Generator voor vloeibare stikstof

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 18/04/18, 09:30

Barda, ik geef toe dat ik onder de indruk ben van de domheid van je redenering.
1 x
Bardal
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 509
Inschrijving: 01/07/16, 10:41
Plaats: En 56 45
x 198

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Bardal » 18/04/18, 11:17

Als het je tenminste zou kunnen helpen om een ​​beetje leiding in je hersenen te hebben...
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 18/04/18, 12:57

barda, het zou leuk zijn als je zou stoppen met het vervuilen van de post met je berichten die 5% van de waarheid en 95% van de domheid bevatten. Ik begrijp dat op futura de moderators die nog minder weten dan jij, systematisch berichten sluiten.
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 25/04/18, 05:41

Goed. Behalve Barda die de dwaas speelt. Is het zo dat iedereen heeft begrepen dat we met mijn uitvinding een omkeerbaar energieopslagsysteem kunnen creëren waarvan de theoretische thermodynamische efficiëntie 100% is en dat het daarom de enige economische manier is om de in de zomer geproduceerde energie op te slaan voor de winter en ook de enige manier om zoveel auto's besturen als je wilt?
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par chatelot16 » 25/04/18, 08:48

Eric Dupont schreef:Ik herinner u er eenvoudig aan dat het diagram dat ik heb gepresenteerd alleen de motormodus beschrijft en dat ik de leidingen voor de generatormodus heb verwijderd om het begrijpelijker te maken. maar er zijn slechts 2 of 3 pijpen die niet worden weergegeven. en daarom is mijn machine volledig omkeerbaar en efficiënter dan de machine van Claude. bovendien zou het goed zijn als je niet langer over de machine van Claude sprak, maar over de machine van Eric Dupont, omdat deze efficiënter is : Cheesy:


Ik heb het over wat ik weet en wat ik kan begrijpen... je kunt je machine niet correct beschrijven, en ik vind daar absurditeiten...
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 25/04/18, 12:27

de machine staat hier duidelijk beschreven https://patentscope.wipo.int/search/fr/ ... tedID=true

Je hebt geen onzin beschreven
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Forhorse » 25/04/18, 22:02

Eric Dupont schreef: Heeft iedereen begrepen dat we met mijn uitvinding een omkeerbaar energieopslagsysteem kunnen creëren waarvan de theoretische thermodynamische efficiëntie 100% is?


Heb je begrepen dat niemand zich bekommert om jouw rokerige uitvinding... en dat je, afgezien van het aanwakkeren van de wind en het uit ons zuigen van de lucht, niet veel doet.
Kom terug als je iets concreets hebt.
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 26/04/18, 09:13

Werk jij ook voor kernenergie?
0 x
Geo Trouvetou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/04/18, 22:54

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Geo Trouvetou » 04/05/18, 00:01

Eric Dupont schreef:futura wordt gesponsord door EDF.

Meneer Dupont.
Futura Sciences wordt gesponsord door grijze materie, denken, design, innovatieve ideeën, intelligentie van de ziel, cultuur, openheid van geest, wetenschappelijke waarden, de fundamenten van ons onderzoek, en ik ben onderweg.

Wees dus niet verbaasd als u daar uw plek niet vindt, wij vinden het heel erg voor u.
Misschien heb je meer geluk op de forums van jeuxvideos.com wachten je collega's ongeduldig op je.

Ik zal je wat advies geven:

- Ik nodig je uit om een ​​uitstapje te maken naar Castorama op het gebied van loodgieterswerk, om jezelf vertrouwd te maken met buizen, kanalen of misschien zelfs moeren of bouten. Het zal een geweldig begin zijn.

- Spaar je geld voor de internationale bescherming van iets dat nooit zal bestaan, trakteer jezelf op een vakantie of avondlessen aan de dichtstbijzijnde universiteit. Kortom, rust uit en leer uzelf, uw enorme tekortkomingen en de overbodigheid van uw domme opmerkingen sinds 2013 vermoeien het publiek. Als bewijs wil ik deze opmerking die alles samenvat:
Heb je begrepen dat niemand zich bekommert om jouw rokerige uitvinding... en dat je, afgezien van het aanwakkeren van de wind en het uit ons zuigen van de lucht, niet veel doet.
Kom terug als je iets concreets hebt.


- Stop ook met verdovende middelen of andere psychofarmaca. Je bent ijlend. Heb je geen vrienden of familie? Zorg voor behandeling, zorg voor follow-up. Denk er nog eens over na: in de loop der jaren wordt uw toestand erger.

Hallo vanuit een kerncentrale.
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 04/05/18, 16:18

Ik zie dat, ondanks mijn slimme stilzwijgen, het enige wapen dat je hebt provocatie en belediging is, waardoor je zwakte wordt onthuld en je onvermogen om met overtuigende wetenschappelijke argumenten het gesprek aan te gaan.

mooie poging tot destabilisatie maar dat is eigenlijk de zoveelste, dus ik ben er aan gewend.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 134 gasten