EU Artémis-test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
ecopra
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/06/16, 18:50
x 2

EU Artémis-test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par ecopra » 22/01/18, 16:16

Bjr, na een lange afwezigheid
Europese Artemis 2018-test met de renault euro 5 2013 ecopra-oxidatiekit voor voertuigen.

De Artemis Test-samenvatting aan wie het dient en rapporteert euro-voertuig 5 van 2013
http://www.ecopra.com/fr/component/k2/i ... ergie-2018
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79004
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10935

Re: Europese test, de 2018 oxidator water doping kit gillier etc ...




par Christophe » 22/01/18, 17:40

Goede tests ... die de effectiviteit van waterinjectie bevestigen!

Waarom testen in Polen?

Franse scepsis en psychologische blokkades dwongen je om te moeten experimenteren in Polen? Of is de reden anders?

We hebben hier enkele weken geleden op ingegaan forum een .pdf-testrapport gecertificeerd "Véritas" (het lijkt mij of iets gelijkwaardigs) dat ook de effectiviteit van de waterinjectie bewees ... maar ik kan het niet meer in handen krijgen ... :? :? :?

Kan iemand helpen? Dankjewel!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79004
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10935

Re: Europese test, de 2018 oxidator water doping kit gillier etc ...




par Christophe » 22/01/18, 18:29

Christophe schreef:We hebben hier enkele weken geleden op ingegaan forum een .pdf-testrapport gecertificeerd "Véritas" (het lijkt mij of iets gelijkwaardigs) dat ook de effectiviteit van de waterinjectie bewees ... maar ik kan het niet meer in handen krijgen ... :? :? :?


a) Ik weet niet meer wie het heeft gepost ... en het was al van 2016 of 2015 zelf ...

b) Ik weet niet meer om welke kit het ging (ecopra, econokit ...) maar het maakt niet uit omdat het principe hetzelfde is ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79004
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10935

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Christophe » 22/01/18, 18:45

Hoera ik vond het, pfff het was lang (gezien het aantal onderwerpen dat er op de waterinjectie zit ...), armaturen-injectiewater / Patrick-LEFRERE-documentaire-on-doping-al-water- t12566.html # p330490

Het was op een econokit en het dateert niet van 2015 of 2016 maar 2012 ... al!

Ik heb het hier teruggezet om te vergelijken met de Ecopra-tests:
BUREAU_VERITAS_ECONOKIT_RAPPORT.pdf
(1.63 miljoen) Downloaded keer 1708


Lees ook de technische analyses die hier volgden: armaturen-injectiewater / Patrick-LEFRERE-documentaire-on-doping-al-water-t12566 10.html
0 x
ecopra
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/06/16, 18:50
x 2

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par ecopra » 22/01/18, 20:46

Hoewel er niet veel vergelijkbaar is tussen de veritas-tests en het artemis-protocol is op 48h00.
de testverificaties strekken zich uit over 15 dagen er is genoeg om rond het voertuig te gaan.
een 2006-voertuig dat verbruikt van 8 tot 10liter.

We hadden bij Sodemo al een magny court online getest in 2011 (vóór de oprichting van het commerciële bedrijf econokit)
op motorbank (gefilmd door Patrick Lefrere).


de Europese Artémis-test wordt gebruikt door olietankers, bijv. totaal voor excelcium om de prestaties van een additieve brandstof te valideren of door fabrikanten om de prestaties van een voertuig te valideren. Evenzo hebben we het Artemis-testprotocol gekozen om een ​​gemodificeerde oxidator (waterdoping, Pantone gili, ...) te valideren.
2018-video van het preparaat de dag na de referentietest.


Het is op een voertuig zoals de Europese vloot die we hebben gekozen om te testen.
De 1.5 dci-motor van Renault is inderdaad een van de meest voorkomende op de markt.
Waarom Polen? Omdat het in principe een nationaal en onafhankelijk laboratorium is, evenals in toepassing met Europese certificeringen.
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13625
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1499
Neem contact op met:

Re: Europese test, de 2018 oxidator water doping kit gillier etc ...




par izentrop » 23/01/18, 00:04

Christophe schreef:We hebben hier enkele weken geleden op ingegaan forum een "Véritas" gecertificeerd .pdf testrapport (het lijkt mij of iets gelijkwaardigs) dat ook de efficiëntie van de waterinjectie aantoonde.
Sorry maar ik zie niet wat het bewijst.
Minder vervuiling met de kit, maar auto en kit geleverd door de klant.
De klant heeft mogelijk geregeld dat de motorinstellingen slecht zijn zonder de kit en goed met. Het zou een lambda-voertuig moeten zijn dat geen verband houdt met de fabrikant van de kit om geldig te zijn.
Bovendien ontbreekt de toename van het verbruik in het Véritas-rapport.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Janic » 23/01/18, 09:56

Christophe schreef: We hebben hier enkele weken geleden op ingegaan forum een "Véritas" gecertificeerd .pdf testrapport (het lijkt mij of iets gelijkwaardigs) dat ook de efficiëntie van de waterinjectie aantoonde.

Sorry maar ik zie niet wat het bewijst.

Nogmaals, mijnheer, ik weet alles, maar wie a priori ontkent wat hij negeert!
Tientallen, honderden onderzoekers hebben geverifieerd, met min of meer vermindering van het verbruik en dus vervuiling, dat het Gillier Pantone-systeem effectief werkt
Minder vervuiling met de kit, maar auto en kit geleverd door de klant.

Je had kunnen weten, als je het onderwerp had verkend, dat de fabrikanten het verbruik en de vervuiling van hun voertuigen leveren door de NEDC, zelfs onrealistisch van de werkelijkheid. Het is daarom de benchmark. Wetende dat bestuurders buiten de NEDC [*] consumeren, lijkt het verschil misschien belangrijker, maar waar het bestaat en het aandeel ervan alleen belangrijk is, waar het niet bestaat en het onderwerp gesloten is.
De klant heeft mogelijk geregeld dat de motorinstellingen slecht zijn zonder de kit en goed met. Het zou een lambda-voertuig moeten zijn dat geen verband houdt met de fabrikant van de kit om geldig te zijn.

Nullissime zoals gewoonlijk! Je maakt jezelf elke keer belachelijk door dit soort redeneringen. Je beschuldigt Ecopra en anderen net zo veel als de controller van de testen in kwestie dat ze falsifiers zijn, niet mooi deze mentaliteit die te gewoon is voor jou!
Bovendien ontbreekt de toename van het verbruik in het Véritas-rapport.

De winst in verbruik is gerelateerd aan de gemeten CO2-snelheid en die alle video's over het onderwerp verklaren.
[*] en dit is CADC-test!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79004
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10935

Re: Europese test, de 2018 oxidator water doping kit gillier etc ...




par Christophe » 23/01/18, 10:24

izentrop schreef:Sorry maar ik zie niet wat het bewijst.
Minder vervuiling met de kit, maar auto en kit geleverd door de klant.


Alleen dat, in balans met de eenvoud van het conceptensysteem (en het feit dat de industriëlen daarom veel beter zouden kunnen doen), nou het is al geweldig, nietwaar?

izentrop schreef:De klant heeft mogelijk geregeld dat de motorinstellingen slecht zijn zonder de kit en goed met. Het zou een lambda-voertuig moeten zijn dat geen verband houdt met de fabrikant van de kit om geldig te zijn.
Bovendien ontbreekt de toename van het verbruik in het Véritas-rapport.


De winst in verbruik is p21 en p22!

Er is geen ergere blinde dan iemand die niet wil zien ...

Hoe wil je een modern voertuig hacken? Afgezien van herprogrammering zie ik niet ...

Natuurlijk kunnen we altijd overal kwaad en oneerlijkheid zien, weet je, eerlijkheid bestaat nog steeds ... Ik geloof, hoop ik!

ps: het dateert eigenlijk van september 2011 ...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13625
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1499
Neem contact op met:

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par izentrop » 23/01/18, 14:16

Christophe schreef:De winst in verbruik is p21 en p22!
Vanaf pagina 16, BIJLAGE 4 - DOCUMENTEN GELEVERD DOOR DE KLANT "econokit".
Op deze maatregelen is niet toezicht gehouden door Veritas en het is alleen een kwestie van maatregelen met. We kunnen niet vergelijken met voordat we de set hebben geïnstalleerd.
Christophe schreef: weet je, eerlijkheid bestaat nog steeds ... Ik geloof dat ik hoop!
Ja, maar in dit geval moet je ze gewoon geloven.
U adverteert meer.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79004
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10935

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Christophe » 23/01/18, 14:23

Het is waar dat ik ze gratis adverteer, maar het is om dingen voor elkaar te krijgen: ik heb testen op waterinjectie gedaan en ik weet dat het iets oplevert (maar niet noodzakelijkerwijs op een auto ... dit maakt 100 x dat we hetzelfde herhalen ...)

Niets dan vervuiling verdient meer dan minachting voor industriëlen Frans breng het ...

Ik benadruk Frans omdat niet iedereen zo gesloten en minachtend is: MAN heeft zijn waterinjectie ontwikkeld: verbruiken minder-car / ham-and-water-injectie-man anti-nox-in-de-motor-marine-t14241.html en BMW ook ...

Het is nog steeds dom dat het geen Franse industriëlen zijn, terwijl het hele systeem werd opgepakt door ... Franstaligen ... zo jammer voor Frankrijk :?

Het is niet erger dan de braindrain van promovendi enzovoort ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten