroepen sinds minder dan 3 jaar momenteel als geïmmuniseerd wordt beschouwd, moet goed worden erkend dat op dit moment is Groot-Brittannië praktisch niet langer kunstmatig geïmmuniseerd tegen pokken.
Onder de tweederde niet-gevaccineerde personen waren er echter slechts in 25 jaar 4 sterfgevallen als gevolg van de pokken, terwijl bij de derde gevaccineerden 86 sterfgevallen waren als gevolg van vaccinatie. Of een aandeel sterfgevallen dat 21 keer groter is onder gevaccineerde! (Reactie van de minister van Volksgezondheid op het parlement, 12-2-64, en het register van de griffier in The Vaccination Inquirer).
In de kortere en kortere periode tussen 1953 en 1961 (inclusief), de statistieken van het Ministerie van Volksgezondheid toon de volgende gegevens:
11 sterfgevallen door pokken op 37.000.000 inwoners - 1,22 per jaar en 0,026 per miljoen.
37-sterfgevallen voor 500.000-vaccinaties gemiddeld per jaar - 4,11 per jaar of 8,22 per miljoen.
Sterftecijfers zijn daarom in het rapport van 8,22 tot 0,026; dat wil zeggen, deze vermeende bescherming is 316 keer vaker dodelijk dan de ziekte.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3794
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1316

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par pedrodelavega » 23/04/19, 21:59

Succes van verplichte vaccinatie: "Vertrouwen keert terug"
Elke keer dat een vaccin verplicht wordt, is de ziekte waarop het zich richt op zijn best verdwenen, en in ieder geval sterk achteruitgegaan. Minister Agnès Buzyn juicht het feit toe dat "het vertrouwen terugkeert" met betrekking tot vaccins.


https://www.bienpublic.com/actualite/20 ... ce-revient
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 24/04/19, 07:10

eenvoudige marketingoperatie. Ze doet een tegenaanval om zichzelf te rechtvaardigen :frons:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 224-gasten