Hulpkatten van de biologische landbouw

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Hulpkatten uit de biologische landbouw




par Leo Maximus » 08/01/19, 22:09

Zeer goed!

Als je andere informatie kunt meenemen, is dat prima. Ik vraag daar alleen om. Maar dat is de omerta. We verstoppen ons achter het professionele geheim, het is gemakkelijk.

Helaas zal het niets veranderen, er zullen altijd zoveel verlaten katten zijn. En als ik morgen een verlaten kat vind, ziek, hongerig, zal hij zoals altijd mijn toevlucht bij mij thuis vinden.

Processen kunnen van afdeling tot afdeling verschillen en in de loop van de tijd veranderen. Maar verlating -> vergassing -> verbranding -> kunstmest is wijdverbreid in de wereld als hypocrisie en dierenmishandeling.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Hulpkatten uit de biologische landbouw




par Adrien (voormalig nico239) » 08/01/19, 22:24

Leo Maximus schreef:
Als je andere informatie kunt meenemen, is dat prima. Ik vraag daar alleen om. Maar dat is de omerta. We verstoppen ons achter het professionele geheim, het is gemakkelijk.

Helaas zal het niets veranderen, er zullen altijd zoveel verlaten katten zijn. En als ik morgen een verlaten kat vind, ziek, hongerig, zal hij zoals altijd mijn toevlucht bij mij thuis vinden.

Processen kunnen van afdeling tot afdeling verschillen en in de loop van de tijd veranderen. Maar verlating -> vergassing -> verbranding -> kunstmest is wijdverbreid in de wereld als hypocrisie en dierenmishandeling.


Uh ... als u informatie voor Frankrijk kunt meenemen naar wat u zegt, zou het ook heel goed zijn.

Voor de rest blijft de kat ook een onafhankelijk dier.

En van al diegenen die ik had, bleef ik niet om redenen die we niet weten.

De moeder van de kittens vertrok in augustus terwijl ze hun 4-maand aan het aanvallen waren.
We dachten dat ze dood was.
Ze kwam 3 dagen geleden in goede vorm terug.
En sindsdien hebben we het niet meer gezien.
Heeft ze zich bij de buren gevestigd?
Leeft ze solo in het bos?
Ze heeft hier bed en plaats en affectie en haar ex kittens en toch .....

Op 20 afgelopen jaar heb ik op zijn minst 2 die zijn vertrokken en slechts zelden terugkomen voor bezoeken zonder toekomst.

Omgekeerd, nadat de sterilisatie van een nest wild 1 trouw is gebleven maar hyper wild (in de hyper-angstige betekenis die niet het geval is voor alle wilde katten, heb ik er zelfs een gekend - monster - die nooit een back-up hebben gemaakt rende nooit weg naar de rotzooi.
Over 13 jaar oud.
Hij was nog steeds in de hoek toen we verhuisden ...
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Hulpkatten uit de biologische landbouw




par Leo Maximus » 10/01/19, 19:43

U vindt (misschien ...) wat u zoekt in de Agriculture.gouv.fr PDF "Valorisatie van dierlijke bijproducten van categorie 3" van SIFCO, een vakbond die lijken op dieren in Frankrijk beheert :

https://agriculture.gouv.fr/sites/minag ... 8e3e7e.pdf

Een video over het gebruik van dode dieren als meststof:



Het is in Canada (in het Engels verdubbeld in Quebec).

Anders kunnen we de geëiste katten verminken en in het museum stoppen :) :

gemummificeerde-egyptian-cats.jpg
mummified-egyptian-cats.jpg (102.28 KIO) 3625-tijden bekeken

bron: http://www.strangehistory.net/2013/12/1 ... lish-soil/

http://www.strangehistory.net/blog/wp-c ... n-cats.pdf
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Hulpkatten uit de biologische landbouw




par Adrien (voormalig nico239) » 10/01/19, 19:50

Leo Maximus schreef:U vindt (misschien ...) wat u zoekt in de Agriculture.gouv.fr PDF "Valorisatie van dierlijke bijproducten van categorie 3" van SIFCO, een vakbond die lijken op dieren in Frankrijk beheert :

https://agriculture.gouv.fr/sites/minag ... 8e3e7e.pdf


Heb je je document gelezen en vooral de uitzonderingen?
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Hulpkatten uit de biologische landbouw




par Leo Maximus » 10/01/19, 20:01

Exclusief huisdieren die toch worden geaccepteerd door renderingbedrijven.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 149-gasten