De Potager du Sloth: het boek

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Moindreffor » 08/03/18, 10:15

gesigneerd boek gisteren ontvangen, bedankt Didier, er valt nog meer te lezen
over het boek en de rode draad, Didier noemt slechts 750 pagina's voor de rode draad zoals wat, deze "MACHIN" groeit vrij snel : Mrgreen: Ik denk dat het een zeer veerkrachtige adventief is geworden met een geweldige reserve, hoeveel kritiek sommigen er ook op willen geven, het hoofdidee zal nu altijd de speling oppikken : Mrgreen:
Goed gedaan Didier
1 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Adrien (voormalig nico239) » 09/03/18, 19:55

Gelukkig ben je afgezet want we voelen dat ze kriebelen Beeld

Beeld
2 x
Avatar de l'utilisateur
Carl
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 99
Inschrijving: 09/08/17, 08:03
Plaats: Bretagne
x 18

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Carl » 09/03/18, 21:03

Het gaat snel!
Het is indrukwekkend..........



Moindreffor schreef:gesigneerd boek gisteren ontvangen, bedankt Didier, er valt nog meer te lezen
over het boek en de rode draad, Didier noemt slechts 750 pagina's voor de rode draad zoals wat, deze "MACHIN" groeit vrij snel : Mrgreen: Ik denk dat het een zeer veerkrachtige adventief is geworden met een geweldige reserve, hoeveel kritiek sommigen er ook op willen geven, het hoofdidee zal nu altijd de speling oppikken : Mrgreen:
Goed gedaan Didier


500ste bericht!!! het is een feest, toch?
Beeld
0 x
Adept van luiheid en gevoelig voor de kwaliteit van wat mijn familie verbruikt, wil ik een groentetuin maken van de luie!
Avatar de l'utilisateur
guibnd
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 270
Inschrijving: 24/07/17, 14:58
Plaats: Normandië - eure
x 68

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par guibnd » 10/03/18, 08:41

nico239 schreef:Gelukkig ben je afgezet want we voelen dat ze kriebelen Beeld

Beeld


Minder reffor! wat heb je weer gedaan! :D
0 x
Twandelen met klei en vruchtbare tarwe, vol water in de winter, koud in het voorjaar, gekneusd en gebarsten in de zomer,
maar dat was voor de Didite ...
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 10/03/18, 09:46

Hij was jaloers!!! Dus onder pseudoniem heb je je boek "Mijn tuin van Moindreffort" uitgebracht!!!!

[PS1: Dit zal me aan het lezen zetten, om de convergenties of divergenties te zien ....
PS 2: Terre Vivante, ik kan ze niet te veel beschuldigen, ik had ze een deel van mijn "oude" manuscript gestuurd in de hoop dat het thuis zou worden gepubliceerd; verloren tijd, vertrouwden ze deze taak toe aan "hun" gebruikelijke schrijvers
PS 3: Het begint als een 'permacultuur'-rage; Ik kan niet echt kritiek hebben; Ik ben zelfs blij dat de "beweging" aanslaat; op voorwaarde dat we niet vervormen door de kant van "recepten" op te nemen]
1 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 10/03/18, 09:55

Commentaar van de dag...


Hij is waarschijnlijk een van mijn lezers hier...

Screenshot 03-10-18 Amazon commentaar 10 maart.PNG
Screenshot 03-10-18 Amazon commentaar 10 maart.PNG (44.42 KiB) 1997 keer bekeken



Opmerking: ik was gezakt in de Amazon-ranglijst, in de 1 tot 000e, alle boeken bij elkaar en daar gaat het plotseling omhoog: 1e gisteravond; 200 vanmorgen... Er moet ergens een "gerucht" zijn geweest, een artikel, ik weet het niet?
1 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Moindreffor » 10/03/18, 15:27

Did67 schreef:Hij was jaloers!!! Dus onder pseudoniem heb je je boek "Mijn tuin van Moindreffort" uitgebracht!!!!

[PS1: Dit zal me aan het lezen zetten, om de convergenties of divergenties te zien ....
PS 2: Terre Vivante, ik kan ze niet te veel beschuldigen, ik had ze een deel van mijn "oude" manuscript gestuurd in de hoop dat het thuis zou worden gepubliceerd; verloren tijd, vertrouwden ze deze taak toe aan "hun" gebruikelijke schrijvers
PS 3: Het begint als een 'permacultuur'-rage; Ik kan niet echt kritiek hebben; Ik ben zelfs blij dat de "beweging" aanslaat; op voorwaarde dat we niet vervormen door de kant van "recepten" op te nemen]


jaloers ja, want ik heb jouw talent als schrijver en voor bedrieger niet door
maar door je ideeën op het net te laten rondslingeren, worden ze te gemakkelijk gestolen
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Julienmos
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1265
Inschrijving: 02/07/16, 22:18
Plaats: Queen water
x 260

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Julienmos » 10/03/18, 15:51

vreemd...

Ik had het boek besteld bij een kleine boekhandelaar en ik hoefde maar een paar dagen te wachten voordat ik het in huis had.

Een collega had het een paar dagen voor mij besteld in een Leclerc-centrum, maar hij heeft het nog steeds niet! Zelf kwam ik onlangs langs deze Leclerc, en daar zag ik inderdaad geen exemplaar van het boek.
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par 1360 » 10/03/18, 16:05

Ik heb de mijne (eindelijk) deze week ontvangen.

Yapluka Beeld
0 x
Proberen te moeilijk te krijgen in de mal, het eindigt op zoek als een taart.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 10/03/18, 18:58

Julienmos schreef:vreemd...

Ik had het boek besteld bij een kleine boekhandelaar en ik hoefde maar een paar dagen te wachten voordat ik het in huis had.

Een collega had het een paar dagen voor mij besteld in een Leclerc-centrum, maar hij heeft het nog steeds niet! Zelf kwam ik onlangs langs deze Leclerc, en daar zag ik inderdaad geen exemplaar van het boek.


1) Lang leve de kleine boekwinkels!

2) Ik weet niet hoe bestellingen en distributie in grote groepen worden georganiseerd. Ik weet dat er een centrale inkoper is (op centraal inkoopniveau).

Ik weet dat ze bij Amazon uitverkocht waren op de dag van uitgave en dat de TANA-verkopers er meer dan een week over deden om een ​​nieuwe bestelling binnen te halen (een grote bestelling: 400 exemplaren).

3) Thuis, in de buurt, staat het ook niet op de boekenplanken van hypermarkten!

4) Ik heb een bericht achtergelaten voor Leclerc en Cora in de buurt, om hen een signeersessie aan te bieden: ook geen reactie... Ze wachten om te beseffen dat het een bestseller is en om ervan overtuigd te zijn dat er business achter zit ("gegarandeerde" omzet)...
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 428-gasten