Hoe Russische macht internet gebruikt om westerse democratieën te destabiliseren.

filosofische debatten en bedrijven.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Hoe Russische macht internet gebruikt om westerse democratieën te destabiliseren.




par izentrop » 10/05/18, 15:40

De laatste link was niet goed gekozen, maar het was ook niet het onderwerp.

De invloed van de Russische macht is niet alleen in het voordeel van buitenlandse populistische partijen, maar ook van de pers en de oppositiepartijen. https://theconversation.com/dans-les-in ... ique-90969
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Hoe Russische macht internet gebruikt om westerse democratieën te destabiliseren.




par Christophe » 10/05/18, 19:53

Integendeel, ik denk dat hij heel goed gekozen was ... tegen onvrijwillige argumenten : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Ja, in geopolitiek is er nooit 100% wit of 100% zwart ...
0 x
PVresistif
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 163
Inschrijving: 26/02/18, 12:44
x 36

Re: Hoe Russische macht internet gebruikt om westerse democratieën te destabiliseren.




par PVresistif » 29/08/18, 18:55

wat de westerse landen destabiliseert, is meer de dienstbaarheid van de pers voor kapitaalgroepen of voor de staat; in Frankrijk is 99% van de info in dit geval ofwel propaganda van de staat of propaganda van privégroepen (die beschikbare hersentijd verkopen) ..............
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten